DU VET DU ER I NORD-NORGE NÅR..

Categories Reise

Reklame | annonselenker - Nelly


Lignende blazer. HER / BH. HER / Hatt. HER

Når det første som møter deg er snø og 6 grader. Jeg synes oppriktig at dere som bor her år etter år fortjener en pris for å holde motet oppe. Ikke bare skal dere overleve juletider i juni, men dere må også gjennom mørketiden. Jeg var ofte deprimert da jeg bodde i Tromsø for at været og klimaet påvirket meg så mye. Det var nok ekstra ille da jeg reiste mye fra Tromsø til Tønsberg å fikk jevnlig oppleve den store kontrasten. Selv om jeg aldri kunne bodd her selv, så er det veldig koselig å komme hjem i ny og ne. Jeg må virkelig begynne å være i Tromsø oftere, jeg suuuuger til å prioritere familien min. 

Vi er forresten endelig fremme etter 8 timer i bil. Vi har ikke helt bestemt oss for når vi skal reise tilbake til Bodø igjen, men det blir nok på mandag eller tirsdag. Dette er faktisk første gangen Morten er med meg til Tromsø, noe som nesten er litt flaut da vi har vært sammen i 1,5 år. Jeg har møtt nesten hele familien til Morten, mens han derimot har kun møtt mamma, hehe. Jeg skal forsikre meg at han får møtt ALLE sammen i løpet av de dagene han er her. I morgen kommer broren min, så jeg håper at han er litt redd 😉 neida, jeg bare tuller <3 Om dere ønsker å følge turen vår kan dere adde meg på Snapchat; SOFIEEEC.

Dere kan forresten stille spørsmål i kommentarfeltet som jeg svarer på imorgen i ukens spørsmål <3 

17 kommentarer

17 thoughts on “DU VET DU ER I NORD-NORGE NÅR..

  1. Hvorfor tar du ikke bilder av naturen eller andre ting som har med selve innlegget å gjøre istedenfor en haug med oppstillingsbilder som er omtrent helt like. Mye gøyere å se bilder som har med innlegget å gjøre

  2. Blir litt for mye bilder av bare deg, og det gjerne i hvert jævla innlegg. Du burde variere litt, man blir lei. Kanskje få se litt mer av hva du har gjort i løpet av dagen 🙂

  3. Æ kommer fra nord-Norge, 3 tima unna Tromsø og vært der mange ganga før💖😁 Elsker antrekket 💕🎀

  4. Jeg synes det er fint med bilder av deg <3 Det er jo din blogg, hvis du vil legge ut 10 bilder av bare deg selv så må du jo få lov til det! Kan selvsagt være flere bilder som er mer relatert til innleggene, men til syvende og sist så et jeg fornøyd bare det er bilder med haha!

  5. Dere har vel ikke vært sammen i 1,5 år? Paradise var jo over for ett år siden på denne tiden og dere ble vel sammen etter dette?

  6. Æ bor i Nord-Norge😊D e ikje så ille når man har vendt sæ t d…Men d e selvfølgelig fint få reist sør i Norge der været e meire stabilt😁

  7. Skjønner at du har hatt en dårlig opplevelse med «Nord-Norge», kanskje da bare en spesifikk plass(?), da du virker ganske negativ til stedet. Selv vil jeg påstå at Nord-Norge i sin helhet er flere ganger finere enn Tønsberg – ja, jeg «bor i Tønsberg» for øyeblikket så vet hvordan det er der, og har bodd i flere år både på Svalbard og på Senja, og generelt vært mye i Tromsø (Troms fylke).
    Syns Tønsberg/Vestfold miljømessig er et skikkelig dårlig sted å bo. Folk er ikke på langt nær så hyggelige og imøtekommende (generelt sett og gjelder selvfølgelig ikke alle) som det jeg har opplevd at nordlendinger er. Ble sjokka den gangen da jeg først flytta hit og så hvor mye fokus det var på popularitet, utseende og penger faktisk – og da «skjønner» jeg jo hvorfor så mange sliter med selvtilliten og selvbildet når det er disse tingene som står i hovedfokus her.
    Så ikke bare er Nord-Norge finere naturmessig, men også miljømessig. Og på en solfylt sommerdag, er det nesten ingen steder i verden som kan slå enkelte steder i Nord-Norge, for det er bare helt spektakulært – med Lofoten, Senja og Svalbard i spissen.
    Det med mørketid kan jeg forsåvidt si meg litt enig i, men det har jo sin sjarm det også. Nordlys, stjerneklar himmel, scooterturer m.m er jo en del av Nord-Norge det også (med tanke på scooter tenker jeg mest på Svalbard), men synes selv at det er en smule deprimerende når det er så mørkt lenge. MEN jeg derimot ELSKER sommeren som er lys døgnet rundt, med solnedganger og soloppganger, vakkert og turkis hav, og nydelige strender. Ikke alle stedene det er så varmt, men det for heller være, man drar ikke til Nord-Norge for varmen sin skyld.
    Sør- og Midt-Norge har nok litt flere aktiviteter, for ungdom spesielt, også i bygdene enn det Nord-Norge har, så det er det eneste lille minuset med Nord-Norge. Men har man litt fantasi og ikke er nødt til å ha alt av idretter o.l, så er Nord-Norge perfekt!
    Ha en fortsatt fin dag! Og kan forresten trøste deg med at her i Tønsberg er det overskyet og 13 grader, så ikke helt syden her heller idag, dessverre – og verre skal det bli..

  8. Heii!!! Jeg elsker mår du legger ut bilder av deg selv på sånne innlegg!!! Fortsett med det❤️ Ha en fin dag videre!!!!! Hilsen Kristina😍😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *