DERFOR SER JEG IKKE PÅ PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel


lite bildedryss <3

Er det noe jeg virkelig gledet meg til dette året så var det en ny sesong av Paradise Hotel. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var da jeg begynte å se pærra, men det er mange år siden. Det har vært en fast tradisjon for meg og veldig mange andre nordmenn. PH begynte endelig på tv-en og for hver uke som gikk ble jeg bare mindre og mindre interessert. Jeg har hørt tidligere deltagere si at de sluttet å se på PH etter sin sesong og jeg kan nå forstå hvorfor. Etter å ha vært med selv har jeg forstått at det aldri vil bli det samme. PH er ikke som jeg trodde det var som seer, for man får et helt annet inntrykk når man er med selv. Det var sjokkerende å se hvor annerledes det er i virkeligheten i forhold til hva man ser på TV. 

Jeg tror helt ærlig ikke at Paradise Hotel noen gang vil bli det samme, selv om det er ganske kjipt å innrømme. Jeg har sett noen episoder de siste dagene, men synes det er litt kjedelig da det er så mange nye deltakere med på slutten. Selvfølgelig fortjener de også å være der, men personlig synes jeg det er mer spennende å følge de som har vært der fra start å klart seg hele veien. Leo har jo vært min favoritt fra dag en, så jeg krysser virkelig fingrene for at han når helt frem. 

12 kommentarer

12 thoughts on “DERFOR SER JEG IKKE PÅ PARADISE HOTEL

  1. Helt enig med at man blir mindre og mindre lei for hver uke 🤗
    Paradise var morsommere før når det var helt nytt nå vet man liksom hele tiden hva som skjer. Håper Leo vinner i finalen 😏

  2. enig med deg 🙂 synes det er så teit at så mange nye har kommet så langt.. håper virkelig leo vinner og slipper kula hvis han står med julie, hvis han står med karo håper jeg de vinner sammen

  3. Renucka: kan se ut som kjønnshår men er ikke sikkert dt,kan vøre skygge men har det virkelig noe å si? Tviler på hun legger ut bilde m kjønnshår… Må du bare poengtere det for å være frekk? Kansje ikke du memer være frekk men herregud get a life lissom😂🤤

  4. i love your blog sofie! but i have to ask one thing, what happend with you and kevin? are you still friends?
    xoxo Sarah

  5. Litt apropops: Jeg har tenkt litt på å melde meg på selv nå, hvis det fremdeles er mulighet for det. Jeg har blant annet diagnosen aspergers syndrom, en diagnose som mange tenker at de som har den ikke kan være i stand til å forstå sarkasme og ironi, dårlig på å spille/ lyve, og mer eller mindre er iskalde roboter uten noe særlig til medfølelse for andre.. Jeg merker det er en del av meg som har litt lyst til å slå ihjel en del av de fordommene der.. Men har ikke helt bestemt meg enda.
    Forresten. Hva er aldersgrensen for å melde seg på? Altså hvor gammel må man være for å ikke være for gammel, liksom? 🙂 Og er det deltagerne selv som betaler for flybillett, eller er det Tv3 som “sponser” det også?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *