DET ER HELT MERKELIG

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Altså.. shit som jeg elsker denne byen. Det er helt merkelig hvor hjemme jeg kan føle meg på et sted der jeg ikke har noe som helst. Jeg har sagt før men jeg sier det igjen, jeg er virkelig født i feil land. Jeg har et helt spesielt forhold til New York og L.A, det er liksom hjem for meg. Jeg vurderer sterkt å bruke mine opp mine tre måneder på å bo 1,5 måned i hver by, hvor kult hadde ikke det vært? Det eneste som er kjipt med å bruke opp alt på en gang er at jeg må vente så lenge før jeg kan reise hit igjen. Kjenner jeg meg selv rett så vil jeg slite veldig med å ikke kunne være i USA på flere måneder, så jeg må virkelig tenke meg nøye om før jeg tar noen valg.

Som dere ser så får jeg aldri nok av å være turist her i L.A, så dette ble min gang nummer to til Hollywood-skiltet. Sist jeg var her fikk jeg beskjed om at jeg kom til å angre på at jeg tok mine Hollywood bilder i parykk, da jeg mest sannsynlig ikke ville få et slikt bilde igjen.. vel vel, se hvem som har fått enda et.

Apropos parykk, vi jentene skal å se på parykker til uken. Jeg tok ikke med meg noen av parykkene mine hit da jeg har planer om å kjøpe nye 🙂 gleder meg!


Jumpsuit. HER 

Jeg tok forresten med jentene på Cupcake ATM som virkelig er et must om man først er i USA. Ikke bare får dere gode cupcakes, det er også en utrolig kul opplevelse. Dere må forresten dra på den i Beverly Hills for den er den eneste med “bank”automat. De andre har kun butikk, noe som suger om man ønsker noen kule Instagram-bilder.Jeg har også vlogget alt fra denne dagen, så det er bare å følge med. Vi snakkes senere <3

PS; Ikke glem å bruke RABATTKODEN «Nielsen15» om dere handler på Nelly-salget. Da får dere hele 15 rabatt av salgsprisen. TRYKK HER FOR Å KOMME DIREKTE

5 kommentarer

5 thoughts on “DET ER HELT MERKELIG

  1. Såå gøy å følge med på reisen din! Har alltid hatt skikkelig lyst til å dra til LA!
    Men kom til å tenke på en ting ang det du skriver om at du kun kan oppholde deg i USA i 3 måneder, deretter må det gå en stund før du kommer tilbake. Jeg har vært en del i USA, da jeg tidligere har bodd der, og har ikke hatt noe problem med dette, når jeg har vært på besøk. Hvis jeg ikke tar feil – går regelen ut på at du kun kan oppholde deg i USA i 3 måneder av gangen, men i teorien kan man snu på Gardermoen og dra tilbake. Skal ikke si at dette er 100% sikkert, men tror det stemmer! Ville hvertfall sjekket det ut nærmere, hvis du har lyst til å gjøre det du sier med å være 1,5 mnd i LA, og 1,5 mnd i NY.
    Kos dere masse videre på tur <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *