VI HAR REIST BORT FOR EN UKE

Categories Reise

Det slo meg akkurat at jeg ikke hadde fortalt hverken venner eller dere at jeg har reist bort for en liten uke. Akkurat nå befinner Morten og jeg oss i…. TROMSØØ!! Jeg kan se for meg at mange av dere forventet at vi skulle være i utlandet nå, men vi har ikke reist lengre enn Nordens Paris. Hovedgrunnen til at vi er her kan jeg dessverre ikke fortelle, men planen er å besøke litt venner og familie. Jeg skal også slappe av, noe jeg virkelig trenger. 

Det var forresten SÅÅ koselig å se Celine igjen, herregud som jeg har savnet henne <3 Hun får like morsom reaksjon hver gang vi har vært borte fra hverandre, haha. Jeg tuller ikke når jeg sier at Celine er et menneske fanget i en hundekropp. Jeg har aldri møtt en hund som oppfører seg sånn som henne, hun er virkelig helt spesiell. En ting er sikkert, jeg kan aldri kjøpe meg en ny hund, for ingen vil bli sånn som henne 🙁

13 kommentarer

13 thoughts on “VI HAR REIST BORT FOR EN UKE

  1. Jeg synes også hunden min er megaspesiell. Vi bor med sjøen som nærmeste nabo,(Oslofjorden), like ved er det også et vann m brygge som tilhører oss. Nå svømmer hun rundt som en gal, hopper fra brygga, prater, ja, vi elsker dyrene våre. I feel u😍. Je kan aldr aldri miste henne, nå gråter jeg igjen, bare ved tanken. Vi har også en datter, og jeg er serr like glad i de begge. Angrer ofte på at vi fikk den lille hunden pga levetid. Gleden ved å ha, oppveier ikke sorgen når de ikke er mer. Jeg glemmer aldri når forrige hund sovnet inn. Jeg var døden nær. Dessverre har jeg ikke et normalt syn på liv og død, burde derfor ikke hatt dyr. Jeg vet… men nå har vi den, og steller så godt med den. Daglig bading er toppen😂. Ha det fint m hund, mamma og Morten. Ja, i den rekkefølgen antar jeg?😋

  2. fyfader du har fine bein! (hele kroppen din også, men la mest merke til beina) synes d r skikkelig fint m muskler i legger og lår!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *