BILDEDRYSS STAVERN

Categories Reise

Reklame | Samarbeid med Stavern og annonselenker Nelly

Her etterligner jeg Morten på hvert eneste bilde ;-)))


Noe av det styggeste jeg har sett av meg noen sinne, haha!

Nesten helt identisk jakke. HER / Shorts. HER / Topp. Bikbok / Lignende sko. HER

Alt jeg kan si er at Stavern lever opp til alle forventingene mine, HERREGUUUD så morsomt jeg hadde det i går. Nå er jeg klar for dag to med David Guetta, drikke, stemning og mat. Vi snakkes i morgen dere <3

17 kommentarer

17 thoughts on “BILDEDRYSS STAVERN

  1. Jeg har forstått at du har det litt tøft for tiden, men jeg må si at til tross for det så syntes jeg du gløder mer enn noen gang på utsiden!! Fyfaen så babe og vakker du er, og ikke minst så kler du det håret så utrolig mye!!! Wow altså!<333

  2. Hva er egentlig greia med det du gjør med munnen og tungen din på så mange bilder og videoer på snap? Er det den nye duckface? Ser flere bloggere gjør dette.. ikke ment som kritikk eller noe, bare ren nyskjerrighet.
    Hilsen ett stk bondeknøl😅

  3. Hei! Kan du hjelpe meg å få frem noe viktig? Det å snakke med noen når man trenger det, er viktig å få fram. Men at man må snakke med RIKTIGE folk. Ett eksempel på feil menneske å prate med. Jeg tok opp noe som har skjedd med meg til han jeg liker, fordi vi snakker så bra sammen. Tenkte han ville støtte meg, men slik ble det ikke. Han kom bare med ting at det er ikke hans feil at det skjedde og det er ikke noe han kan gjøre. Han fikk meg tll å føle meg enda verre enn før jeg trengte å prate med noen om dette. Nå har jeg da bare snakket i vei om noe veldig personlig som har skjedd til en som gir faen. Jeg ga ut en gratis historie om noe vondt til en som ikke bryr seg like mye som jeg trodde. Det var ingen god følelse. Dette var noe jeg heller burde tatt opp med en bestevenn, en voksen eller lignende. IKKE han jeg liker, kun fordi da kan jeg få støtte fra han. Tror det er flere unge som gjør denne feilen og bare sprer ut historier om seg selv til feil personer, oppsøk heller hjelp hos noen som du VET du får støtte fra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *