JEG HAR SHOPPET FOR OVER 10.000 KRONER

Categories Reise


Jumpsuit fra SHEIN / Donuts fra Calefornia Donuts

Jeg måtte le litt da jeg så bilde nummer tre, noen har allerede blitt påvirket av miljøet her i Los Angeles ? Dere skulle sett sist jeg var her, da begynte jeg å høre på Hiphop, kle meg annerledes og plutselig være litt yoyo. Jeg mener det når jeg sier at det er helt ubevisst, det skjer liksom bare. Det er bare noe helt spesielt med L.A som påvirker, i alle fall meg. Alle her er så chille, hører på Hiphop og smoker weed. Jeg faller ikke under siste kategorien, men alt annet treffer meg skikkelig. Martine og Isabelle synes enda det er fascinerende at vi lukter hasj på hvert gatehjørne, men det er kanskje ikke så rart når det er SÅ normalt her. Så og si alle gjør det, dessverre

I går brukte vi så og si hele dagen til å shoppe sånn at vi var ferdig med det. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi sikkert var rundt halve Los Angeles for å finne alle butikkene vi skulle innom. Jeg kjenner når at jeg gjerne kunne spart meg for et par butikker, for jeg brukte 10.000kr på shopping i går. Jeg krysser fingrene for at regnskapsføreren min ikke leser bloggen min, for da vet jeg at han vil bli veldig frustrert av å lese dette. Det aller verste er vel at 5000kr gikk bort til sminke, hehe ups. Det blir uansett lenge til neste gang og nå har jeg sååå mye fint jeg kan vise dere på neste sminkevideo ♥

15 kommentarer

15 thoughts on “JEG HAR SHOPPET FOR OVER 10.000 KRONER

  1. Reiser til L.A for å ta naken bilder av dere sjøl å vanlige bilder
    er d eneste dere gjør jo😂🤦🏼‍♀️

  2. Hei😊 Gøy å følge med på turen deres. Vil gjerne komme med et tips om dere er glade i berg og dal baner.. Six flags heter fornøyelsesparken… en liten kjøretur ut av Los angeles.. var der for noen år siden.. utrolig gøy😀 Sikkert hørt om den før, men ville bare tipse om d likevel. Klem

  3. Kan du ha innkjøps video, eller filme på Snapchat (når du har tid) alt du kjøpte?? Kos deg masse på tur❤️

  4. Kan du lage en haul av det du kjøpte i la i USA. Altså alt. Fra klær til sminke og alt. Blir nysgjerrig på hva dere kjøpte😁😂❤️

  5. Hei:) hva er den tatcua greia?
    Og den hvite boksen ved siden av der?
    10.000 var mye penger og bruke, men du er på ferie!😊 Kos deg og nyt LA, det er en fantastisk by med så mye spennende å utforske😊
    Kjempe hyggelig å møte deg på lørdag😊

  6. Hei:)
    Hva er den Beauty insider?😊
    Hvilket produkt er det som står ved siden av tarte foundationen?😊
    Hvilken liquid lipstick kjøpte du fra ABH?😊
    Er make up forever foundationen bra & hvilket nr har du?
    Laura Mercier translucent pudderet, er det verdt pengene?
    Har du kjøpt bronzer eller blush fra Nars? Og hvordan er den?
    Hvilke farge/ nr kjøpte du i tarte Shape tape concealer og foundationen?😊
    Håper jeg får svar❤️

  7. Hvorfor sier du dessverre til at de fleste røyker weed? Kan du komme med ett eneste argument for at det er bedre å drikke enn å ta seg en joint? Virkelighetsoppfatningen din er helt på bærtur, sannsynligvis er cannabis lovlig i Norge innen 10 år, USA ligger foran oss på alt. Du som er så ofte ute og drikker alkohol burde heller bli hjemme å ta deg en joint. Ikke døm og uttal deg om noe du har null peiling på. Skam deg for å spre feilinformasjon og les deg opp på ting før du uttaler deg negativt om det.

  8. Hvorfor modererer du ikke kommentarene du får. Ref Ida´s kommentar om å røyke cannabis!! Det er mindreårige som leser dette! Alle vet at det ikke er smart å røyke cannabis…(ike så smart og drikke for mye heller)

  9. ^ Jeg har bodd hele livet i Oslo. Så og si alle jeg kjenner som røyker har endt opp med å gå over til sterkere stoffer (til og med de som har gitt meg foredrag etter foredrag hvor bra og lite avhengighetskapende det er) Så skjønner godt hvorfor Sofie skriver dessverre 🙂

  10. Folk kan bruke det de vil av penger, men hva er poenget med å skryte? Det blir også fjasete når du nevner regnskapsfører ikke kan se. Hvorfor dette innlegget da?

  11. Du skrev tidligere at du skulle kjøpe deg en chanelveske når du dro til Los Angeles, har du tenkt å gjør det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *