UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Jumpsuit. HER 

Bruker du ofte sexleketøy?
Veldig merkelig spørsmål? Det er greit jeg er åpen på bloggen, men noen ting velger jeg å holde privat 🙂

Fikk dere godteri inne på Paradise Hotel?
Jaa, så og si hver dag, haha. 

Den yngste du har hooka med?
Jeg har aldri hooket med noen som er yngre enn meg. 

Hvor lenge blir dere i Tromsø?
Til mandag tror jeg. 

Når fikk du mensen?
12-13 år var jeg vel 🙂

Din første ordentlige kjæreste?
Han jeg var sammen med før Morten. 

Hvor høy er du?
172cm. 

Hvordan har tiden etter Paradise Hotel vært?
Krevende, lærerik, skummel og morsom. 

Har du og Morten det bra sammen nå?
Vi har det VELDIG bra sammen nå <3

Hva er det beste og verste med Bodø?
Det beste må vel være…. hmmm, haha! at det er hyggelig å være der? Det verste er helt klart været.  

Hva er det beste med å ha kjæreste?
Det må vel være at man alltid har noen der uansett hva som skjer. 

Kan du legge ut bilde av at du rir? 

Føler du at du har forandret deg mye det siste året?
Herreguuud JA!! Det morsomme er at jeg selv ikke føler at jeg har forandret meg mye, men når jeg ser tilbake så er det mye som har skjedd. Ikke bare utseendemessig, men også personligheten min. 

Hva er det dyreste plagget du har kjøpt?
Det må nok være Gucci t-skjorten min til 6000kr. 

Blir du lett forelsket?
Nei, men jeg blir veldig fort betatt. 

Har du noen gang hatt sex offentlig?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har ikke veldig lyst til at noen ukjente mennesker plutselig skal se meg stå i doggy, no thank you. 

71 grader nord eller farmen? 
Farmen helt klart, jeg kunne ALDRI vært med på 71 grader nord. 

Hva synes du om influencere som redigerer seg tynnere? Det er et par stykker her i Norge. 
Hvem som gjør det er helt irrelevant for min del, men jeg synes generelt det er helt på tryne at noen velger å redigere seg tynnere. Det er så enkelt som å komme seg på treningssenteret, så slipper man at alle andre ser at man redigerer seg tynnere. Det er SÅÅÅ lett å se. 

Har du noen planer fremover? Noe stort som skal skje?
Jeg har et par baller i lufta, så får vi se hva som skjer etterhvert 😀

Er det ikke ubehagelig å være rundt Isabel og Pierre?
Hæ, nei? Hvorfor skulle det være det?

Hvor gammel er du?
23 år. Jeg er født 1995 🙂

Hvor mange søsken har du? Kan du legge ut bilde? 
Jeg har 6 søsken, haha! Nei, det er ikke alle som ønsker å være på bloggen å det må jeg respektere 🙂

Savner du Martine L?
Ja, det gjør jeg! Vi snakker sammen hver dag, så det er veldig uvant å ikke ha snakket med henne på lenge. 

Leser familien bloggen din?
Mamma gjør, hver eneste dag. Hun er nok min største fan <3 haha

Skulle du hete noe annet enn Sofie?
Mamma var inne på Linnea. 

Kan du legge ut et bilde av hvor mye du har forandret deg fra du var liten til nå? 

Skal du kjøpe en ny hund når Celine dør? 
Jeg skal kjøpe en ny før hun dør. 

Har du og Morten tenkt å få barn?
En gang i fremtiden, ja!

Hva er det verste med å være kjæreste med Morten?
At han er like sta som meg.

Hvem irriterte deg mest i din sesong av Paradise Hotel?
PETTER helt klart! Soph var også veldig irriterende de gangene hun skulle slå skuespiller-siden til 😉 haha

Kunne du vært med på PH igjen? 
Nei, men jeg kunne gjerne jobbet i produksjonen. TA MEG MED!

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Du har ikke endret deg så mye da, du har bare bedre bryn og lysere hår nå og ikke noe piercing i ansiktet…😂

  2. HAHAH Trodde det var hundemat mammaen din putta på de bollene (videoen på snap) 😂 begynte og lure skikkelig😂 kjempe fin blogginnlegg, gode svar❤️

  3. Kan ikke du forstå at det er vanskelig og kjipt for en person å ikke ha den perfekte kroppen? Det er ikke bare å dra på treningsstudio! Ikke alle har det så jævlig bra som deg skjønner du! Ha respekt for folk som leser det enn å bare si dra på treningsstudio

  4. Hei digger bloggen din 🙂 leser de postinleggene du legger ut på snap osv.
    Du trenger ikke godkjenne denne kommentsren om du ikke vil, ville bare gi deg et lite tips om at jumpsuiten du har på øverste bilde blir kalt playsuit pga den ikke er lang med beina:)
    Håper du likte tipset sånn hvis du leter etter flere korte «jumpsuiter» prøv å søk på playsuit

  5. Mym: Det er bare å dra på et treningsstudio jo, har du ikke penger nok, tren hjemme da vel, man velger selv om man vil trene eller ikke !!!!! Mange sier, DET ER SÅ VANSKELIG Å KOMME IGANG MED TRENINGEN… er det egentlig det?? Gå, Kjør bil eller noe til et treningsstudio, eller sett på musikk hjemme og tren, søk på youtube å finn treningsmetoder som passer de delene du ønsker å trene! Herregud blir så provosert når jeg leser ubrukelige dustete kmt, DU VELGER OM DU VIL LESE INNLEGGET ELLER IKKE. (Tenkte det samme, det er så vanskelig men jeg innså det er ikke det! Det finst søren meg vanskeligere ting i livet enn å klare å trene inn noen push-ups, situps osv) Sånn nå er jeg ferdig å skrive!!!!! 😅 PS: ELSKER INNLEGGAN DINE SOFIE CN😍😍😍😍

  6. Hei, jeg mener ikke å være frekk med denne kommentaren. Hvorfor tar du med enkelte spørsmål på bloggen når du ikke svarer på dem skikkelig. Det er clickbaits hvor leserne tror de skal få svar men egentlig ikke gjør det.
    “Bruker du ofte sexleketøy?
    Veldig merkelig spørsmål? Det er greit jeg er åpen på bloggen, men noen ting velger jeg å holde privat 🙂 ”
    – Hvorfor ta med spørsmålet om du ikke skal svare på det?
    Den yngste du har hooka med?
    Jeg har aldri hooket med noen som er yngre enn meg.
    – Det var ikke spørsmål om du har hooket med noen yngre enn deg, men et spørsmål om hvor gammel den yngste var..
    Din første ordentlige kjæreste?
    Han jeg var sammen med før Morten.
    .. Åja han ja.
    Synes bare det er rart at du tar med spørsmålene når du ikke faktisk svarer på dem..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *