MINE PLANER FOR SOMMEREN

Categories Reise

Reklame | annonselenker - Nelly


Topp. HER / Lignende skjørt. HER / Boots. HER

Juni ♥

💕 Morten og jeg reiser til TROMSØØØØ neste uke, hvem hadde sett for seg det? Vi har vært sammen i godt over et år, så det er virkelig på tide at Morten får møte litt av min familie også. Det eneste jeg gruer meg til er været som er der, det er jo VINTER, haha. 

💕 15-17 juni skal jeg være hjemme i Tønsberg. 

💕 18 juni stikker Isabel, Ine og jeg til Los Angeles. Vi skal være der i 16 dager, herreguuud som jeg gleder meg <3 

Juli ♥

💕 12-14 juli skal jeg til Larvik for å være med på Stavernfestivalen, noe jeg virkelig gleder meg til. Har dere sett årets line-up? POST MALONE <3 <3 <3 

💕

💕 19-21 juli befinner jeg meg i Tønsberg. Jeg vil anbefale ALLE som ikke har noen planer å komme til Tønsberg denne helgen. Det er Slottsfjell, noe som vil si at Tønsberg er verdens morsomste by å være i. Jeg kan garantere god stemning, båtliv og et kjempebra uteliv. 

💕 Det er lenge siden jeg har vært i Trondheim, så det er på tide å ta seg en tur dit.

August ♥

💕 I starten av august reiser Morten og jeg til Santorini <3 Hvor romantisk er ikke det?

💕 17-18 august er det FINDINGS <3 

💕 Isabel og jeg har planlagt å reise til Tromsø sammen. Som dere kanskje har fått med dere så bor søsteren til Isabel der og jeg har jo masse familie som bor der. Vi har derfor bestemt oss for å reise dit samtidig slik at vi kan ta en jentehelg til Tromsø. 

Hva er dine planer?

48 kommentarer

48 thoughts on “MINE PLANER FOR SOMMEREN

  1. Du trenger ikke å godkjenne denne kommentaren, men man ser tissen din ganske godt under skjørtet på bilde nummer 2.

  2. du har sagt at du vokste opp i Tromsø, men hvorfor har du ikke noe dialekt da? Bare nysgjerrig hahah

  3. hvilket kamera bruker du til vlogg på yt, (den du brukte i vloggen m Isabelle)! håper på svar! må vite

  4. 22:46: Hvor langt nede tror du tissen hennes er plassert, komisk hvor idiot det er mulig å bli..

  5. Åååh så misunnelig, vil bli med dere 3 til los angeles! 😭😭 gleder meg til å følge reisen deres, dere 3 sammen er en så fin match!😍 kos deg masse i sommer Sofie!💛

  6. Hei Sofie 🙂 Jeg bare lurte på en ting.. som deg er jeg også født i nord, snakker nordnorsk med familien, flyttet til Tønsberg da jeg var 12 år og la om dialekten. Begynte å studere i Tromsø da jeg var 19 og nå har jeg en kjæreste som er tromsøværing. Nå snakker jeg bare østlending med alle venner, kjæreste, jobb osv. men nordnorsk med familien. Har forstått det sånn at du også har samme tilfelle? Hvordan løser du det når du tar med Morten til familien? veksler du når du snakker med de eller hva? Jeg synes det er et dilemma at jeg snakker østlending med min nordnorske kjæreste og nordlending med min nordnorske mor. Kræsjer litt når vi alle er i samme rom om du skjønner.

  7. Det eneste jeg kan lese er at du skal reise masse. Har du ikke tenkt på hvor mye forurensing det er å fly? Det er liksom grunnen til at det er 30 grader i Norge lssm. Hva med å reise bare 1-2 ganger i året som meg?🙃

  8. Maria: hahaha omg, du høres jo ut som MEEEG!!! Ja, jeg har ofte synes at det har vært et dilemma og ikke minst slitsomt, men alle rundt meg er jo vandt til at det er sånn. MEN jeg er helt enig, det er kjemperart å snakke nordnorsk med mamma, for å så bytte til å snakke østlandsk med Morten som også er nordnorsk. Jeg tror nok at det alltid vil føles litt rart, men alle rundt meg er i alle fall vandt til at det er slik jeg snakker 🙂 Har faktisk fått høre at det er sjarmerende, hehe!

    Altså, jeg måtte lese denne kommentaren høyt til Morten da jeg følte at du beskrev meg, haha!

  9. Oda: Jeg snakker dialekt med noen, sånn som mamma for eksempel. Jeg kan snakke nordnorsk om jeg vil, men jeg er og har heller aldri følt meg nordnorsk, så det føles derfor mer naturlig å snakke østlandsk 🙂 Pappa er jo herfra!

  10. Anonym: Så på grunn av at du gjør det så må jeg gjøre det? Man kan dessverre ikke være perfekte mennesker 24/7, noe jeg heller ikke er. Kanskje du er flink til å ikke fly, så er jeg flink på noe annet som er med til å bidra til et bedre miljø. Om du tar deg en titt i speilet så er det vel noe du også kunne gjort bedre? Kanskje kjørt mindre bil? Jeg tror på at om alle gjør litt, så vil verden bli et såå mye bedre sted 🙂

  11. Hei! Hvor er den svarte blomsterkjolen din kjøpt? Den du har på deg på klessalget. Den var kjempe fin 🙂

  12. Det er 4 grader i Tromsø, så bare fly MASSE hit hvis det er det som skal til for å få sommertemperaturer 😆

  13. Hei! Snakker du nordnorsk når du er sammen med Morten i Bodø eller bare når du er i tromsø? Blir Morten få høre deg snakke nordnorsk i tromsø da?😊 Håper du får en super sommer!❤️

  14. Jeg skal til LA samtidig😄 tips til beste utested? Eller noen tips som ikke nødvendigvis dukker opp øverst på Google ved søk på LA

  15. ææææ, så syyykt kul outfit!!!! dødsfint <3 kos dæ masse i sommer!!! klem fra tromsø

  16. Jeg turte ikke si så mye til deg i går da jeg kjøpte klær av deg, men du er virkelig et fantastisk menneske jeg ser opp til!
    Jeg er litt sjenert, men jeg er veldig glad jeg så alle tre av dere! Dere er så nydelige alle sammen. Stor klem fra meg 🌸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *