JEG VIL ALDRI GLEMME DEG, PAPPA.

Categories Personlig

Tiden vil lege alle sår“, både sant og usant. Det går bedre og bedre for hver dag som går, men det vil nok aldri bli helt bra igjen. I dag er det 9 år siden du forlot denne verden, men det føles likevel som at det var i går. Jeg vil aldri glemme telefonen jeg fikk, “pappaen din er død“. Du er død, borte for alltid. 

Tanken på at jeg aldri skal få se deg igjen er så forbanna vond, du er faktisk borte for alltid. 

Jeg vil aldri få se deg smile, høre stemmen din eller kjenne på klemmene dine. Det vil for alltid bare være et minne, et minne jeg skal ta med meg videre i livet. 

Takk for alt Pappa, jeg elsker deg <3 Håper du har det fint der du befinner deg nå.

Jeg håper vi sees, en gang i fremtiden. 

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG VIL ALDRI GLEMME DEG, PAPPA.

  1. Jeg har også mistet min pappa for noen år siden. Det finnes ikke noe verre enn å miste en så stor del av seg selv. Og det er virkelig sant det du sier om «tid leger alle sår» men samme om såret leger, så får man arr som alltid er der. Jeg hadde gjort alt for å bare kunne legge øynene mine på min pappa i live. Ingenting er verre enn når tanker slår deg (og det SÅ hardt og SÅ vondt) at man aldri får se noen kjæreigjen. Stor klem til deg, Sofie. Du er aldri helt alene, aldri glem det ❤️

  2. Borte for alltid, men allikevel så nær ❤💔❤ Har selv min pappa og min sønn i himmelen, og dødsdag og bursdag er de dagene i året der eg mister helt kontroll på følelser. År etter år, de er jo en stor del av oss. Sender deg gode tanker og en god klem 😘

  3. <3 <3 <3
    Nå kjenner jo ikke jeg til omstendighetene rundt denne tragedien, men prinsippielt sett med utgangspunkt i de opplysningene som er forelagt, reagerer jeg på at det her har vært voksne mennesker som har gitt en 13-14 år gammel jentunge dette budskapet over telefon..(!)

  4. Kondolerer Sofie❤ det er noe dritt å miste noen😔
    Mistet min lillesøster når hun var 5 år så skjønner godt hvordan det er med det at det går bedre for hver dag men blir aldri helt bra! Man mister jo tross alt en nær person som man aldri får se igjen å det gjør skikkelig vondt… Min lillesøster hadde kreft i hodet så var helt jævli å se henne ligge på sykehuset uten tale evne å ikke kun å gå etter operasjonen!
    Men Dessverre så gikk kreften videre nedover ryggraden hennes å ned til hoften så hun klarte ikke mere!
    Sender mange klemmer til deg❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *