NOEN FUN FACTS

Categories Personlig

NOEN RANDOME TING OM MEG

♥ Jeg liker ingen type fisk, det er faktisk noe av det ekleste jeg vet

♥ Jeg har vært mer i forhold enn hva jeg har vært singel, thats soo sad å tenke på. Selvstendig dame? nei

♥ Det er noe som har skjedd i livet mitt som nesten ingen vet. 

♥ Den tiden jeg begynte å skjønne at jeg var en av deltakerne til PH prøvde jeg å tvinge min beste venninne til å melde seg på, hehe ups.

♥ Jeg er veldig dårlig til å si unnskyld. 

♥ Jeg har hatt en stalker? om jeg kan kalle han det. Han var mildt sagt besatt av meg. 

♥ Jeg vurderte å ta med meg en hund hjem fra Santorini for noen år tilbake, så jeg kontaktet Sophie Elise da jeg visste at hun hadde gjort det. #bloggfan

♥ Jeg er alt for utadvendt, det er nesten litt slitsomt.

♥ Jeg tvinger meg selv til å like shopping, kun for at jeg er jente, haha!

♥ Jeg har aldri sex med lyset på, aldri

♥ Et år før jeg selv var med på PH skrev jeg et innlegg på bloggen der jeg skrev at jeg ALDRI kunne ha vært med etter å ha mottatt melding fra TV3. 

7 kommentarer

7 thoughts on “NOEN FUN FACTS

  1. Hei sofie, jeg lurte på hvor den blå genseren som var crop du hadde på snapchat idag er fra?☺️

  2. Hei 🙂
    Kan du forklare litt hva du mente med det siste punktet? Jeg skjønte ikke helt greia

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *