IKKE HELT SOM FORVENTET

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lignende kjole. HER
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som dere kanskje vet så hadde Isabel, Andrea og jeg klessalg i går, noe som selvfølgelig var veldig hyggelig selv om det også var ganske stress. Jeg hadde aldri sett for meg hvor mye jobb det faktisk var i forkant av et slikt salg, så jeg tror nok at jeg kommer til å selge klærne mine på nettet fremover. Det var veldig koselig å møte alle dere som kom og jeg setter utrolig stor pris på at dere tok dere tid. Det kom mindre folk enn hva vi hadde forventet, så vi hadde absolutt ikke trengt hjelp av Morten og Pierre, haha. Stakkars gutter som brukte søndagen sin på klessalg. Jeg har derfor bestemt meg for å starte et nettside de nærmeste dagene slik at alle kan handle klærne mine og ikke bare dere som bor i Oslo. 

Jeg må forresten fortelle dere noe veldig morsomt jeg kom på i går. Jeg fulgte Pierre på Snapchat under sesongen deres, da jeg synes han var sååå kjekk. Han la ut en mystory om at han hadde åpen Snapchat og at folk kunne sende han en snap, Jeg brukte derfor sånn 20 minutter på å ta en selfie jeg selv var SÅÅ fornøyd med. Tror dere jeg fikk svar? Nei… 🙁 <´3 hahahhh jeg døøøør!

9 kommentarer

9 thoughts on “IKKE HELT SOM FORVENTET

  1. Vet du har laget innlegg om det før, men siden sommeren er her igjen kunne du tenkt deg å lage et nytt innlegg? Du har sagt tidligere at du synes denne tiden på året er vankelig på grunn av faren din og 22 juli. Hvordan takler du det? Sliter også med denne årstiden, kunne trengt litt råd og tips fordi alt alt føles jævlig håpløst ut om sommeren noen ganger. Håper det greit med deg❤

  2. Morten er ganske fit og trener nok ganske ofte. Kan han gi ut treningsprogrammet han bruker??

  3. Jeg ville bare si at du ikke må bry deg om alt hate du får, uansett hva alle sier så er du perfekt akkurat som du er, og du trenger ikke forandre noe❤️❤️❤️Loveu

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *