EN GAVE FRA MEG TIL DERE

Categories Ikke kategorisert

Reklame | annonselenker - Nelly

Nå har jeg endelig fått noe dere har etterspurt SÅ lenge, RABATTKODE PÅ NELLY!! Jeg er så heldig at jeg får gi 15% rabatt på salget som Nelly har akkurat nå. Det vil si at du får 15% rabatt av salgsprisen, noe som er en utrolig god deal. Dere bruker koden “Nielsen15” i kassen, så vil du automatisk få 15% avslag på prisen som allerede er nedsatt. Happy shopping guys <3 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIRETKE TIL SALGET


Vippeserum. HER / Caps. HER / Jakke. HER


Day Birger veske. HER / Badedrakt. HER / Kjole. HER


Kjole. HER / BH. HER / Solbriller. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

RABATTKODE: ​NIELSEN15 

5 kommentarer

5 thoughts on “EN GAVE FRA MEG TIL DERE

  1. PLIS SVAR!!!!!!!! Hvor lang tid pleier det å ta for deg før du får pakker du har bestilt fra shein??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *