VELKOMMEN TIL MIN BURSDAG

Categories Personlig

Hei dere <3 I dag har Ine og jeg stått på som bare det for å gjøre det helt perfekt til bursdagen min som bare er om noen få timer. Jentene kommer rundt 18.00, så jeg kjenner at jeg er litt stresset. Egentlig var planen å feire med flere enn de som kommer nå, men det lot seg dessverre ikke gjøre. Andrea og jeg har ikke så stor leilighet, så jeg fikk ikke plass til alle. Jeg måtte derfor bestemme meg for å kun ha jentene hjemme hos meg, så møter vi resten ute på byen senere. 

Jeg må virkelig begynne å ha med meg Ine hver gang jeg skal feire bursdag, for hun er så kreativ og hjelpsom. Utenom ballongene så er det Ine som har fikset ALT dere ser, hvor snilt er ikke det? Dere aner ikke hvor glad jeg ble da jeg kom hjem til det her. Det er også hun som har ordnet muffins for meg, da jeg ikke kan å lage topping eller “frosting” som hun kaller det, haha. Jeg er i alle fall så fornøyd med resultatet, hva synes dere? 

19 kommentarer

19 thoughts on “VELKOMMEN TIL MIN BURSDAG

  1. Ble utrolig fint 😄 Ine er superflink!
    Men hvor er den mojito isen du la ut på snap kjøpt? De så sinnsykt gode ut 😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *