OPPTIL 70% RABATT

Categories Anbefalinger

Reklame | Betakaroten og Nelly

Jeg tenkte bare at jeg måtte tipse dere om at Nelly har opptil 70% rabatt på MYE klær. Jeg har selv plukket ut mine favoritter, og jeg fant endelig noe lignende til det rosa skjørtet og jakken. Det er mange som har spurt meg om link, men settet er dessverre ikke fra Nelly. Jeg kjøpte det for et par dager siden på Top Shop, men det er ganske likt det Nelly også har. Nå skal vi komme oss ut døren, for i dag skal vi på Santa Monica for å sol og mat. Snakkes <3 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET


Vippeserum. HER / Jumpsuit. HER / Badedrakt. HER


Jumpsuit. HER / Kjole. HER / Bukse. HER


Skjorte. HER / Kjole. HER / Body. HER


Nesten helt lik jakke. HER / Lignende skjørt. HER

PS; Betakarotenen jeg bruker koster nå bare 149 kroner. TRYKK HER FOR Å KOMME DIRTEKTE TIL SALGET

2 kommentarer

2 thoughts on “OPPTIL 70% RABATT

  1. Kan du ikke begynne å filme mer på snap når du er ute på byen i la? Er så gøy å se hvordan utelivet er der iforhold til Norge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *