KLE PÅ DEG, DU HAR KJÆRESTE!

Categories Samfunn

Her om dagen fikk jeg en kommentar der det sto “hva synes Morten om at du viser ekstremt mye hud på bildene dine?“. Jeg fikk lyst til å svare på denne kommentaren i et helt innlegg, for skal jeg være ærlig så provoserte den meg litt. Det var nok ikke frekt ment, men bare et spørsmål. Det er selvfølgelig helt greit, men hvorfor er det slik at det skal være feil å vise hud for at man har kjæreste? Jeg vil ikke akkurat si at jeg viser unormalt mye hud? Jeg er på ferie, selvfølgelig vil det være bikinibilder på bloggen. Jeg synes helt ærlig kropp er topp og at det absolutt ikke burde være en skam å vise seg frem. Hadde Morten gitt meg beskjed om å kle på meg hadde jeg nok blitt veldig provosert, for det hadde absolutt ikke vært greit. Jeg bestemmer helt selv over egen kropp og hva jeg legger ut på bloggen og ikke. Jeg er så trøtt av kommentarer som sier “Du har kjæreste, kle på deg”

Det eneste Morten har “reagert” på er puppebildene, noe jeg på en måte kan forstå. For meg er pupper bare pupper og jeg har ingen problemer med at noen ser puppene mine, det er jo SÅ naturlig. MEN jeg kan forstå at Morten ikke ønsker at hvem som helst skal se de, selv om dere allerede har sett de hundre ganger på Paradise Hotel ;PPppp. Jeg skal ikke gå inn på den diskusjonen igjen, men det er jo litt merkelig at det var OK at puppene mine ble vist frem på et TV-program med 500.000 seere, men ikke på bloggen? haha.

Som dere sikkert forstår så har ikke Morten noe imot at jeg legger ut bilder av kroppen min på bloggen, han er jo ikke akkurat noe bedre selv på Instagram/Snapchat. Vi har alt i alt et veldig fint forhold med lite sjalusi og grenser, og det er AKKURAT det jeg elsker med forholdet mitt ♥

10 kommentarer

10 thoughts on “KLE PÅ DEG, DU HAR KJÆRESTE!

  1. Eg har ikke sett noen tullebilder. Og eg er ikke lei meg for det. Det er tross alt din kropp og du liker å vise bikinien din det må jo du få lov til. Du er flott med bikini eller kjole eller andre klær. Koz deg
    Det er vel det du lever av å vise nye typer kler
    Klem

  2. Hvorfor reagerer folk på dine bilder og ikke morten sine?? Begge har jo lettkledde bilder, og det er like greit for deg å legge ut som at morten legger ut feriebilder osv

  3. Mitt inntrykk av Morten [altså gjennom PH & bloggen], er at dette dreier seg om en ung mann som utviser en trygghet på hvem han er & hva han står for som om han var 15-20 år eldre. Jeg ville derfor blitt svært overrasket om han ikke var uber-stolt av å være den utvalgte til ei dame som har gjort seg positivt bemerket over hele landet, både for det vakre utseendet, og den langt viktigere fjærningen av tabuer & engamentet i samfunnsrelaterte saker.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *