ER HAN UTRO NÅR HAN DRIKKER SEG FULL?

Categories Samfunn

Da jeg hadde åpen snap for noen dager siden tikket det inn et spørsmål jeg ønsket å svare på i et innlegg, for jeg vet det er mange der ute som har de samme bekymringene. “Hva gjør kjæresten når han drikker?” Jeg vet det er mange der ute som er usikker på partneren sin med engang han drar ut på byen. “Fløter han med andre?” “Blir han sjekket opp andre jenter?” og “får han lyst på noen andre om han blir full?”

Jeg har selv vært der at jeg har hatet hver gang kjæresten min har vært ute på byen, men det handlet om egen usikkerhet og ikke noe han hadde gjort. Jeg følte meg rett og slett ikke bra nok og var derfor livredd for at han skulle finne noen som var penere, hadde finere hår, tynnere ben and you name it. Jeg fant til slutt ut at jeg måtte jobbe meg eget selvbilde og ikke straffe han for de kjipe tankene jeg satt med. Han var sammen med meg for en grunn og det er det DU også må huske. Det er ikke lett for kjæresten å dra ut å kose seg når han vet at du sitter hjemme å har det kjipt. 

Det er likevel dessverre ikke alle som har en kjæreste som er usikker uten grunn, for det er veldig mange der ute som oppfører seg som idioter selv om de er i et forhold. Det er ikke så alt for lenge siden jeg så en jeg VET har kjæreste kline med en annen jente på byen. Jeg har også vært borti de guttene som alltid gjør noe dumt med litt promille i blodet. Er det virkelig sånn at du mister all fornuft med engang du har tatt deg et par drinker? Eller er du rett og slett ikke forelsket i kjæresten din? Jeg kan ikke se for meg at en som konstant er utro faktisk kan være forelsket, for da ville det vel vært nok med hun du allerede har? Hvorfor må du presse tunga de ned i halsen til en annen jente hver helg om du er så forbanna forelska? 

Er du sammen med en gutt du innerst inne vet ikke er trofast mot deg ville jeg stilt meg selv to spørsmål. Er det verdt det? Gjør han deg mer ulykkelig enn lykkelig? Jeg vil også minne deg på at det finnes så mange gutter der ute som vil behandle deg med den respekten du fortjener, husk det ♥ Og til alle dere andre der ute som er usikker på om kjæresten er utro når han drikker, prøv å legg slike tanker vekk så lenge han ikke har gitt deg en grunn til å være det. Det skaper mye unødvendige problemer for forholdet å gå rundt å være sjalu og usikker uten grunn, jeg snakker av erfaring, haha. Se deg selv i speilet å innse hvor nydelig du faktisk er, så vil du forstå hvorfor han er sammen med akkurat deg <3

PS: Jeg vet at jenter også er utro, men nå snakker jeg ut ifra mitt perspektiv. 

15 kommentarer

15 thoughts on “ER HAN UTRO NÅR HAN DRIKKER SEG FULL?

  1. Hei,
    Slik foregår det når folk er på byen og blir fulle og møter ei full dame. Da går de bak et smug og har vill sex, eller de går hjem til den ene parten og elsker hele natta, dette er veldig vanlig.

  2. eksen min var en av de idiotene i den kategorien gutter på byen, han var utro så og si hver gang og kom bare med “unnskyldningen” – det var jo nødt til å skje da!
    når vi var ute sammen ble jeg også skjelt ut til de grader senere om jeg pratet med andre gutter, for da flørtet jeg foran han og det var mye verre enn å være utro bak ryggen… varte ikke så lenge kan du si haha!

  3. Hei, klipper du neglene til Celine? Syns de ser så lange og vonde ut på den enne snappen du la ut av hun.

  4. Hei!
    Trodde jeg hørte stemmen til Morten på ms?en til Andrea ❤️ Eller var det bare TV?en?

  5. Åååh ble så glad da jg så andrea sin snap der du spør Celine om hun vil komme til morten som ligger i sofaen😀😀 Trodde det var over mellom dere to men nå øyner jeg håp igjen♥️♥️♥️

  6. Jeg skriver ikke navnet mitt for en grunn, rett og slett fordi det er flaut å innrømme og vet aldri om noen jeg kjenner plutselig ser dette. Jeg er jente og jeg har selv vært en av de idiotene, i starten av forholdet mitt og da mener jeg første året var jeg selv slik. Jeg og kjæresten pleide ikke å feste så ofte sammen og jeg likte ekstra oppmerksomhet på byen. Flørtet og viste feil signaler til andre menn. Det fortjente kjæresten min absolutt ikke, men gjorde det likevel. For det første så drikker han ikke, og for det andre så er han veldig god mot meg. Etter et år med tull, innså jeg at jeg faktisk fikk sterke følelser for han. Ikke at jeg ikke gjorde det før, men var ikke like sterkt da. Jeg høres ut som en idiot, men mennesker kan ta feil. Etter å ha innsett at jeg elsker han høyt, sluttet jeg selv å være ofte ute, spesielt drikke for mye og sluttet å flørte når jeg først var ute. Dette er kjæresten klar over, nå har vi vært sammen i fem år og har det ganske fint. Men absolutt ingen fortjener det jeg og mange andre jenter og gutter gjør/har gjort bak ryggen til kjæresten, påvirket av alkohol eller ikke. Så jenter og gutter, konklusjon: Gjør kjæresten slik ut på byen, så vær sikker på at h*n ikke er like glad i deg som det du er h*n. Håper noen lærer av dette, da ikke alle slutter med flørtingen som jeg faktisk gjorde.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *