NOEN INNRØMMELSER

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

NOEN HEMMELIGHETER JEG IKKE HAR FORTALT

👎Jeg har vært utro en gang før for mange år siden for å ta hevn. Modent? hehe nei. 

👎Før var jeg ekstremt dårlig til å innrømme at jeg hadde feil, selv om jeg visste selv at jeg tok feil. Jeg var så ekstrem at jeg kunne begynne å krangle skikkelig, bare for å ha “rett”. 

👎Jeg er redd for å slippe mennesker helt inn og får ofte panikk om jeg føler at noen kommer for nært. Jeg har pushet unna mange mennesker jeg bryr jeg veldig om, kun for at jeg var redd for å bli såret. 

👎Jeg har lært at man ikke skal angre på ting man har gjort, men heller lære av det. MEN det er likevel en ting jeg angrer så mye på, som jeg ikke klarer å la gå. Det hjemsøker meg nesten hver eneste dag.

👎Da vi kom hjem fra Mexico bestemte jeg meg for å aldri snakke med Morten igjen for ting som skjedde hjemme i Norge. Det funka bra, eller hva? 

👎 JEG HAR BESTEMT MEG FOR Å FLYTTE TIL NESTE ÅR <3 USA HERE I COME.

 


Dere får forresten 20% EKSTRA av salget ved å bruke rabattkoden på Nelly som dere finner. HER HER HER HER

20 kommentarer

20 thoughts on “NOEN INNRØMMELSER

  1. vet morten om denne hemmeligheten? uff, vet hvordan det føles, sliter med det samme… får aldri gitt slipp på det liksom

  2. Flytter du med Morten da? Visst dere fortsatt er sammen, som dere mest sannsynlig er så bra som dere har det nå haha <33

  3. Skal du flytte til USA? Skjønte ikke helt?? Og hvis du skal, hvorfor? Og skal Morten bli med??

  4. Hei, nå skal jeg ikke være for streng med deg her, men har du planlagt hvordan du skal flytte til USA? Har du fått tilbud om jobb der? Eller skal du studere? Du er klar over at USA sine restriksjoner for immigrasjon er ganske strenge? Jeg ville gjort en del research før jeg satte meg på neste fly dit. Om du kommer på flyplassen der og ikke har de rette dokumentene eller returbillett innen 90 dager så vil de nok være ganske skeptiske. Det å drive blogg der borte kan nok være ganske så hardt. USA ser etter folk som kan jobbe for dem, at du har noe du kan gi dem i form av kunnskap og annet. Dvs, du må enten få jobb via et norsk selskap som kan hjelpe deg med overføring til USA, eller at du får en jobb i et amerikansk selskap der borte.
    Venninnen min prøvde lenge å komme seg til USA, men uten rett jobb så er det dessverre ganske vanskelig. Og hun hadde mastergrad fra USA.
    Har du sjekket opp i alt dette? Dette er ikke for å ødelegge drømmen din, men med flytting til et annet land enn hva ditt statsborgerskap gjelder så er dette noe som må sjekkes opp i. Dette er for å unngå kjipe situasjoner. Du kunne selvfølgelig ha bodd 3 mnd om gangen for så å reise hjem så tilbake, men det er ikke anbefalt. Dette ble gjort av en annen bekjent av meg, dette var da i et annet land, men med like strenge regler for immigrasjon som i USA. Her ble hun utestengt fra å komme inn i landet i 3 år! Dette var fordi hun jobbet uten visum, og derfor utnyttet systemet.
    Jeg vil tro at USA er like strenge så om du prøver deg med å reise inn og ut av landet for lenge, så er ikke utenkelig at du vil bli «tatt» for det til slutt, og kan risikere å bli deportert, og da nektet innreise igjen. Jeg regner med venninnen din som bor i LA har en fast jobb der? Og er ansatt av et firma? Så da bør nok du gå i samme retning for å kunne realisere din USA drøm.
    Anbefaler deg å søke opp ulike visum. Sjekk ESTA sine nettsider bla. Evt har ANSA muligheter om du ønsker å studere noe der borte. Jeg ville også sjekket med den amerikanske ambassaden her i Norge, de kan evt hjelpe deg med søknad om visum og oppholdstillatelse.
    Hvis du allerede har sjekket dette, eller kanskje venninnen din har gitt deg noen råd så er det bra, men jeg savner at du gir mer informasjon ut til dine følgere om denne prosessen. Fint om du kan skrive litt mer rundt dette slik at dine følgere ikke tenker at dette er superenkelt, og at alle kan flytte til USA uten videre. Det er å gi falske forhåpninger. Dette er ikke for å være kjip, men det er viktig å presisere at selv om man er nordmann så er det ikke bare bare å flytte til USA uten videre 🙂
    Jeg håper at du får oppfylt drømmen din om å flytte, og at du får en fin sommer videre her i Norge 🙂

  5. Hei,
    bare lurer på hvordan du skal få deg oppholdstillatelse i USA?
    Eller skal du reise fram og tilbake på turistvisum?

  6. Hei, Kordan går d? Vet att idag e en tøff dag for dæ…så æ ville høre Kordan du har d

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *