SPØRSMÅL OG SVAR / UNGDOMSTIDEN MIN

Categories Personlig



Jeg brukte forresten å ha sokker i bhen, haha. Disse bildene er uten sokker. 

Hadde du kjæreste?
Jeg var i to forhold som jeg egentlig bare vil kalle “fjortisforhold”. Nå som jeg har blitt voksen å fått kjent på ekte kjærlighet, så forstår jeg at det jeg følte akkurat der og da ikke var noe spesielt. 

Hva likte du minst med ungdomstiden?
Alt presset som var og hvor mye man brydde seg om meningsløse ting. Jeg synes for eksempel det var kjempeflaut at vi enda hadde kasse-TV når alle andre hadde fått flatskjerm-TV. Jeg synes også det var så flaut at mamma ikke hadde billappen. Altså, hva? Jeg brukte alt for mye av ungdomstiden min på å prøve å passe inn, istedenfor å bare være meg selv. 

Følte du det var mye kroppspress? 
Ja, det gjorde jeg. Vi var ganske unge da vi startet å bry oss om hvordan kroppen skulle se ut, jeg fikk også mye tyn for at jeg hadde mindre pupper enn de andre jentene i klassen. Akkurat der og da var det veldig vondt, men jeg vet at jeg hadde håndtert det så mye bedre den dag i dag. Små pupper er like fint som store 😉 

Hvem var din kjendiscrush?
Zac Efron, herreguuud så forelsket jeg var i han. Kanskje ikke så rart? Han er jo dødskjekk. 

Hadde du et godt forhold til foreldrene dine da du var ungdom?
Det vil jeg si. Jeg var dessverre ganske slem mot mamma, noe jeg enda skammer meg for den dag i dag. Jeg var en veldig dramatisk ungdom, noe som dessverre gikk utover verdens beste mamselamse. 

Snakket du med noen om gutteproblemene dine?
Selv om jeg var en shitkid mot mamma, så snakket jeg med henne om absolutt ALT. Hun har alltid vært en utrolig støttende og god mor, noe som har vært utrolig viktig for meg. Jeg håper at jeg en dag kan være en like god mamma som det hun har vært for meg <3

Var du populær?
Både ja og nei. 

Hvilken russ var du?
Jeg var rødruss. 

Gjorde du det bra på skolen?
Både ja og nei her også. Jeg fikk for eksempel 5 i norsk og 2 i matte. 

Hva var gjennomsnittskarakteren din gjennom ungdomsskolen?
Hmmm, godt spørsmål. 4 tror jeg. 

Var du åpen med foreldrene dine om ting?
Med mamma ja, ikke med pappa. Pappa var veldig overbeskyttende over meg, og var den typen som kunne stirre surt på gutter som prøvde å sjekke meg opp. Det var tider det, haha <3

Hvilken skole gikk du på?
Jeg har gått på så mange forskjellige skoler i løpet av mitt korte liv, ikke rart jeg er utadvendt, hehe. 

Tromsø:
Kvaløysletta
Storelva
Vikran 
Storelva

Tønsberg:
Borgheim
Re videregående

Trondhiem:
Tiller videregående. 


Disse er med. Fake it till you make it? haha

Har du fortsatt venner som du hadde i ungdomstiden?
Ja, det har jeg. En av de er min beste venninne. 

Var du noen gang usikker på hvilket kjønn du likte? Hadde du turt å komme ut av skapet?
Nei, det var jeg ikke. Jeg husker likevel at vi jentene pleide å kysse på hverandre, for vi synes det var gøy å utforske? haha. Det er lett for meg å si nå at jeg hadde turt å komme ut av skapet, men jeg vet selv hvor forbanna vanskelig ungdomstiden kan være. Man er livredd for å være annerledes og skille seg ut, noe som gjør at det er vanskelig å være seg selv 100%. Er du i denne situasjonen ville jeg snakket med en voksen som kunne hjulpet og gitt deg råd til hva som er best for deg <3

Følte du press på å ha kjæreste på ungdomsskolen?
Nei, det gjorde jeg ikke.

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste? 
13 år. 

Når var første gang du drakk alkohol. 
Jeg husker ikke nøyaktig hvor gammel jeg var, kanskje 14-15? 

Hadde du noen dyr?
Jeg hadde egen hest, en hund og masse katter, haha. 

Var du noen gang utro?
Hahhaa jaa, jeg tok hevn :-)))) lolz

Har du enda kontakt med din første kjæreste?
Neeei, det har jeg ikke. Vi lever veldig forskjellige liv nå, så det er litt morsomt å tenke tilbake på at vi var så sikker på at vi kom til å være sammen for alltid. Jeg var skikkelig forelska i han da, det skal sies. 

Ble du mobbet i ungdomstiden?
Mobbet ble jeg heldigvis aldri, men vi var ekstremt slemme mot hverandre… 

Likte du Paradise Hotel da du var yngre?
Jaaa, jeg var skikkelig pærra-fan. 

Hvilke serier så du på?
Jeg så bare på Hotel Cæsar, haha. Tiden har virkelig forandret seg, eller hva?

Favorittlåt?
Circuz – Radio. 

Var du redd for noen?
JAAA, de slemme jentene i 10ende klasse, haha..

Hvor mange hadde du hatt sex med da du var 15 år?
Kjæresten min, så en. 

17 kommentarer

17 thoughts on “SPØRSMÅL OG SVAR / UNGDOMSTIDEN MIN

  1. Hei Sofie ❤️ elsker bloggen din og jeg synes du er helt utrolig ❤️ U go girl! Jeg bare lurte på om det er noe spesielt som du føler nå som juli måneden kommer opp? ❤️ Feks føler du stress? Angst?❤️ Dette er veldig tungt å snakke om… Du må ikke svare❤️

  2. Hvor er det lysegule antrekket du brukte fra? Kan du legge ved link. (Sikter til der Andrea har) 🙂

  3. Du sier at du var redd for de slemme jentene i 10.klasse. Hvilken klasse gikk du selv i da du var redd for dem? 🙂 loveyou❤️❤️

  4. kan du ikke fortelle litt om mobbing? syns det er veldig viktig tema og få fram.
    liker vedlig godt bloggen din og ønsker deg en kjempe fin ferie i nord norge <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *