EN HEMMELIGHET VI HAR HOLDT PÅ

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


(Annonselenker) Kjole/skjorte. HER / Bukse. HER

Akkurat nå er jeg på vei ut døren for i dag skal jeg noe skikkelig morsomt. Vi er mange som har måtte holdt dette hemmelig en god stund nå, så det er veldig deilig at dagen endelig er her. Jeg kan dessverre ikke røpe hva det er helt enda, men jeg lover å legge det ut på Snapchat med engang jeg kan. Så for dere som ønsker å vite hva jeg skal legg meg til på Snapchat; SOFIEEEC. Jeg kommer til å ta masse bilder og legge ut på bloggen i morgen, så dere vil få en skikkelig oppdatering <3 Er det noen som klarer å gjette hva som skjer? PS; Da er du god. 

I går hadde Martine og jeg en liten photoshoot her i Oslo. Det er egentlig veldig morsomt å se hva en dårlig dag kan gjøre med bildene dine, for jeg følte helt seriøst at alle ble stygge. Jeg tenker at om man går inn med en slik holdning så er det ikke rart at bildene ikke blir bra, for man prøver jo ikke akkurat så veldig hardt for å få fine bilder. Jeg vet ikke med dere, men jeg tenker alltid “det er ikke vits”. Vi tok 150 bilder i går og de fire bildene her var helt seriøst de eneste jeg følte jeg kunne bruke. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, for det er helt merkelig hva en dårlig dag kan gjøre med deg. Det er jo ikke akkurat sånn at man ser noe annerledes ut selv om man føler seg mindre pen? Mennesker er rare skapninger, det er en ting som er helt sikkert. Er det noen som leser bloggen min akkurat nå som har en slik dag som jeg hadde i går? I så fall, vet du hva? DU ER SÅ FORBANNA NYDELIG ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “EN HEMMELIGHET VI HAR HOLDT PÅ

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *