EN SPONTANTUR TIL…

Categories Reise

Reklame | annonselenker - Nelly


Topp. HER / Skjørt. HER

Er det ikke litt typisk når man selv tror at bildene man tar blir 10 av 10, så ender det opp med at man nesten ikke kan bruke noen? Jeg følte meg såå bra i det Andrea og jeg tok disse bildene, så kom jeg hjem å møtte noe annet enn forventingene mine. Jeg skal prøve å få noen fine bilder i kveld, for akkurat nå befinner Morten og jeg oss i BOOODØ. Vi reiser til Tromsø i morgen, så det ble plutselig en spontantur til Bodø dagen før. Vi bestemte oss for å kjøre fra Bodø til Tromsø for å se litt Nordnorsk natur, så gammelt ektepar er vi faktisk. Jeg elsker faktisk naturen, for dere som ikke visste det. 

Vi skal være i Tromsø noen dager før vi reiser tilbake til Bodø igjen, så vi får en liten ferie i Nord-Norge før Morten reiser til AYAA NÅÅPAAAAA og jeg drar til Los Angeles. Morten fant ut i siste liten at han skulle ha en guttetur til harryland i og med at jeg tar enda en jentetur til L.A, hehe ups 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “EN SPONTANTUR TIL…

  1. Er det ikke ubehagelig å være rundt foreldrene til Morten etter alt dramaet som har skjedd?

  2. Hei sofie! Jeg lurte på hvor genseren du har på deg på snapchat er fra? Den som er litt crop med armer og blå aktig?☺️ Håper du svarer har virkelig lyst på en lik💞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *