GRUSOMME FEIL GUTTER GJØR I SENGEN

Categories Samfunn

👎”Kristina og jeg pleide å gjøre akkurat denne“. Tror du helt ærlig at jeg eller noen av de andre jentene du ligger med vil vite hva du og eksen din brukte å gjøre i senga? Jeg tror ikke du finner noe mer turn off enn akkurat det. 

👎Null oppvarming. Jeg skal selvfølgelig ikke snakke for alle, men for veldig mange jenter så er det faktisk viktig med litt foreplay før sex. Gutter som dropper foreplay tenker jo åpenbart kun på seg selv og sine egne behov, usexyyy. 

👎”Ååhh duuu er en sexy liten jente“. NEI NEI NEI OG NEI. 

👎”Daddys little girl“. Denne er veldig lik punktet over, for hvorfor må enkelte snakke så jævlig mye under sex? Er det noe som virkelig ikke er greit så er det å utgi seg selv for å være “far” når du har sex med noen. Tror du virkelig vi blir kåt av tanken på å ligge med faren vår? Ville du kanskje hatt sex med moren din? No, don’t think so. 

👎Jeg har sagt det før og sier det igjen, klitorisen min skal ikke behandles som en gitarstreng. Enkelte gutter er ALT for hardhendte, CHILL PLEASE. 

👎”Jeg har hatt sex med SÅ mange“. Jeg har aldri vært en person som bryr meg om hvor mange andre har hatt sex med, men det blir fort litt usexy om du skal bruke det for å sjekke meg opp. 

49 kommentarer

49 thoughts on “GRUSOMME FEIL GUTTER GJØR I SENGEN

  1. Du generaliserer litt for mye på bakgrunn av eget tenningsmønster her. Kjenner flere kvinner som tenner heftig på dette med “sexy liten jente” og “Daddy’s girl”. Det med “Dette pleide X og jeg også å gjøre.” har jeg fullstendig forståelse for da. Der finnes det ingen unnskyldning.
    Det med klitten ville jeg tro har en naturlig forklaring; vi har ikke en, så det er litt vanskelig å vite akkurat hvordan vi skal behandle den. Veit sjøl at jeg er dårlig på å stimulere den på riktig måte.

  2. Hvordan kan jeg blokkere slik at jeg aldri ser en blogg som denne igjen?
    Alt for å tjene penger skjønner jeg.
    Sex selger jo og forventer ikke mye visdom fra slike blogger, men å bruke ordet grusom i slike sammenhenger…
    Krig er grusomt…

  3. Enig i det meste du nevner..Man må jo være øm og forsiktig under oppvarminga..sjøl bruke æ å slikke på fingeren før æ koser med klitten…å være forsiktig…Og æ spør gjerne om hun liker det jeg gjør…pluss mange ømme kyss på halsen og nedover mot brystene….

  4. Når du ligger med gutter og ikke menn, så må du jo nesten bare regne med at de har minimalt med erfaring og gjør mange feil 😉

  5. Pt. 3, 4 og 5 er feil for deg PERSONLIG, men langt fra alle deler den oppfatningen. Jeg har ingen interesse av det selv, men har opplevd at ulike damer ønsker sånt.

  6. Du roter borti mange rare gutter! Kanskje du burde sortere litt bedre? 😊
    Tar du en liste for jentene også, eller holder det bare å ligge på ryggen? 😉

  7. Til ukens spørsmål: hvordan går det med deg og morten? Fra en skala fra 1-10
    1=😭 10=😏

  8. Man sørger selvsagt for at venninnene hennes får kunnskap om antall sexpartnere. Når det kommer den veien, får det tilsiktet virkning. 🙂
    Den største feilen jenter gjør, er å forvente at han skal gjøre jobben. La dette være klinkende klart. Gutter ligger ikke med deg for din skyld. Egen tilfredsstillelse er, om ikke den eneste, så er det den sterkeste drivkraften. Slik bør det også være med deg. Ingenting tenner en mann mer enn en kvinne som viser lyst, og slipper begjæret løs. Mannen går lei og sexlivet tørker inn når kvinnen forventer at han skal tilfredsstille henne og være “god i senga”, for da flyttes fokuset fra målet mannen har med sex, lysten på deg forsvinner over tid, og andre kvinner dukker opp i fantasien. God sex er begjær, uten andre forventninger enn at også den andre begjærer.

  9. Har hatt noen sexpartnere jeg også, og kan bekrefte at ikke alle jenter er noe gudinner i senga for å si det mildt. Har vært en del skuffelser der ja.

  10. Tydelig at det er bare gutter som blir provosert av disse sex-innleggene,
    Skulle tro de tok det veldig personlig 😂

  11. Herregud «daddy?s little girl» er vell ingenting galt med det? Slutt å døm andre som liker det, og NEI man tenker ikke på sin egen pappa. Det som er digg med ordet «daddy» er at han dominerer over deg og du er den underdanige. Jaja sånt er det vell å ha et kjedelig sexliv, eller?;)))

  12. Hvor mange feil tror du kvinner gjør i sengen ? er det så pass mye at du ikke tør blogge om det ?

  13. alt du skriv her e selektivt. så det er din mening om hva gutta gjør feil. Vi alle er ikke like, så dette inlegget ble litt feil i min mening.

  14. Jenter og gutter har ulike tenningsmønstre.Godta at man er ulike eller klar deg uten sex.Damer har og mange turnoff facts så vet du det.

  15. Hehehe, massevis av hårsåre gutter her 😂😂😂
    Ang klitoris: mener du å IKKE bruke gitarplekter???

  16. Tror ikke du har hatt sex med så veldig mange Sofie..Du er et lite uerfaren rips 😆 Er bare kjeften med deg…

  17. Kvinner faller pladask alltid og uten unntak når jeg begynner å kysse dem. Jeg varmer godt opp til de ber og trygler om å få bli tatt. Best sex da. Og jeg får òg oppfylt mine ønsker da damene er på topp…

  18. Hvorfor skriver du “grusomme feil gutter gjør i sengen”?
    Ingen gutter er like, på samme måte som jenter. Noen jenter liker å bli snakket til på en frekk måte når man har sex, andre ikke. Noen jenter liker at man tar litt mer i, andre ikke. Blir så feil at du sier at gutter gjør grusomme feil fordi du ikke liker det sånn.
    Mener overskriften bør være “Grusomme feil gutter gjør når de har sex med meg/sofie.
    Eller er du en eller annen guru som vet akkurat hva alle andre liker i sengen?

  19. Først Vil jeg bare si.
    Det er trist å se at bloggere dominerer betydelig mer spalteplass i dagens nettaviser, enn for noen år tilbake. Det verste er at artikler som dette, er basert på så lite fakta, og matnyttig informasjon.
    Jeg er ingen sex guru, og kommer derfor heller ikke med noen råd offentlig. Det er tydelig at Sofie Caroline Nilsen mener hun har full kontroll på hva alle jenter og gutter liker og mener. Det er godt du kan belære alle seksuelle 😂. Ut ifra det hun setter på sin Liste over feil gutter gjør, tyder det på hun har lite tyngde i det hun uttaler seg om. Skal vi se noe positivt i dette innlegget, er det fint at hun viser verden hva hun ikke liker, så Morten ikke gjør disse feilene. Lykke til videre frk. Sex Guru.

  20. Bra innlegg! Haha! Jeg synes sextalk er hot, men ikke “daddys girl” nei, hahah!
    Jeg tror mest turn off er mannfolk som tror at å suge han er “oppvarming” for jenter. Joda, jeg liker godt å gjøre det, men det er ikke det som gjør deg mest våt akkurat! Men det aller aller værste må jo være gutter som bare er jokke-kaniner! Null passion, touching og kyssing! Selv om det er et one night stand vil jeg helst føle at han vil ha MEG, ikke bare en jukke-pussy. xD
    Det er jo også kipt om han ikke går ned på deg, men det viktigste er at han ikke bare fokuserer på at han kommer, men deg også! 😀

  21. Mulig det der er gruesome feil, som svært få gjør, skulle jeg tro.
    Om disse er kun det som er feil, er det plankekjøring for de fleste menn å tilfredsstille kvinner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *