ANGÅENDE RYKTESPREDNINGEN OM FORHOLDET VÅRT

Categories Ikke kategorisert

Da jeg meldte meg på Paradise Hotel for nesten et år siden så visste jeg at jeg kom til å møte på mye rare mennesker, men jeg visste ikke hvor besatt enkelte kunne bli av mitt liv. Jeg trodde ikke det var mulig å engasjere seg så mye i et annet menneske sitt liv, men der tok jeg feil. Som jeg sa på Snapchat i går så skremmer dette mennesket meg, for personen er jo gal. Det er ikke normalt å engasjere seg så mye i noen andres forhold.

I dag våknet jeg opp til denne meldingen fra Martine Lunde. Jeg hadde ikke forventet noe annet da personen bare serverer syke ting om forholdet vårt som absolutt ikke stemmer. Han skjønte nok at han hadde sagt for mye som ikke stemte da han til slutt ble lite troverdig. Det er jo sånn at de som lyver til slutt blir tatt for å lyve, for det er jo vanskelig å huske alt man lyver om. Jeg tenkte derfor at jeg skulle ta opp noen av påstanden siden han desperat måtte slette jodelen sin for å ikke bli tatt. Spesielt siden han har laget en ny 😉

På den nye jodelen skriver han at Morten ba han slette hele tråden. 
Morten har ikke bedt han slette noe som helst, for denne personen er ikke kompisen hans. Grunnen til at han sletta jodelen var for at jeg la ut en Snapchat der jeg gikk gjennom alt han hadde sagt som ikke ga noe mening, så han fikk nok dessverre litt mer motstand enn hva han hadde forventet. Han la også ut bilde av hånden sin med stua bak, kanskje det var der angsten kom? I så fall er det bare bra, for jeg skal legge det ut her også.

Han er kompisen til Morten og jeg har allerede mistenkt hvem han var. 
Nei, han er ikke kompisen til Morten. Det har Morten selv forklart flere ganger. Det er heller ikke sant at jeg har mistenkt denne personen, for da kan jeg love dere at jeg ikke hadde latet som ingenting. Personen skulle fått lov til å beklage seg selv offentlig for ryktespredning som btw er ulovlig, ellers så hadde jeg fortalt dere hvem dette er. Det er greit at vi har valgt å stå i slike stormer selv, men det er likevel ikke ALT vi skal akseptere. Hadde jeg også mistenkt hvem dette var så hadde jo personen nå avslørt seg til meg, noe han ikke har gjort. 

Jeg bestemte pause, men angret meg sekundet etterpå å ville ha han tilbake.
Det er jo litt morsomt at denne personen startet med å fortelle at Morten ønsket å gjøre det slutt med meg, men at jeg klarte å grine meg til at vi bare skulle ha pause. for to dager siden svarte jeg på dette ryktet der jeg skrev at det var jeg som foreslo at vi skulle ta en pause og at vi til slutt ble enige om at vi skulle ha litt tid fra hverandre. SÅÅÅ endret personen plutselig historie å fortalte at det var jeg som ønsket en pause, men at jeg angret meg skikkelig etterpå å prøvde å gjøre alt for å få han tilbake. Veldig morsomt at historien plutselig tok en helomvending, er det ikke? 

Vi skulle møtes å snakke ut om ting i går og det er nå slutt. 
Han skrev at vi skulle møtes i går for å snakke ut om ting for å så skrive senere at det var slutt mellom oss. Jeg tror nok personen som skrev disse jodelene igjen fikk angst, da han oppdaget at Morten var på vei til Bodø i går. Morten og jeg har enda ikke møttes og som jeg sa på Snapchat i går så sa vi OVER påske, ikke dagen etter påske. Morten er bortreist hele helgen, så det passet seg veldig dårlig å ta en så alvorlig samtale bare noen timer før han skulle reise igjen. SÅ nei, det er ikke slutt og vi møttes heller ikke i går. 


Som dere ser så har personen tatt av ringen slik at ingen skal kunne kjenne den igjen. Stakkars menneske som er gift med deg 🙁  Om noen kjenner igjen denne stua, kontakt meg. 


I går satt jeg å så på retningslinjene til Jodel, da jeg reagerte sterkt på at ingen har tatt tak i dette og fjernet jodelen for lenge siden. Det er ganske mye drøyt som står i denne jodelen, men så lenge man tjener penger så er vel alt ok? For å ikke glemme at det er lov så lenge man er “kjendiser eller rollefigurer”, haha okei 🙂

SOFIEEEC på Snapchat til dere som vil se videoene der jeg forklarer alt. 

38 kommentarer

38 thoughts on “ANGÅENDE RYKTESPREDNINGEN OM FORHOLDET VÅRT

  1. Haha omg mååå du bry deg å lage så mye utav alt med deg og Morten? Og er du i det hele tatt sikker på at Morten ikke bare lyver til deg igjen

  2. Skjønner at dette har vært slitsomt og belastende, kjipt nok å gå igjennom vanskelige tider i forholdet uten å være en offentlig person som Jodlere elsker å snakke om, lissom. Huff. OK, så til et par ting jeg reagerer på. Nettopp fordi du er en offentlig person MÅ du tenke nøye over hvordan du bruker psykiske lidelser i en offentlig diskurs:
    1- du kalte OJ bla. en psykopat i snapstoryen fra i går, og dette er det veldig lite OK å slenge rundt seg. Skjønner veldig godt at du blir provosert osv, men plis ikke bruk slike begreper som skjellsord – det er veldig alvorlig å lide av psykopati. Personen er oppmerksomhetssyk, selvopptatt og manipulativ, ja – og det bør være mer enn nok å påpeke disse tingene, og du virker mer troverdig hvis du unngår uttrykk som psycho.
    2-du refererer i innlegget her til at personen får “angst” når du avslører løgnene h’ns. igjen, dårlig strategi og oppførsel å bruke uttrykk som kommer fra psykiske lidelser. kke dra paralleller mellom at personen har driti seg ut og bli tatt i løgner og sletta jodelen og det å ha angst.
    Det er viktig å være bevisst på ha man sier selv om man er forbanna! Du har et ansvar som offentlig person og influencer, bruk det med omhu.

  3. Ikke bry deg Sofie. Skjønner det er ubehagelig men man kan ikke gjøre noe stort med at det finnes mye rart der ute. De fleste oppegående mennesker tror jo ikke på sånt uansett.

  4. Anonym: Jeg sa at han hadde trekk, ikke at han var psykopat. Det må absolutt være lov til å si uten at noen tar seg nær av det. Jeg har selv slitt i mange år med angst, men jeg har aldri tatt meg nær av at noen har brukt ordet angst.

    Jeg tror de aller fleste skjønner hva jeg mener nÃ¥r jeg skriver slikt jeg gjør 🙂 og om noen skulle ta seg nær av det jeg skriver sÃ¥ beklager jeg. Jeg regnet med at de aller fleste skjønte poenget mitt, sÃ¥ om noen tok seg nær, igjen beklager sÃ¥ mye!

  5. Kanskje det er på tide å la det gå? Jodelen ble slettet, da trenger du ikke å lage nok et innlegg om dette. Jeg har full forståelse for at dette må ha vært slitsomt, men måten du håndterer det på syns jeg ikke noe særlig om. Hev deg over det.

  6. K: Han slettet for å så opprette en ny. Jeg tenker at det må være opp til meg selv hva jeg føler for å dele eller ikke. Du kan jo tenke deg selv om dette skulle handlet om deg? Vi er forskjellige og håndterer ting på forskjellige måter.

  7. Hvorfor skriver du dette??? Du lar dette få mer oppmerksomhet enn det fortjener. Du er 23 år ikke 14!!

  8. Garantert en jente som orker alt det der. Ser ikke for meg en gutt orke, haha. Er jo en damehånd på bildet

  9. Kan man se jodel`n på jodel uansett hvor i landet man er?
    Helt idiotisk at denne personen skal begynne å blande seg inn i ditt liv og ditt forhold. Skjønner godt at du bllr frustrert og lei. Greit man er kjent, men alle har et privatliv.
    Skulle ha funnet ut hvem det er og politianmeld h*n for trakassering.

  10. Ser faktisk ut som at hånden er redigert inn i bildet. Studerer man det skikkelig, så ser det ikke ut som at hånden ligger på sofakanten

  11. Er ikke det åpenbart at personen er hun og ikke han? Det der er jo ikke manne hender. Ser også ut som at personen har lakket neglene sine..

  12. Støtter deg! At folk lyver om noen andres privatliv viser bare kor misfornøyd noen e med seg selv. PS heiet på deg hele paradise!

  13. Hva hvis ingen gir personen oppmerksomhet og respons? Da regner jeg med det blir stille fra han eller hun til slutt. Det gjelder alle medier – på bloggen, snap eller jodel 🙂 Hvis sistnevnte hadde vært så lett da! Tenker at personen får kanskje mer lyst, jo mer en gir respons med frustrasjon, sinne osv 🙂 Klart man ikke skal godta urett, men personen er ute etter noe, som kan være (mye) oppmerksomhet!

  14. Får jeg spørre om hvorfor du er så sikker på at denne personen som da driver å sprer disse ryktene er en gutt/mann? Hørt tidligere at h*n sier at h*n er en kompis av Morten, men ingenting av det h*n har sagt tidligere har vært til å stole på..

  15. Altså, hvis det er du som har tatt screenshot av denne jodelen så er det jo du som har skrevet alt dette. Det ser vi på siden av kommentarene, det er en hvit linje der betyr at den som har screenshotet dette er OJ – hvis jeg hadde skrevet en jodel og hadde kommentert på selve jodelen så hadde det vært en hvit linje.

  16. Tydeligvis er hun det. Sånn det er på jodel at hvis det er en sånn strek så er det kun OJ som ser denne streken.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *