JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Personlig

Hvem er han gutten du kysset i påska?
Er det noe som er helt sikkert, så er det at verden er liten. Hvordan dere har klart å sett dette er nesten litt fascinerende, haha. Ja, jeg kysset en annen gutt i påska. Han er en veldig god venn av meg og han er homofil, så no worries! Torkelvigdal på instagram ;-*

Tryglet du Morten om å ikke gjøre det slutt med deg sånn at dere ble enig om en pause? 
Haha nei, så absolutt ikke. Det var jeg som tok opp teamet, så ble vi til slutt enig om at det var det beste for oss to. 

Jeg har hørt at du har en annen jobb ved siden av bloggen som du ikke forteller om.
Ja, det er sant. Hahah neeida, hva skulle det vært? Bloggen er den eneste jobben jeg har for øyeblikket 🙂 

Fikk høre for mange år siden at du tok abort og at det var derfor du flyttet fra Tromsø? 
Jeg husker ikke nøyaktig hvor gammel jeg var da jeg flyttet fra Tromsø, 12-13 år? Så nei, det stemmer absolutt ikke. Jeg flyttet fra Tromsø da jeg ikke taklet miljøet der, det var ganske tøft å vokse opp i Tromsø. 

Er det sant at du er uvenn med flere fra deres sesong? 
Uvenn vil jeg ikke kalle det, jeg vil heller ikke si flere. Jeg har kontakt med de dere ser her på bloggen for det er de jeg har mest til felles med. Det er ikke slik at man kommer godt overens med alle selv om man er med på et TV-program sammen. Man klikker ikke med alle, sånn er det bare. Jeg fant også noen videoer av meg der jeg ble snakket veldig ned om og da ønsket jeg ikke å ha kontakt mer. Jeg har blitt for voksen til å være rundt mennesker som åpenbart ikke liker meg, da er det bedre å bruke energien sin på mennesker som ønsker deg godt. 

Rømte du virkelig fra Trondheim på grunn av kjærlighetssorg?
Både ja og nei. Jeg flyttet fra Trondheim da jeg følte det ble for vanskelig å bo i samme by som han og jeg var livredd for å føle meg alene. Det morsomme er at jeg har aldri følt meg så alene som etter at jeg flyttet fra Trondheim. 

24 kommentarer

24 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTENE

  1. Er det noen inne på paradise som du først fikk et godt inntrykk av, og så ser du dem på sync og så er det som om det er en heeeeelt annen person? 😛
    Er ganske morsomt fenomen det der.. Man sier noe hyggelig til en person på skjermen, og så går man i sync og snakker dritt om personen etterpå (Eller før? ikke helt klok på klippinga. hahaha)

  2. Når er pausen mellom deg og Morten ferdig ? Flere er spent på om dere er sammen enda! Håper det fordi dere er ett flott par 🌸

  3. Andrea har bestemt seg for å bli 3 år til i Oslo, og hva med deg? Kommer du til å bli, eller flytte til en annen by?

  4. Kan du skrive flere innlegg om homofili og fordommer rundt dette. Hvorfor du tror selvmordsstatistikken er høyere blant homofile og lesbiske enn heterofile?

  5. Hei:) Går du på en makeup skole som feks Toneliseakademiet/ Image akademiet eller studerer du makeup? Hvor i Oslo kan man gjøre det isåfall? trives du der?
    Hva er planene etter dette året? Skal du flytte tilbake til Trondheim eller Tønsberg eller blir det et helt nytt sted?
    Synes Celine er sykt søt btw<3 det er bare å poste flere snapper med henne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *