EN TRIST DAG..

Categories Reise

Jeg har vært mye frem og tilbake på om jeg skulle være igjen her i Los Angeles. Som jeg har fortalt dere før så er jeg født i feil land, det har jeg visst i mange år. Det er ikke rart jeg er rastløs når Norge er alt for lite og kjedelig for meg. Jeg vil ha mer og det er akkurat det L.A gir meg. Jeg har seriøst hatt the time of my life de 10 dagene jeg har vært her, men på grunn av jobb så har jeg bestemt meg for å reise hjem igjen. Jeg har også en hund jeg må ta vare på, så det er ikke sånn at jeg bare kan stikke av å bli borte så lenge jeg vil for at jeg selv føler for det. 

Jeg har derfor bestemt meg for å dra hjem, for jeg skal tilbake hit allerede i Juni. Jeg skal med andre ord bare være hjemme i litt over en måned og det overlever jeg helt fint. Den måneden skal jeg bruke på å jobbe og trene masse. Jeg skal være supereffektiv når jeg kommer hjem slik at jeg virkelig bare kan nyte livet her i Los Angeles. Er det forresten noen av leserne mine som skal til L.A i Juni? Det hadde jo faktisk vært så morsomt å møtt noen av dere. Det er bare å sende meg en melding på Facebook om du er her rundt samme tid <3 


Som dere kanskje ser så har jeg en favorittrestaurant Her i L.A og jeg spiste så mye mat at jeg ikke klart å stå oppreist når Isabelle og jeg skulle ta bilder, HAHA!

Vi snakkes for denne gang L.A, see you soon <3 

20 kommentarer

20 thoughts on “EN TRIST DAG..

  1. Parykken var litt krusete, men fytti så kledde den😍😍😍😍 helt fantastisk fin du er

  2. Ååh jeg forstår så godt hvordan du har det! Jeg vet at jeg er ment for å bo i LA, selv om jeg aldri har vært der før. Jeg blir dratt dit haha! Ville så gjerne på ferie dit i år, men ingen som har tid til å være med :/ planen er å flytte dit noen måneder neste år da😍 kult at det er andre som føler det på samme måte!

  3. Ett spørsmål, har isabelle slettet seg fra snap ? Du er jo god venn med henne og vet sikkert om det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *