STRESS, KVISER OG KRANGLING

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Hei dere <3 I dag skal Isabel, Ine og jeg ha en rolig dag for å få unnagjort litt blogg. Som jeg allerede har lovet dere så SKAL bloggingen være bra når jeg er her, så derfor må vi planlegge og forberede litt. Sånn som i dag så våknet jeg klokken 10.00 her og da var klokken 19.00 hjemme i Norge. Det ble derfor et evig stress med å forte meg å blogge noen innlegg, noe jeg absolutt ikke liker. Jeg ble til og med så stresset at jeg kjeftet på Morten for at jeg har gjort absolutt alt med YouTube. Vi begge er på ferie, men likevel er det JEG som må spille inn og redigere YouTube-videoene våre? Noot cool bro

Apropos krangling så hadde vi jentene en liten diskusjon her i går. Ine og jeg var veldig klar for å feste, men Isabel derimot ønsket bare å dra hjem. Vi ble derfor ekstremt uenige, men som alt annet så ordnet det seg dagen etter. Det skulle vel bare mangle at det ble noen diskusjoner når vi er tre stykker med veldig sterk personlighet, hehe. En ting er sikkert, jeg har ikke godt av alt dette stresset med krangling og blogging, for jeg har plutselig fått masse kviser 🙁 Noen som har noen kjerringråd til meg? Takk på forhånd <3 <3 


Ikke helt lik, men dødskul jakke. HER / Lignende kjole. HER

Forresten, skal dere reise til Los Angeles MÅ dere innom House of CB på Melrose Avenue, de har så mye fint der. Hver gang jeg er innom finner jeg meg alltid noe, sånn som dette outfitet. Den hvite kjolen som jeg har brukt sammen med parykken min er også derfra, siden det er veldig mange som har spurt om den. Nå skal jeg legge, vi snakkes om noen timer <3

7 kommentarer

7 thoughts on “STRESS, KVISER OG KRANGLING

  1. Herregud er dere en gjeng med fjortiser eller? Går det ikke ann å dele seg om Isabel ønsker å sove? Det er ikke alle som har energi til å styre på hele dagen, og istedenfor å begynne å sutre osv kan ikke dere si: okei. Da reiser Isabel hjem og legger seg, så reiser du og Ine ut å fester. PROBLEM SOULD? Herregud snakk om å skape seg.

  2. Hvorfor kunne dere ikke dra ut uten henne? Håper resten av ferien blir super, gøy å få være med på reisen gjennom bloggen og snap.. dere er så fine <3

  3. Helt enig med Marie og anonym. Hvis Isabel vil hjem å slappe av og dere vil feste, så gjør det da. At noen vil hjem å slappe av under ferie burde jo ikke ødelegge for de andre, bare den personen kommer seg trygt hjem til hotellet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *