HUN NEKTET MEG Å TA FILLERS

Categories Samfunn

Da jeg var 18 år gammel hadde jeg veldig lyst til å ta fillers i leppene mine. Jeg bestemte meg derfor for å bestille en time til konsultasjon for å finne ut hvordan vi skulle gjøre dette. Det første som møtte meg da jeg kom til salongen var “hvor har du tatt restylane før og hvor mye har du i leppene?” Jeg svarte at jeg aldri hadde tatt restylane før og at leppene mine var helt naturlig. Svaret jeg fikk da sjokkerte meg mildt sagt, for det endte faktisk med at hun ikke ønsket å behandle leppene mine. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Istedenfor å spørre hvor store jeg ønsket å få de, tok hun bilde av leppene mine for å vise meg hvor fine de var naturlig. Hun kunne tjent flere tusen kroner på meg, men valgte heller å prøve å få meg til å se at jeg faktisk var bra nok. Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg tror helt ærlig ikke at det er mange som ville gjort det samme. Det er 5 år siden denne hendelsen, men likevel tenker jeg enda på den. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor bra hun fikk meg til å føle og hvor utrolig godt det var å se at hun valgte å styrke min selvtillit istedenfor å tjene penger. Jeg tror det er en del mennesker der ute som har noe å lære av denne dama. 

Jeg bryr meg ikke hva andre velger å gjøre med utseendet, men jeg synes det er utrolig flott å se at det finnes mennesker der ute som oppriktig bryr seg om løfte opp andre. Mennesker som dere er virkelig gull verdt og noe denne verden trenger mer av <3

7 kommentarer

7 thoughts on “HUN NEKTET MEG Å TA FILLERS

  1. Jeg håper du aldri opererer noe mer Sofie! Du er så vanvittig vakker akkuratt som du er! Du gir meg selvtillit, ved å vise hvor stolt du er av din egen kropp ❤️

  2. Hva synes du om at det i store byer som LA reklameres for botoxbehandlinger til under 10$? Føler ikke du at dette er med på å normalisere botoxbehandlinger og øke sjansen for at man utfører disse kosmetiske inngrepene på impuls?

  3. Hva me de som kommer til den timen og ikkje får besjed om at leppene er så fine at du ikkje trenger å gjøre noe med de? De du sier er at du har de optimale leppene. Hun damen burde si til ALLE unge på 18!!! At de er helt perfekte og at de ikke trenger å endre på en ting.. trist verden vi lever i der faktisk noen jobber som å endre på utsende til folk.. kan jeg bare spørre? Når dere får deres optimale resultat av plastiskkirugi, hva gjør dere da? Hva skal dere bruke de til? Se finere ut på selfies? Få folk til å like dere? Helt feil oppfattning av livet.. håper en dag folk forstår at livet ikke handler om å pytte inn silikon i puppene og ha store lepper, de handler om å vere ekte, snill og go mot alle. Jeg opperterte meg rett etter jeg ble 18.. hvorfor? Fordi isabel raad skrev på bloggen hvor mye lettere det var å opperere enn å trene. «Hvorfor trene når du kan opperere» angret rett etterpå.. tok silikonen rett ut når jeg sjønnte at jeg var skapt perfekt.. alle er det. Du er det. Isabel er det.. alle er det.. ha en fin kveld videre☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *