SLIK VAR DET Å DRA PÅ TUR MED ISABEL OG INE

Categories Reise

Som mange av dere kanskje har fått med dere så er vi tilbake i Norge igjen. Det er både godt og trist på samme tid, for selvfølgelig lengter jeg tilbake allerede. Hadde det ikke vært for Morten og Celine så hadde jeg nok blitt værende hele sommeren, så glad er jeg faktisk i L.A. 

Flyreisen hjem i går føltes uendelig, kanskje ikke så rart da vi var ganske slitne etter 16 dager i L.A. Kostholdet vårt har vært på bunn og store deler av ferien har gått til å drikke alkohol, not good. Det er i alle fall ikke bra for meg som skal være flink med trening, buhu. Jeg skal komme meg en oppdatering til dere på Morten og min sin YouTube-kanal neste uke, følg med!

Dette bildet sammenlignet med det over er jo som dag og natt, HAHA. Jeg vil uansett takke mine to fantastiske jenter for en veldig fin tur <3 Vi har ledd masse, kranglet litt, vært yolo og skapt mange nye minner sammen. Jeg har hatt to helt fantastiske uker, og jeg er helt sikker på at det blir mange flere reiser i fremtiden. 

3 kommentarer

3 thoughts on “SLIK VAR DET Å DRA PÅ TUR MED ISABEL OG INE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *