LIKHETEN MELLOM MEG OG ELI HAGEN

Categories Personlig

Tro det eller ei, jeg savner av og til å være den jenta dere ser på bildene over her. Hun som tok piercing i overleppa i en alder av 14 år for å være en coolkid, hun som tuperte håret sitt likt som Eli Hagen og trodde at hun skulle gifte seg med sin daværende kjæreste, HAHAHAH. 

Dere kan faktisk ikke benekte likheten. Kanskje jeg burde vurdere en DNA-test. 

Med engang jeg får tid (om 40 år) skal jeg kjøpe meg en hest igjen. 

Så hadde vi blitt et stykk lykkelig familie <3 Bortsett fra at Morten er livredd hester og løp ut av inngjerdingen for noen dager siden. Det var forresten et føll eller lettere sagt en babyhest uten tenner. Jaja. 

Må vel også begynne å squatte litt snart. HEHE NEIDA <3 Du ble sikkert redd nå? Ingen grunn til bekymring, jeg vil for alltid ha en liten rumpestump <3 Som jeg skal vise frem ofte, siden det viser seg at leserne mine ikke er vandt til å se en.

Så skal jeg begynne å legge ut flere bilder på bloggen der jeg er uten sminke, i og med at jeg har verdens beste lesere som kommer med så fine tilbakemeldinger til meg <3 (ooog noen stygge, men jeg er glad i dere også)

26 kommentarer

26 thoughts on “LIKHETEN MELLOM MEG OG ELI HAGEN

  1. Har egen hest selv og det er såå gøy! Gleder meg til å lese bloggen om 40 år😂 Og btw du er helt nydelig uten sminke! og glo up hit you hard

  2. Du er vakker uansett hva du gjør❤️ Ja ta flere bilder uten sminke. Du er vakker ikke la noen ta vekk den selvtilliten du har, det er noe eg har lært meg gjennom tidene.❤️❤️
    Masse klem fra meg ❤️

  3. Åh herrejesus dumme mennesker :)))))
    Du er perfekt som du er.
    Synd at enkelte syns det er helt greit å slenge dritt med engang det er en mer offentlig person. Som om ikke dere også er menneskelige med følelser… stå på Sofie! Håper ikke du lar folk knekke deg :)❤️

  4. Du har helt rå humor, Sofie! Jeg digger stilen- og pågangsmotet ditt! Fortsett slik! Du og Isabel er real MVP?s!
    Folk er så loka med kommentarer, men du fortsetter å være DEG. Bare digger det 🤩☀️👋🏽

  5. Du har en helt nydelig kropp og jeg synes det er så kult at du gir faen å bare viser rævva di på bloggen!!! Er så dritalei de svære opererte rumpene på både blogger og spesielt på Insta…
    Synes du virker mer naturlig og ekte. Blogginnleggene dine er varierte og innholdsrike 😀 Digger deg!

  6. Du er fin uten sminke og du er fin med sminke. Det er ikke noe galt med kroppen din eller den er fin. Men dette beine forann Neeeeeei. Ser så teit og unaturlig ut.

  7. Det slår aldri feil, du tar deg så lett nær av dårlige kommentarer. Det gir meg faktisk en god underholding å se hvor svak du er! Så mye kroppsfokus, men så lite selvtillit- såklart du henger deg opp i dårlige kommentarer.

  8. Jeg så en video av deg for ikke så lenge siden. Du hadde sikkert litt sminke men ikke så mye tror jeg. Ble overrasket over at du var så pen! Mye penere enn på bilder med mer sminke.

  9. Såklart fikk jeg et hjerte på kommentaren min, det er jo kun mindre hyggelige kommentarer som får oppmerksomhet siden du er en ekstrem usikker person.
    Du kan late som så mye du vil at du elsker rumpa di, men ta bilder av den i naturlig stilling enn et bein foran. Og hvorfor det behovet å vise frem rumpa du hvis du ikke er ute etter bekreftelser?
    OMG du er så patetisk!
    PS! Gleder meg masse til at du viser denne kommentaren på snap hvor du skal vise at du ikke bryr deg.

  10. takk for at du viser at det er ok å ha en liten rumpe. jeg synest det er så mye press pga rumpe nå for tiden, og jeg har selv en flat en´, og det suger max synest jeg.

  11. anonym ovenfor her, er det mulig å være mer sjalu?? INGEN i hele verden som ikke bryr seg om noen gidder å bruke så mye tid på å følge med om sofie svarer, følge henne på snapchat, og sitte å svare flere ganger fordi du er så desperat etter å skrive stygt til henne. ett tips: finn deg en hobby! det er ganske trist liv å bruke tid på å skrive stygge ting til andre mennesker på sosiale medier. håper du har det bra med deg selv!
    syns d er helt forjævlig hvordan rumpa til sofie skal få så mye dritt. det er faen ikke hennes feil at hun er født slik hun er, og uansett HVA ER GALT MED DET?! kroppspresse idag er helt sinnsykt. folk som squatter gjør det fordi de har lyst men det er ikke alle som gidder å bruke masse tid på å få en «stor nok» rumpe slik at man blir godtatt i samfunnet. det er bare fint det sofie gjør, «embracer» at hun har liten rumpe og godtar seg selv. er det ikke der som er så viktig idag, å godta seg selv for den man er? ikke så lett når det finnes så mange forjævlige nettroll som blant annet deg. karma is a bitch by the way:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *