10 PERSONLIGE FAKTA OM MEG

Categories Personlig

♥ NOEN FAKTA OM MEG

♥ Som dere vet så har jeg litt flyskrekk, så for å føle meg bedre setter jeg alltid på Hus/hotell/slott brenner – Karpe Dimen i det flyet skal lette og lande, haha! Jeg vet ikke hva det er med den sangen, men den gir meg motivasjon og jeg føler meg alltid mye tøffere etter å ha hørt den. 

♥ Jeg shopper nesten bare klær på Nelly og Shein.

♥ Jeg var kjempeforelsket i han Ole Christian som var med på Paradise Hotel for maaange år siden, haha. 

♥ Jeg likte ikke Morten de første dagene inne på hotellet. Jeg synes han var alt for cocky, haha. 

♥ Jeg liker ikke fisk i det hele tatt, det er faktisk noe av det ekleste jeg vet. 

♥ Jeg er spådd til å gifte med meg en gutt med utenlandsk bakgrunn, hmmm! Kanskje Morten har noen gener langt langt bak? Samegener <3 haha. 

♥ Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke kjenner. 

♥ Det skal veldig mye til før jeg blir interessert i en gutt. Det morsomme er at jeg mister interessen ganske fort også, med mindre jeg blir kjempeforelska. 

♥ Jeg har vært skikkelig forelska to ganger. 

♥ Morten og jeg har fått en rar uvane å kysse med øynene åpne, ÆSJ haha. Det er jo skikkelig creepy, hvorfor gjør vi det? 🙁

15 kommentarer

15 thoughts on “10 PERSONLIGE FAKTA OM MEG

  1. Du virker så utrolig forelsket. Virker som det går veldig bra med deg lg Morten❤️ Så glad på deres vegne. Er forholdet bedre nå enn det noen gang har vært? Og hva er det beste med Morten?

  2. Rart at du trekker fram samisk bakgrunn som utenlandsk. De er jo de som er mest norsk! Ble faktisk veldig skuffet over at du sier noe slik når du selv er fra nord-Norge.

  3. Til Same?: hadde du visst litt bedre så er faktisk samer av utenlandsk opprinnelse. De kommer hele veien fra Russland og Finland og andre plasser, samene «oppsto» ikke i Norge. Les deg opp litt! Hilsen ei fra Finnmark.

  4. Samegener? Utenlandsk? Skjønner ikke hva det er for noe å tulle med, er visst noe norsk historie for din del som ikke er på plass.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *