ISABELLE, MARTINE OG JEG ER PÅ VEI TIL..

Categories Reise

Jeg har jo klart å skrevet dette et par ganger på bloggen allerede, så jeg vet at noen av dere har fått med dere hvor vi reiser. Men til alle dere som ikke vet, VI ER PÅ VEI TIL LOS ANGELES. Det er ganske lenge siden Isabelle og jeg begynte å planlegge tur, så det er godt å endelig være på vei. Jeg er veldig glad for at Martine også bestemte seg for å bli med, dette blir en skikkelig jentetur. Jeg kan seriøst ikke vente til å ta masse fine bilder, gode oppdateringer, sol, varme, god mat og fest. Som dere vet så ELSKER jeg Los Angeles, herregud så godt det blir å komme tilbake igjen 😀 Jeg synes det er morsomt at det enda er mennesker der ute som tror at jeg er uvenn med Isabelle og Martine, haha. Det er akkurat derfor jeg reiser på tur med de, er det ikke? Jeg vet ikke med dere, men personlig ville jeg ikke reist på tur med mennesker jeg ikke liker. Martine, Isabelle og jeg har det veldig fint sammen og jeg gleder meg til å ta dere med på denne reisen. For å se mer hva vi gjør, add meg på Snapchat; Sofieeec

Hva synes dere om joggedressen min forresten? Jeg digger den. 

Jeg tenkte forresten at jeg skulle blogge litt på flyet til L.A da det tar ganske mange timer, har dere noen forslag/ønsker til hva dere vil at jeg skal skrive om? Jeg vil også gjerne ha tips til hva man burde gjøre og hvor man burde spise, takk på forhånd ♥

25 kommentarer

25 thoughts on “ISABELLE, MARTINE OG JEG ER PÅ VEI TIL..

  1. Wow, her så du bra ut!! Så sprek og kul joggedress, fikk frem øynene dine og gløden <3 GOD TUR!

  2. Reiser også snart til LA med venninner!! Gleder meg SÅ! Gjerne lag en LA-guide, og gi opp hvor det er verdt å dra! God tur <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *