VET IKKE OM JEG SKAL LE ELLER GRÅTE

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Settet jeg har på meg finner du. HER / Ps; det er på 50% <3

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over at det er fredag og igjen festivalhelg. Som dere vet så er ikke bestemor Sofie så alt for glad i å feste, så det kan dessverre bli litt mye med flere helger etter hverandre. Sist helg endte det jo faktisk med at vi dro hjem på lørdag istedenfor å dra ut. Jeg har bare lært meg at det ALDRI er bra å drikke alkohol når man ikke har det så bra inni seg, for det ender nesten alltid med tårer og kjipe følelser. Det er jo ingen hemmelighet at alkohol gjør deg ekstra følsom, så jeg holder meg derfor unna på dager der det er ekstra tungt. 

Jeg har også vurdert å ta meg noen dager fri fra bloggen for å kunne hente meg selv litt inn igjen. Jeg synes bare det er ekstremt pinlig å innrømme ovenfor dere at jeg ikke har det bra og kjemper meg derfor heller igjennom dagene så godt jeg kan. Jeg vurderer derfor å være litt snill mot meg selv å ta to dager fri fra bloggen, men vi får se om jeg klarer det eller ikke. 

Jeg fikk forresten tilsendt en dating-profil på Badoo som utgir seg for å være meg. Det jeg synes er litt skummelt med det hele er at denne personen faktisk må kjenne meg. Bildet som blir brukt har jeg aldri delt på blogg eller i andre sosiale medier, KUN på Facebook der bare mine venner kan se bildene mine. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er veldig spesielt av en venn eller en bekjent å bruke mine bilder på sosiale medier, det har jeg aldri opplevd før, haha. Så til alle dere som bruker Badoo, dette er IKKE meg. 

Dette bildet tok jeg da jeg var 18 år gammel, så noen har virkelig vært flink til å ta vare på bildene mine, haha. 

17 kommentarer

17 thoughts on “VET IKKE OM JEG SKAL LE ELLER GRÅTE

  1. Ta deg noen dager fri, Sofie! Det tror jeg både kropp og sjel trenger, og man får tross alt sommerferie i alle andre yrker. Du fortjener absolutt et lite pusterom fra alt, og vi sitter her og venter til du er tilbake! 😊

  2. Så på 22. Juli videon din i går, jeg har sett den mange ganger før men gråter like my hver gang💗

  3. Hva er det egentlig så mange snakker om at en blogger snart blir straffet? Plis svar lurer veldig p å hva alt styret er om

  4. For noen dager siden sa du at du ikke hadde hatt det så bra som nå på leeeenge.?? Skjønner ikke at det kan snu så fort liksom…?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *