DETTE SKJER KUN I LOS ANGELES

Categories Reise


👻 SOFIEEEC

Alle som følger meg på Snapchat så kanskje at Ine og jeg var på en helt syk fest i går? Jeg har alltid hatt lyst til å oppleve en skikkelig hjemmefest, noe jeg ENDLEIG har fått. Det som er så sykt med Los Angeles er at du kan møte noen mennesker ute på byen, så blir du tatt med på helt syke ting etter det. Når man er fra Norge så er opplevelser som dette ganske spesielt, for det skjer ikke hjemme. 

Som mange av dere kanskje vet så har det vært BET awards denne uken, noe som vil si masse festing. I går var vi faktisk på hjemmefesten til Jamie, noe som er en av  de sykeste opplevelsen jeg har hatt hittil. Ting som dette skjer virkelig kun i Los Angeles, i really need to move. Det morsomme er at jeg allerede har begynt å se på leilighet, sorry mamma <3 

I dag har vi forresten vært på Santa Monica en hel dag og tatt de FINESTE bildene ever, herregud som jeg gleder meg til å vise dere. Vi snakkes senere <3

46 kommentarer

46 thoughts on “DETTE SKJER KUN I LOS ANGELES

  1. Å blitt med noen hjem uten å kjenne dem noe særlig hadde jeg aldri turt. Plutselig blir man både voldtatt og drept. Mulig jeg har sett for mye på drapssaker på Investigation Discovery… men det er fader meg mange syke folk der nede!

  2. Alltid lika skoj att läsa om dina äventyr och upplevelser, önskar dig en bra dig från mig på Gran Canaria (inte riktigt LA men rätt trevligt ändå:) . Kram från mig

  3. Det er helt sykt irriterende hvordan du oppfører deg på snap og på ekte. Du snakker bare dårlig engelsk og oppfører deg dritrart. Og slutt å legg ut videoer der du bare smiler med poser osv, er så lame.

  4. Jeg skal også til LA imorgen, og lurte på om du hadde noen tips til hva man bør få med seg. Elsker bloggen din!❤️

  5. Jeg lurer på noe. Jeg har veldig lyst å dra til USA. Men er det noe man må søke om/ ordne før en sånn tur til USA?
    Eller er det bare å hoppe på et fly?
    Ha en super ferie videre. 🙂

  6. Hvorfor snapper du nesten bare deg og Ine? Hva med Isabel? Hun ser vi jo ca aldri på storyene dine..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *