JEG ADVARER, IGJEN.

Categories Reise

ADVARSEL… LETTKLEDDE BILDER PÅ BLOGGEN

… Siden det er så mange som blir sint hver gang kroppen min og spesielt rumpa vises på bilder, tenkte jeg å være hyggelig å advare dere først. Fortsatte dere å skrolle nedover så kan dere ikke klage <3 <3 hehe love love

Som jeg nevnte tidligere bestemte vi jentene oss for å bruke en dag i Santa Monica. Eller… jeg kan vel ikke akkurat si en dag, for vi var vel ikke der før nærmere 16.00. Det er akkurat det som er så kjipt med denne festingen, for det ødelegger alltid for meg dagen derpå. Jeg er dessverre ikke en sånn person som klarer å stå opp kjempetidlig med masse energi etter en kveld på byen, i need my sleep. 

I og med at vi var der så sent bestemte vi oss for å vente på solnedgangen, noe jeg virkelig vil anbefale dere å gjøre. Jeg har vært i Los Angeles en del ganger nå, men har likevel aldri tatt meg tiden til å se solnedgangen. Hadde vi planlagt dette litt mer så hadde vi tatt med oss teppe, drikke og mat. Det er faktisk ikke noe som er mer vakkert enn solnedgang og gode venner. Det er dager som dette som minner meg på hvor forbanna heldig jeg er og hvor nydelig livet faktisk er. Jeg er så utrolig takknemlig for alt jeg har, noe du også burde være. Det verste jeg vet er mennesker som er sånn “ååh, positive mennesker er irriterende”, NEI NEGATIVE MENNESKER ER IRRITERENDE!!! haha. Det er faktisk ikke noe som irriterer meg mer enn grinte folk, usj. 

… BLINKSKUDD FRA DAGEN

Isabelle og Ine sender bitchy blikk til noen. Garantert en forbipasserende som kom med en upassende kommentar, det skjer dessverre ofte..

Tidenes morsomste linselus, HAHA JEG DØR. 

74 kommentarer

74 thoughts on “JEG ADVARER, IGJEN.

  1. Du skrev Isabel sitt navn feil på slutten! Ikke for å pirke, men regner med Raad blir irritert

  2. Ikke bry deg.
    Du er fin som du er
    Men likevel legger dere opp til overnevnte kommentarer ved å poste en del slike bilder
    Så man får vel enten lære av det eller tåke kritikk.
    Personlig ville jeg valgt å poste mer bilder med klær 🙂
    Ha en fin tur og post litt videoer om hverdagen

  3. Rompa er da helt normal! Fin og passer til kroppen!! Bedre med ei sånn rompe, enn ei som er operert!

  4. Herregud teite folk as ! Jeg syns den ræva di er rå søt!!! Skulle ønske min var sånn liten og stram, det er hot!!!;-)))) hilsen jente 31

  5. Ser ut som tidenes tur 😍
    Hvor mye betaler dere for flybillett ? Vil gi kjæresten tidens bursdagspresang , men hvor mye penger skulle jeg brukt der borte på 2 uker ? Vil shoppe men jeg hadde nok ikke handlet på alle de dyre butikkene ? Og Ine har alltid så søte fine kjoler eller skjørt på seg , si hun må YouTube om garderoben sin ! Elsker stilen hennes 💕

  6. Hva mener du med dette «Garantert en forbipasserende som kom med en upassende kommentar, det skjer dessverre ofte»?
    Er det slik at mennesker som bor i LA kommenterer upassende ting om andre?

  7. Omggg så teite folk er! Romper kommer i alle størrelser og former, så finn dere noe bedre å gjøre enn å kommentere dritt 🙄
    Veldig fine bilder! Lurer på om dere kun skal være i LA eller andre steder også?

  8. Digger at du poster bilder av kroppen din jeg! Syns heller ikke rumpen din er paddeflat som en idiot her oppe sier. Syns du har en flott kropp! Forkastelig at noen i det hele tatt foreslår operasjoner om en løsning på et problem som ikke eksisterer. Vi har godt av å se rumper som er “normale” 🙂

  9. Haha satan du e så klein på snapchat
    og ka e det der smilet du gjør også snur du dæ på sia? hahah lol

  10. Haha fyfaen du er verdens kleineste på snapchat! Der kler deg virkelig IKKE og sitte å leke deilig når du smiler som en pedo og ser ned til sidene 😂😂 vær så snill å slutt!

  11. Enig med de over her! Du er seriøst verdens kleineste på snap😂😂😂😂😂 gidder ikke å slette deg, for jeg liker å se bilder fra LA, men guri så dumt det ser ut når du smiler sånn kleint og ser til siden… er så sykt staga at det lyser lang veg😂

  12. Jeg følger deg på snap, vetvikke hvorfor egentlig 😂 men det er noe jeg har lurt på lenge, du får mange frekke kommentarer på det ene og det andre, hvor må DU svare sååå sykt frekt tilbake igjen? Faen ikke rart det er krig i verden!

  13. Det er flott rumpe, mye bedre enn de oppblåste som er blitt popolære gjennom rap
    Men det er vel mange bilder, og det er eneste kritikken jeg har om rumpa di.

  14. Haters gonna hate sier bare jeg.
    helt frivillig å være på Insta/snap/etc, så om de ikke liker det så er det en knapp som heter ‘logg ut’ eller ‘unfollow’.
    Gjør som du vil og ha det gøy! Om du promoterer litt sunn kropp i samme slengen så er det bare ett pluss.

  15. Kan alle dere som har noe stygt å si om Sofie bare fjern dere herifra? Sånn helt ærlig jeg orker ikke å se de ekle slemme kommentarene dere.. hvis du har noe å stygt å di om noen så holder du de kommentarene for deg selv. Ikke bare fordi det er slemt men dete skjønner ikke hvor ødeleggende det kan være for et offentlig person å høre disse ekle kommentarene flere ganger om dagen. DET ER INGENTING GALT MED Å HA EN LITEN ROMPE. Det er dere og resten av verden som støtter disse her forventningene om hvordan jenter skal se ut.. store romper, store pupper, flat mage, sterke lår, småe føtter og hender, perfekte ansikter. Hvis det er sånn alle skal være for å være perfekt så finnes det veldig få perfekte jenter i verden.. tenk dere om neste gang før dere bestemmer å skrive så mye stygt til ikke bare Sofie men hvem som helst. Fordi det er ikke dem dom det er noe galt med.. det er dere som syns dette er greit som det er noe galt med. SKJERP DERE.. u go Sofie💘legg ut det du vil fordi uansett hva så er det så mange andre som syns du er helt utrolig fin akkurat sånn som du er☺️Kos deg masse på ferie videre!

  16. Din kropp er “fin” (sexy) så hva er ditt problem når det gjelder dine innlegg/blogg å noen klager på “rumpa” di ??
    Ønsker du at alle skal “like” kroppen/rumpa di ??
    Du har en kropp som du er født med å den må du leve med (noen liker den- andre kritiserer den) men min personlig mening er at Du skal være stolt av den “kvinnen du er”
    Ikke gjør som Isabelle å “fyll rumpe/lepper/pupper” da blir alt unaturlig å da får du samme “behandlingen” i media som henne (kritikk i fra : ingen navn)
    Hun har gjort flere inngrep som hun sikkert angrer på så nå er det diskusjon på nett/media om hva er den perfekte “kvinnekroppen”
    Ett svar: DIN KROPP

  17. Hei, Du er utrolig vakker :). Håper du har en kjempefin dag :). Fortsett å post fantastiske bilder og tekster. Ikke bry deg om hva folk mener om alt mulig.

  18. Ærlig talt dere utestenger Isabell totalt?! Er du og Ine 15 år eller??dere er i en alder av 20 årene og holder på sånn? Ser dette veldig tydelig i din vlog Sofie.

  19. Sorry Sofie
    Sendte ett innlegg om deg/kroppen din det blei ikke publisert???
    Mulig det er fordi jeg “kritiserte” din reisevenn ??
    Innlegget er lagret så det kan hende jeg publiserer dette seinere på din blogg/Nettavisen
    Ha en kjempefin ferie !!! (med Isabelle)

  20. Syntes du burde være kjempe stolt over kroppen din, den er super fin😻 du trenger ikke stor rumpe for å ha en fin kropp:) og de som ikke liker lettkledde bilder. DET TAR 1 min å bla forbi? Syntes det er teit at folk blir sur for at du prøver på å ta litt kule, inspoe bilder. Kult at du slenger med bilder som ikke ble helt som dere tenkte. Det viser at du er et ordentlig forbilde! Du viser at man ikke trenger å være perfekt❤️ STÅ PÅ!!

  21. Veldig flotte bilder.
    Jeg håper det snart kan bli slik at man ikke fokuserer på kropp hele tiden. Ta koselige bilder uten å alltid tenke kropp 😊

  22. Er vel det som bringer mest klikk og cash vel. Er vel derfor dere legger ut slike bilder. Er jo en kjempe bra business som jeg virkelig forstår dere utnytter 🙂

  23. Hei, du har jo ikke rompe, men overskrifta er kanskje for å få flere lesere? Første gang jeg er inne på bloggen.

  24. Ser ut som du har kost deg godt i varmen ja 🙂 Synes du ser lekker ut, inkludert rompa di! 😉 Nei, den er kanskje ikke verdens største, men den er ihvertfall naturlig! Stå på videre.

  25. Syntes du har blitt så opptatt av å vise deg frem, er synd for jeg like deg kjempe godt. Men sorry nå bytter jeg snart til hatets siden….

  26. Er så enig, jeg liker bloggen din og det er morsomt å følge med. Men Sofie, ikke legg ut videoer der du later som og smiler rart. Er veldig veldig rart. Du leker sexy liksom med sånt og det er ikke fint

  27. Jeg synest det du legger ut på snapchat er kjempe tøft og morsomt! Ler meg ihjel av tullesnappene dine. Det er skikkelig tøft at du står i en rulletrapp å tuller med Ine selv om du vet at alle skjønner hva du sier. Du burde kunne legge ut akuratt hva du vil uten å få så mange stygge kommentarer på det.

  28. Er det tatoveringen på ryggen du prøver vise frem på bildene på toppen? Jeg kan liksom ikke se noe annet der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *