TRE STERKE PERSONLIGHETER PÅ FERIE SAMMEN

Categories Reise

Ine, Isabel og jeg må kanskje være den rareste kombinasjonen av mennesker noen sinne. Vi er veldig forskjellige, har ganske sterke personligheter og utfordrer hverandre på det meste. Mange ville kanskje synes at et slikt vennskap ville vært alt for krevende, men jeg synes at det er fint. Jeg har en alt for sterk personlighet til å være rundt mennesker som ikke har en eneste mening og kun gjør det alle andre gjør. Jeg elsker vennskap der man kan være seg selv 100% og si ting som det er. Ine sa senest i går at jeg var mye penere dagen før. Thanks brotha, haha. 

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt nervøs for denne turen, da jeg var redd for at det skulle bli mye uenigheter og krangling. Til tross for en liten diskusjon på starten så har det vist seg at det ikke var noe å bekymre seg for. Jeg synes vi jentene har klart å finne en veldig fin balanse. Jeg storkoser meg på tur med andre ord, selv om halve Norge sitter hjemme å provoserer seg. Jeg tror kanskje ikke at alle forstår humoren vår å derfor lar seg provosere istedenfor å le med. Noen oppfatter oss som frekke, mens andre mener at vi prøver alt for hardt å være noe vi ikke er. Er det noe jeg ønsker å avkrefte med en gang, så er det det at vi ikke behandler hverandre bra. Jeg forstår at noen kan oppfatte oss som litt spydige mot hverandre, men det er helt ærlig bare vår måte å tulle på. 

Jeg har forresten en liten funfact å fortelle dere. Så mye hat som jeg har fått på denne turen har jeg ikke fått siden Paradise Hotel 2017, haha. Jeg synes det er synd at det er så mange som lar seg provosere, for skal jeg være helt ærlig med dere så viser jeg dere bare en side av meg man ikke får se så ofte. Jeg har alltid vært en jente med masse energi som kan tulle ekstremt mye. Jeg tror kanskje ikke at dere har fått sett denne siden så mye av meg, da jeg vanligvis omgås mennesker som kanskje synes at denne siden kan bli litt mye. Jeg tror vi alle kan kjenne oss igjen i det at vi oppfører oss annerledes basert på hvem vi er med. Noen er man mer seriøse med, mens andre er man mer tullete rundt. Jeg tror helt ærlig Isabel og Ine er en av få venner jeg har som tåler at jeg blir så mye som det jeg kan bli til tider, og det er akkurat derfor jeg slipper meg mer løs med de. 

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor det er så provoserende, for personlig synes jeg at vi er veldig morsomme, haha! Nå er det bare en uke igjen av denne ferien, så nå skal vi jentene virkelige kose oss og nyte våre siste dager her <3 Jeg er nok helt sikker på at det vil bli flere turer hit, så dere har mye å glede dere til 😀 Gjerne add meg på Snapchat om du ønsker å følge resten av turen vår her. PS, du kan bli provosert. SOFIEEEC

28 kommentarer

28 thoughts on “TRE STERKE PERSONLIGHETER PÅ FERIE SAMMEN

  1. Jeg synes ikke dere er så ille. Kos deg masse på tur, Sofie 😊 og ikke bry deg om de som ikke hatet.. de som hater har ikke noe bedre å gjøre med livet sitt, enn å sitte å kommentere stygge ting til dere.

  2. Det ser ikke bra at når du lager boomerang av deg selv. Smilet ditt er bare creepy, ser du det ikke selv?

  3. Skjønner ikke hva du legger i sterk personlighet? At du tar mye plass? At du nesten alltid skal si din mening?
    Passer ikke du ypperlig da med noen som er litt mer mild og ikke oppfordrer til debatter og krangler?
    Er sterk personlighet at en overkjører andre og trenger at de sier sterkt i fra om ting? Som du sier de trenger?..
    Ut i fra hva du sier da må jeg ha en svak personlighet.. hehe..x) Fordi jeg er ganske mild, ikke har så mye temperament, ikke blir hissig, ikke kritiserer andre og at det viktigste er ikke at min mening er best..
    Jeg skjønte det ikke helt.. kanskje det heller handler om at du er usikker på deg selv enn at du har en sterk personlighet?
    For hva er det somliggeri stahet osv., jo, mest sannsynlig egoisme, siden en ikke vil gi seg og ikke har forståelse for den andres synspunkt?
    Jeg tror jeg er uenig med deg hva en sterk personlighet er.. men ellers liker jeg bloggen din 🙂 Ikke menr som en frekk kommentar, jeg er bare uenig i ordet sterk personlighet

  4. Kan du slutte å filme alle pengene dere har i LA? Dere har tusenvis av penger, tenk på alle uteliggerene eller alle som ikke har penger, mat osv.. skjerp deg! Eneste som ikke er med på det kleine greiene deres er Isabel for hun er normal. Du kan også slutte med å smile bort fra kameraet. KLEINT! Tips: du trenger ikke å filme outfit 24/7! Alle ser gucci tingene dine, slapp av liksom.

  5. Den engelsken din på snap er helt hodemist, og veldig irriterende for oss som hører på. Tror Ine og Raad forstår helt fint om du melder på norsk.

  6. Synes det er helt forskrudd st folk blir så provoserte av ting dere legger ut på snapchat😂 Er det ikke greit folk er forskjellige?? Jeg storkoser meg ved å se mystoriend til alle 3, er nesten høydepunktet iløpet av dagen<3 dere er 3 fantastiske mennesker, ikke la noen få dere til å glemme det! Kos dere resten av turen, youuu deserve it Olga❤️❤️❤️❤️

  7. Ikke bry dere om at andre hater på dere, stå på og vær deg selv💕💕 husk at alle selv normale folk kan få slengt dritt til seg men sånn er bare verden blitt og da må vi bare være oss selv og finne folk som gjør det enklere. Kos dere masse på tur og jeg elsker humoren deres!

  8. Hva mener du med at en personlighet er sterk? Det handler jo bare om at en person gjør mye ut av seg og dermed gir liten plass til andre? Burde heller stått tre selvopptatte egoister på tur.

  9. Jeg digger at dere tør å være 100% seg selv. Jeg og bestevenninna mi har også sånn humor som ingen forstår. Når vi to henger med noen andre som er litt mer seriøs, så blir de sånn “hvorfor sier dere så stygge ting til hverandre?” Men det er sånn vi viser at vi er glade i hverandre og vi er selvfølgelig ikke sånn 24/7, men du skjønner poenget haha <3

  10. Altså jeg ler HØYT når jeg ser videoene deres på youtube, og snapchat-oppdateringene. SÅ sjukt min type humor- så fortsett sånn som dette, digger dere alle tre! 😀 Kos dere videre på tur, og ikke glem å oppdatere!! eheh

  11. 3 jenter som storkoser seg på tur! Jeg kan virkelig ikke se annet enn det. Elsker energien din! 🌸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *