UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Var du mørkeredd når du var liten?
Ja, det var jeg. 

Hvilke kjendiser møtte dere i LA?
Post Malone, masse folk fra Lakers jeg ikke vet hvem er, Tyga, Leonardo +++

Hvor ser du deg selv om 5 år?
Da vil jeg nok tro at jeg akkurat har kommet hjem etter noen år i L.A. Har startet mitt eget sminkemerke og et par andre ting. Jeg kommer til å ha et kjempefint hus med enten en Porsche, Ferrari eller Lambo! hehe

Hvordan var det i L.A?
Det var helt amazing. Som dere vet så ELSKER jeg L.A, så jeg koser meg skikkelig hver eneste gang jeg er der. Jeg føler meg så hjemme, og det er virkelig verdens beste følelse. 

Hvor mye brukte du på L.A turen?
Så mye at det ga meg angst i nesten en uke. 

Er du veggis?
Nei, det er jeg ikke. Jeg spiser bare ekstremt lite kjøtt, så jeg er vel 97% veggis om man kan si det sånn? Jeg kjøper aldri kjøtt selv, men spiser det om jeg får det servert. 

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?
1 år og 3 månededer trooor jeg, haha. 

Har du tips til hvordan du kan få bedre selvtillit?
Begynn å fokuser på de tingene du liker med deg selv, istedenfor å fokusere på de tingene du ikke liker. 

Hva er det dummeste du har gjort på fylla?
Det er dessverre litt for mye, haha. Alkohol med bobler i gjør meg gal, og det er bare et år siden jeg innså at jeg måtte slutte å drikke det. Jeg har med andre ord rukket å gjøre veldig mye dumt som kan enda kan gi meg fylleangst den dag i dag. Blant annet krangling, hyling og gråting hehe. 

Hva ville du bli når du var liten og hvorfor? 
Jeg ville bli kjendis eller politi. Hvorfor? Jeg ville ikke ha en kjedelig hverdag. 

Hvordan er forholdet til deg og Morten?
Det er veldig bra <3

Bleker du tennene dine?
Ja, det gjør jeg. Jeg har bleket det profesjonelt en gang, så vedlikeholder jeg med hjemmeblekning. 

Hva er din aller største drøm?
Vokse på sosiale medier, starte et shelter for hjemløse dyr, tjene nok penger til at jeg kan kjøpe meg hva jeg vil når jeg vil og eie en lambo 😀

Er det noe du ønsker deg som du ikke har?
Uendelig med penger. 

Har du gjort noe du angrer skikkelig på?
Ja, det har jeg selvfølgelig. MEN!!! jeg har lært meg at det ikke hjelper å angre på ting man har gjort. Det beste er å lære av sine feil og gå videre, la fortid være fortid. Du får uansett ikke endre på det, så hvorfor skal man gå rundt å tenke på det? Det er unødvendig bruk av energi som man kunne brukt på viktigere ting. 

Hva synes Morten om pengebruken din?
Han fikk seg nettopp ganske dyre sko, så jeg tror helt ærlig ikke han har noe i mot det, hehe!

Hvordan har du det?
Det går litt bedre nå, men jeg er likevel ikke der jeg ønsker å være. Jeg tar en dag av gangen, så ordner alt seg til slutt <3

Har du og Morten ofte sex?
Hva vil ofte egentlig si? Vi har det noen ganger i uken. 

Savner du noen gang å være singel?
Jeg savner ikke å være singel nei, MEN om jeg skulle bli singel så skal jeg virkelig være det i flere år. Jeg nesten vært mer i forhold enn hva jeg har vært singel, så det er virkelig på tide at jeg får kjenne på alenelivet om det en dag skulle skje. 

Synes du helt ærlig at Isabel Raad er en god venn? 
Ja, det synes jeg <3 Hun er en veldig god venn faktisk!

Var det mye drama på turen deres til L.A?
Nei, det var ikke mye drama, men litt var det selvfølgelig. Vi var tre jenter på tur, hellooo!

15 kommentarer

15 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. hvis Morten nå trenger sex etc. du gir ham så blowjob i stedet, nå som du skriver inn bare å ha sex er noen ganger i uka?

  2. Når du sier «møter» snakket du med kjendisene eller så dere dem på ett annet bord på cafe? Elsker bloggen❤️

  3. Hva heter skoene du og morten har? Var kjempe kule, skal bestille de med en gang når jeg finner ut hva det heter (om det går å bestille på nett) ahhaha ;p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *