HAN VIL LIGGE MED DEG FOR PENGER OG DESIGNERVESKER

Categories Reise

Reklame | annonselenker - Nelly


(annonselenker) Badedrakt. HER

Vet dere hva jeg har mislikt mest med denne turen? Alle hjemløse vi ser hver eneste dag. Jeg ser mye trist hjemme i Oslo også da jeg bor rett ved Brugata, men det man ser og opplever her er en annen verden. Rett ved leiligheten vår i L.A er det masse hjemløse som sover ute hver eneste natt. De er så alene og det er kanskje det som gjør mest vondt. Jeg tror hverken du eller jeg vet hvor heldige vi er som bor i trygge Norge. Havner vi utenfor finnes det alltid tilbud der du kan få hjelp, men her er det dessverre ikke sånn. Selvfølgelig er det hjelp å få, men ikke i nærheten av den hjelpen man får i Norge. Det som kanskje provoserer meg mest er alle rike mennene som bruker så mye penger på å kjøpe seg oppmerksomhet og ligg av jenter. Jeg tror ikke dere forstår hvor lett det er å ligge seg til masse penger her på grunn av desperate eldre menn. Jeg har mistet tellingen på hvor mange ekle tilbud vi jentene har fått på bare noen dager. Hvorfor investerer de heller ikke pengene sine i noe som faktisk betyr noe? Det gjør meg både kvalm og sint. 

Nå skal jeg få meg litt søvn før Isabelle, Martine og jeg skal slappe av ved bassenget. Martine reiser hjem til Norge i dag, så vi har derfor bestemt oss for å kose oss skikkelig og nyte hennes siste dag her i Los Angeles. Nå er jeg så trøtt at jeg holder på å dø, vi snakkes senere <3

15 kommentarer

15 thoughts on “HAN VIL LIGGE MED DEG FOR PENGER OG DESIGNERVESKER

  1. Hei! Så utrolig pen du var på disse bildene😊
    En venninne av meg er i LA nå, for å hjelpe til på hjem for de som ikke har noe hjem, å lage mat og sånt.

  2. Kan du lage en guide, tips til uteplasser, resturanter og ting å gjøre som man må oppleve der?😍

  3. Du er nydelig 💖💖
    Et lite tips til høsten!! Velg heller Image enn TL-akademiet. Der står i alle fall kvaliteten til prisen.
    Mvh
    Svært misfornøyd beauty make up student v/TL-akademiet 💖

  4. Vet at den to-delet hvite kjolen med off shoulder top er på Nelly, men hvilket merke? Har lett etter den men finner den ikke!

  5. Hva synes egnt morten om at du viser på EKSTREMT mye hud på blogggen din? (Som blir lest av maaange)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *