JEG ER SEKSUELT FRUSTRERT

Categories Personlig

MINE TANKER AKKURAT NÅ

♥ Jeg bruker (dessverre) mye av tiden min på å irritere meg over at jeg har møtt enkelte mennesker. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forklare det, annet enn at det er kjipt å ikke ha enkelte i livet mer. Det er rart å tenke på alle menneskene du har møtt som en gang betydde så mye for deg, som nå bare er luft. Hva er egentlig vits med å møte sånne mennesker? Man sitter jo bare igjen med kjipe følelser, haha. 

♥ Jeg begynner å bli veldig seksuelt frustrert nå, GLEDER MEG TIL Å KOMME HJEM, HEHE. 

♥ Apropos på sex, jeg vurderer å stikke innom et kondomeri her i Los Angeles. Jeg har hørt at det skal være ganske mye bedre enn hjemme i Norge. 

♥ I dag er det en veldig spesiell og vond dag for meg. Jeg vet faktisk ikke om jeg er klar for å skrive om det, men det kommer kanskje et innlegg senere i dag. Jeg skal tenke på det.

♥ I løpet av denne dagen har jeg allerede sagt 8 ganger at jeg må flytte til Los Angeles, FÅ FINGEREN UT AV RÆVVA. 

♥ Jeg tror jeg må begynne å reise mer, for dette er vel første gangen Morten og jeg har vært så lenge fra hverandre at jeg våknet opp til “Nå savner jeg deg skikkelig mye”. Han sa også at han måtte gjøre meg gravid slik at jeg sluttet å reise så mye til Los Angeles, haha!

♥ Det har akkurat gått opp for meg at Andrea og jeg har vårt aller siste måned som samboere, det er faen meg trist. 

♥ Jeg er seriøst VERDENS BESTE KJÆRESTE. Jeg skal vise dere når jeg kommer hjem 😉 

25 kommentarer

25 thoughts on “JEG ER SEKSUELT FRUSTRERT

  1. Kan du ikke pliiiis begynne å bare linket til ett sesefik innlegg, synes det var mye bedre da

  2. Hvorfor skriver du «se hva morten skrev til meg», men så ligger det ikke ute? Det er så sykt irriterende!

  3. Dere er så søte sammen ja! Men litt tid fra hverandre gjør det bare tusen ganger bedre å møtes igjen 😊 du kan jo onanere så lenge eller gjør ikke dere jentene det på tur? 🙈

  4. Jeg skal snart på ferie med noen venninner + familien og lurer på om jeg skal ta med meg vibrator eller om det bare vil høres og bli flaut for meg 😅 vi skal jo dele rom også. Sikkert litt kleint spørsmål men har du med deg eller holder du deg de to ukene du er på ferie?

  5. Hvis dere er ute etter flere spisesteder å prøve i LA, så foreslår jeg Homestate! For frokost/lunsj. Det er tacos og slikt 🙂

  6. Jeg kan heller ikke se noe om hva Morten har skrevet så tror d evnt er noe galt,har vært feil på alle linkene jeg klikker meg inn på:/ Står å du deler dine i innerste tanker om div å kommer jeg inn på innlegget med din far,samme som nå kan jeg heller ikke se noe av det som skulle stå fra Morten har vært sånn siden i går så.vet ikke hva som er galt m linkene i fohold til det du skriver på snappen:/

  7. Skal du være med på 4th of July feiring? 😄 og skal du reise til noen andre steder i USA en gang? F.eks New York

  8. På snap så linker du faktisk til et bilde der du har strøket over hva Morten skriver til deg, hvordan skal vi da vite hva han skrev?

  9. Anonym: Jeg har ikke tatt med da jeg ikke hadde følt at det hadde vært naturlig å gjøre på venninneferie, men det er jo bare meg da :-= Trenger jo ikke å si at du har den med, du finner vel dine måter å skjule det på!

  10. Ok uansett så fant jeg d ikke:/ Det går fint blir bare litt stress å bla gjennom alle innlegg for å finne d jeg skulle lese:/ Ha en super tur:)

  11. Onanerer du ikke i det hele tatt når du er på tur? 🙈 da hadde jeg blitt utrolig sexuelt frustrert også

  12. Til dere som ikke finner de meldingene, les innlegget. Står som Sofie selv skriver svart på hvitt. Det er bare ikke ett skjermbilde som dere alle tydeligvis leter etter:) Kan gi dere ett lite hint;
    «♥ Jeg tror jeg må begynne å reise mer, for dette er vel første gangen Morten og jeg har vært så lenge fra hverandre at jeg våknet opp til “Nå savner jeg deg skikkelig mye” +++
    rull oppover og les hele for den var faktisk ganske så fin😉
    (Får håpe jeg ikke «dreit» meg ut og har leda folk på villspor🙈
    Til dere som jeg gang på gang har sett kommenterer masse dritt og tydeligvis ikke har noe til overs for Sofie eller andre bloggere; SLETT de. Kan ikke være givende og se de hver dag om det er er så mye hat der!! Men hat er vell mer som sjalusi. Ja jeg også skulle ønske jeg kunne hatt mer ressurser som gjorde at jeg kan bruker mer penger på familien, men jeg hetser da ikke folk pga dems suksess.. nei vet du hva, voks opp unge Norge. Om du tror alt havner rett ned i henda fra himmelen tar du grundig feil..
    Fortsatt god sommer😊☀️🌸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *