FORHOLD, UTROSKAP OG FLYTTING

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly


Lignende kjole. HER / Lignende jakke. HER / Sko. HER

MINE TANKER AKKURAT NÅ

♥ Det beste Morten og jeg kunne gjort for forholdet vårt var å ta en pause fra hverandre og virkelig finne ut hva vi ville. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor forbanna lykkelig jeg er og hvor bra vi har det sammen. Det er rart å tenke på at bare for noen få måneder siden så var jeg helt sikker på at jeg kom til å gjøre det slutt med han. Det er utrolig hva kommunikasjon og enighet kan gjøre med et forhold. Alt jeg vet er at jeg gleder meg skikkelig til å komme hjem til kjæresten min om to uker <3

♥ Jeg må virkelig begynne å spare penger nå. Det er på tide å ta seg en pause fra luksuslivet og spare til en leilighet. Jeg har faktisk utrolig lyst å kjøpe meg leiligheten utenfor byen og kanskje investere i en Porche etterhvert.

♥ Morten og jeg har snakket litt om å si opp leiligheten i November for å flytte i tre måneder til utlandet. Noen som klarer å gjette hvor?

♥ Jeg har tenkt utrolig mye på utroskap den siste tiden. Det er helt merkelig å komme til L.A for å se hvor normalt det er å ligge rundt selv om du har en kjæreste som ligger hjemme å venter på deg. Det er normalt her, hvor utrolig sykt er ikke det? Jeg skal faktisk skrive et innlegg om det senere, for jeg har et par interessante tanker. 

♥ Det er sykt vanskelig å skulle være flink med trening og mat på ferie, jeg må virkelig skjerpe meg. Det går med andre ord ikke så bra som jeg håpet, skjerpings!!

22 kommentarer

22 thoughts on “FORHOLD, UTROSKAP OG FLYTTING

  1. Hei
    I debatten og mediahysteriet mellom Mads Hansen og Isabel Raad, hvem holder du med? Og hva synes du om sangen til Mads Hansen?
    Mvh Nysgjerrig

  2. Hahah punkt 2 og 3 motsier hverandre litt da men.. slutt på luksuslivet og skal spare penger, men flytte 3mnd til utlandet? 😅 med mindre det er midt i bushen i Afrika så sparer du nok ikke penger på å flytte

  3. Kan ikke du eller Isabel spille inn Get Ready med dere alle tre? Litt chat og glam, sånt er veldig moro å se 😍😍 pg gjerne et innlegg med bilder av hvordan du sminker deg i detalj!!! Elsker det

  4. Porsche er rått, men for all del ikke se på det som en investering. Bil er et rent tap, enten den heter Porsche eller Toyota.

  5. Vær så snill og sjekk opp i forskjellen på å og og. Du lever av å skrive, så lær deg ordentlig grammatikk. Har sett feil gjentatte ganger i innleggene dine.

  6. «Investere i en Porsche*»….. må nok skuffe deg med at bil kun er tap, tap, tap. Du investerer ikke i bil, så sant det ikke er noe helt spesielt.. derimot investerer du i bolig 😉

  7. Skal dere dra til Universal Studios en dag? Anbefaler det veldig!:) Vært der selv og et minne for livet<3

  8. Sikkert LA, meen anbefaler Australia om dere flytter til utlandet på den tiden av året! VARMT <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *