DERFOR TRIVES JEG BEST SOM SINGEL

Categories Personlig

DERFOR TRIVES JEG BEST SOM SINGEL

Du trenger ikke å ta hensyn til noen andre enn deg selv. Du kan gjøre AKKURAT hva du vil uten å måtte spørre eller føle dårlig samvittighet etterpå. 

Det er ingen som er utro mot deg. Jeg trenger vel kanskje ikke å forklare denne? Er du singel så er det ingen som kan være utro mot deg. Vinn, vinn. 

Du har hele sengen for deg selv. Jeg er en sånn person som tar all plassen i sengen. Jeg koser meg derfor de gangene jeg sover alene å får hele plassen for meg selv, så slipper jeg å plage noen andre med armene og benene mine. 

Du slipper sjalusi. Selv om jeg ikke er spesielt sjalu av meg, synes jeg det er veldig slitsomt de gangene jeg faktisk blir sjalu. Jeg vet ikke, jeg bare hater følelsen av å være sjalu over teite ting. 

Du trenger ikke å barbere deg like ofte. Som dere vet så er ikke jeg spesielt fan av kroppshår, men jeg er litt mer avslappet rundt det så lenge jeg ikke har en som skal ligge å spoone med meg på natten. 

Du har ingen planer å forholde deg til. Er du singel så har du ingen planer som du uheldigvis klarer å glemme i ny og ne og slipper derfor å komme hjem til en sint kjæreste. Det er faktisk ikke noe verre enn at kjæresten ditcher tacokvelden, er dere ikke enig?

Man finner seg selv. Plutselig må du spise middag alene, fikse ting alene og håndtere situasjoner alene. Jeg tror man blir kjent med seg selv på en helt annen måte, noe jeg tror vi alle mennesker trenger. 

Man har tid til alle man er glad i. Det er jo ikke en hemmelighet at det blir mindre tid til venner og familie når man er i et forhold, rett og slett for at man bruker mye av tiden sin sammen med kjæresten. Det er plutselig et ekstra menneske som skal ta mye av tiden din og det påvirker naturlig nok de andre relasjonene du har. 

DERFOR TRIVES JEG BEST I ET FORHOLD

♥  Man har alltid noen som er der for deg. Det er så utrolig deilig å vite at man har en person som alltid er der, som stiller opp uansett hva enn det måtte være. Du slipper å føle deg alene som er en følelse jeg tror mange der ute er redd for, inkludert meg selv. 

Du har noen å sove med. Selv om jeg skrev over her at det er digg å få sengen for seg selv, så er det jo også utrolig deilig å ha en du kan legge deg inntil hver eneste natt. Det er på en måte en trygghet som er veldig deilig å ha. 

Du får en ny familie. Det er jo ikke alle som er like heldige med svigerforeldrene sine, men er du så heldig at kjæresten din har en fantastisk familie så har du jo virkelig trekt gullkortet. 

Du har noen å reise sammen med. Dere vet jo hvor mye jeg elsker å reise, så det å kunne ha en kjæreste du kan dele alle disse fantastiske stundene med er virkelig helt spesielt. 

Du har en å skape en familie sammen med. Ikke noe som frister akkurat nå, men det må jo virkelig være verdens fineste følelse når man først føler seg klar for det. 

En som elsker deg uansett hva. Det er jo ingen hemmelighet at man blir mer usjarmerende når man har vært sammen en stund. Det er derfor veldig hyggelig å vite at kjæresten din liker deg uansett om du ser helt jævlig ut en dag, raper eller promper. 

Du har en som virkelig kjenner deg. Hva er vel bedre enn å dele livet med et menneske som virkelig kjenner deg? Både dine dårlige og gode sider. 

18 kommentarer

18 thoughts on “DERFOR TRIVES JEG BEST SOM SINGEL

  1. OJ fra den store tråden om deg på jodel skal avsløre sannheten idag. Han er gutt btw. Følg med

  2. Hvordan går det med deg og Morten?? Har dere fortsatt pause eller er den ferdig nå siden det er etter påske??

  3. Siden Morten er reist til Bodø, påsken er over og du lever livet i Oslo, så er vel forholdet over for godt? Litt snodig hele opplegget.

  4. Orket dere bare ikke å være sammen? Eller har en av dere gjort noe som gjorde at dere slo opp? Og forresten, hvorfor følger ikke Morten deg lenger på insta?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *