EN GANG I FREMTIDEN

Categories Reise

Reklame | annonselenker - Nelly

Er det noe L.A virkelig gir meg så er det motivasjon til å drømme enda større enn hva jeg allerede gjør. Det er så utrolig motiverende å se hva enkelte mennesker klarer å oppnå i livet, shit så imponert jeg er. Bare ta dere en titt på disse bildene, TENK Å HA ET INFINITY POOL MED UTSIKT OVER LOS ANGELES!!! Tenk at det her faktisk er noen sitt hjem. Jeg grøsser helt seriøst av å tenke på hvor forbanna hardt de har jobbet for å kunne eie et slikt hus. En ting er sikkert, en dag skal dette bli meg. 

Over til noe helt annet, for i dag har vi vår aller siste dag med shopping. Når man er tre jenter på tur så går dessverre alt for mange dager bort til å se i butikker, så vi har derfor bestemt oss for at nok er nok. Vi har bare en liten uke igjen her i L.A og den skal brukes til opplevelser og ikke noe annet. Jeg lurte derfor på om mine kjære lesere hadde noen gode tips til hva man burde gjøre/se mens vi er her? Vi har allerede planlagt en del, men ikke nok til å fylle alle dagene vi har igjen her. Vi setter derfor veldig stor pris på alle tips dere har <3 Takk på forhånd. 


PS; Det er bare 3 dager igjen av rabattkoden min. For dere som ikke vet det så får dere hele 15% rabatt på ALT av salget til Nelly. Det vil med andre ord si at dere får rabatt på priser som allerede er nedsatt. Bruk koden: NIELSEN15 i kassen og du vil automatisk få rabatten din. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

14 kommentarer

14 thoughts on “EN GANG I FREMTIDEN

  1. Hva med en ridetur i Hollywood hills? Eller leie vannscooter i marina del rey! Koster bare rundt 1000 kroner t/r med fly til Las Vegas, tar 40 min å fly! To dager der er virkelig verdt det:) lite stress med reisen, bare ta handbagasje, uber til flyplassen, rett på flyet og dere er der på under tre timer fra dere forlater hjemmefra:) dere burde bo på MGM (der de syke poolpartysene er) om dere har råd! Om ikke er det mange andre hoteller med rå poolpartys!

  2. Ånei! Er det snart over allerede? Det er så gøy å følge dere der! Jeg vil ikke at dere skal komme tilbake til kjedelige Norge :p

  3. Du burde besøke Venice, og oppleve Venice kanalene! 40-60 min ca fra Hollywood. Venice er et av de fineste og mest hyggeligste stedene i LA!

  4. Hva har du tenkt til og gjøre da for og tjene så mye penger? Filme deg selv på snapchat mens du smiler som en pedo?😂

  5. Hvorfor drar dere ikke utenfor LA? Masse fine småbyer langs kysten, både nord- og sørover 😊

  6. hei fine du <3 har et spørsmål til deg, tenker du noen gang på terror når du er i store folke mengder, spesielt i LA? vær så snill og svar! Uansett hvor jeg er i verden er jeg redd for terror, irriterer meg så mye

  7. Kan du pliiis slutte med engelsken din på snap? jeg cringer hver gang. Jeg liker å se på storyen din, men jeg klarer ikke å ignorere engelsken lenger.

  8. Hvorfor stikker dere ikke en tur til Las Vegas? Det MÅ dere faktisk gjøre, det er nesten obligatorisk. 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *