UKENS SPØRSMÅL / ANGST, UTROSKAP OG KROPPSPRESS

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly og Bikbok

Er du med i denne sesongen av bloggerne siden du var med på premierefesten? 
Nei, det er jeg ikke. Jeg har jo en stor drøm om å en dag være en del av bloggerne, så vi får bare håpe på det beste. Kanskje du snart ser meg på TV-skjermen? Ville ikke det vært morsomt? 🙂

Jeg har også angst, hvordan reagerer du? 
Jeg er en sånn person som holder mye inni meg og har en dårlig vane med å trekke meg unna alt og alle når angsten kommer. Jeg er også veldig god til å skjule at jeg har det vondt, så jeg håndterer den som oftest alene. Jeg tror nok ikke dette er et godt råd å komme med, for man burde absolutt dele smerten man føler med noen man stoler på. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så inneslutta og hvorfor jeg har så vanskeligheter med å snakke om følelsene mine, men det er vel bare sånn jeg er, dessverre. 

Hvem heier du på av gjenværende PH-deltaker? 
Akkurat nå heier jeg på Isabel, Newa og Ingrid. 

Hva liker du best med deg selv?
Ståpåviljen min, omsorgen jeg har for andre også er jeg veldig fornøyd med utseendet mitt.  

Har du noen gang brukket noe?
Nei, det hat jeg heldigvis ikke. Har jo enda 60 år igjen så det skjer vel et eller annet med min uflaks. 

Når kommer du til Stord?
Snart forhåpentligvis. Jeg gleder meg veldig til å besøke Kevin å se hvordan det er på Stord, haha!

Forbildet ditt?
Helt klart mamma. Jeg kunne dedikert en hel bok til mamma, for herregud for et fantastisk menneske. Hun har oppdratt tre barn helt alene og hun var bare 19 år gammel da hun fikk storebroren min. Selv om jeg noen gang kan bli litt oppgitt over henne, så er hun verdens snilleste. Hun har støttet meg gjennom så mye vanskelig her i livet, hun har alltid satt barna sine først og bare vært verdens beste mamma. Om jeg klarer å gi barna mine halvparten av det mamma har gitt meg så er jeg fornøyd, så bra er hun. Tusen takk mamz <3 

Har du vært utro?
Nei, det har jeg ikke. Med mindre vi teller med hevnen jeg tok som 13-åring da kjæresten min var utro mot meg, haha. 

Verste du har opplevd i 2018?
Det må egentlig være alt som har skjedd den siste måneden. Det man likevel må huske på er at det alltid går oppover når man først treffer bunnen. Man lærer også mye når man går gjennom tøffe perioder i livet og jeg føler at jeg virkelig har blitt kjent med meg selv den siste tiden. Spesielt når det kommer til det å stå opp for meg selv når jeg blir urettferdig behandlet. YOU GO GIRL!

Er du og Martine Lunde gode venner?
Ja, jeg ser på Martine som en av mine beste venninner <3

Har du noen gang følt på kroppspress?
Ja, så absolutt. Det er mye jeg ikke har fortalt dere på bloggen, rett og slett for at jeg er livredd. Jeg har lenge vurdert å spille inn en video der jeg snakker ut om akkurat dette teamet, hva tenker dere?

Kommer du noen gang til Bergen?
Ja, jeg skal komme veldig snart slik at jeg får besøkt Ine. Jeg har lenge hatt lyst til å dra til Bergen, så dere vil se meg der i nærmeste fremtid. 

Hvordan ble du venn med Ine?
Vi begynte vel egentlig bare å følge hverandre på sosiale medier, så endte det med at nesten alle PH-jentene kom på vors til meg, så klikket vi bare ekstremt godt. Vi har hatt kontakt siden da, noe jeg er evig takknemlig for <3  


(Annonselenker) Topp. HER / Bukse (annen farge). HER / Lignende jakke. HER

Hvor mye penger bruker du i måneden? 
Det vil jeg faktisk ikke snakke om engang. #angst

Har du hatt sex med en jente? 
Nei, det har jeg ikke. Jeg liker det motsatte kjønn om det er det du vil frem til, men jeg synes alle skal få lov til å like/elske den de vil. De som har andre meninger burde komme seg tilbake til 40-tallet. 

Hva synes du om bloggdramaet? 
Jeg har fått utrolig mange spørsmål om dette, men har valgt å overse da jeg ikke vil blande meg inn i noe som handler om to mennesker. MEN er det noe jeg må få sagt så synes jeg at enkelte her i bloggverden får gjennomgå ufortjent mye. Jeg synes vi ALLE skal huske på at de også bare er mennesker. De føler, de tenker og de blir såret på lik linje som alle andre. Det er ikke slik at du automatisk tåler mer kun for at du er blogger.  Jeg synes også at vi som er bloggere eller influencere som det kalles skal være veldig forsiktig med hvordan vi snakker om våre kollegaer over nettet. Vi er forbilder og da er det utrolig dumt å vise våre følgere at det er lov å henge ut andre på nett. Isabel er en helt fantastisk jente og hun får virkelig ALT for mye ufortjent fra alle kanter. Det er greit å være kritisk til noe man gjør, men når man begynner å snakke om utseendet til andre mennesker så er man helt på villspor. Utseendet og handlinger er to helt forskjellige ting, vær så snill å husk det. 

Kan du legge ut nudes på bloggen?
Nei, så absolutt ikke. 

30 kommentarer

30 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / ANGST, UTROSKAP OG KROPPSPRESS

  1. Jeg synes du er så modig. Var også tilstede på utøya, kjæresten min ble drept der. Synes du har blogget så bra om utøya, å hvordan det fortsatt påvirker deg. Setter så pris på at andre også tørr åpne seg, om at de har det vanskelig etter det <3

  2. Foretrekkker litt flere spørsmål kanskje?:) kan jo være fordi du ellers er VILDIG flink til å ta mange spørsmål da;) Men ellers veldig gode svar😊

  3. Synes det er utolig fint at du i tillegg til å snakke om kvalitetene du liker med deg selv også kan si at du er fornøyd med utseende ditt. Tror alt for mange jenter tenker at man ikke kan skryte av eget utseende eller føle seg fornøyd med det fordi det er overlegent og egoistisk, men det er det så absolutt ikke, og da er det fint å se eksempler på jenter som har slik selvtillitt at de kan være stolt av seg selv på alle måter!<3

  4. Det er mye her som du skriver å svarer eg er ening md deg i. Men hadde eg villet fått snakket ut om sex/kroppspres villet eg snakket med noen fagfolk først eller ei god vennine for å få fått det ut til noen som stoler på deg for det kan sikkert være litt tøft i blant å få snakke om slike tema å da trenger du å få snakket med noen som du kan snakke rett ut med uten at det går viderere med det. For i dagens samfun er det så lett for å lage ein slik sak til at det blir mye verre vist dei rette folkene for høre slikt. Eg bare tenke på ditt eget beste. Fr du er eit flott å søtt å oppegående dame med ben i nasen. Men du føler best hva som er best for deg.Det som kanskje gjør at du blir livredd for å legge det ut er reaksjonen til folk,du må prøve å kjenne etter hva som er best. Eg ønsker deg lykke til. God Helg. Klem 🙂 Kjekt å følge deg. 🙂

  5. Pappaen min kommer fra Stord, og det er kjempe fint der! Du burde glede deg!😍💞 PS: elsker bloggen din!!❤️❤️

  6. Synes du misbruker ordet angst littegranne, men det får vel gå bra. Sliter du mye med angst? Hva slags medisiner går du på?

  7. Haha, herregud. Måtte le når jeg så det siste spm. Den personen må jo være helt fjern 😂

  8. Hva synes du om folk som har sex med folk som har kjæreste? Har ei venninne som holder på med en fyr som har kjæreste, og han fyren har vært sammen med kjæresten sin i flere år. Synes så synd på hun jenta som er sammen med han fordi hun vet ikke at han har vært utro med venninna mi i flere måneder… Jeg er så glad i venninna mi og jeg støtter henne vanligvis i alt, men jeg blir litt sint fordi jeg synes så synd på kjæresten hans fordi hun tror at han er trofast. Det virker ikke som om venninna og han fyren han noen planer om å avslutte det i det hele tatt. Lurer på hva du mener jeg bør gjøre? Skal jeg være litt streng med venninna mi og fortelle at det ikke er greit, eller skal jeg si ifra til kjæresten hans?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *