HAR JEG BEGYNT Å BLI GAMMEL?

Categories Reise

Beklager for sen oppdatering, men jeg har vært veldig frem og tilbake om jeg skulle blogge i dag eller ikke. Jeg klarte selvfølgelig ikke å ta fri som jeg egentlig hadde planlagt, hehe. I skrivende stund er jeg hjemme hos Morten, mens han er på festival. Jeg har rett og slett begynt å bli så gammel at jeg ikke lengre synes det er så gøy å være på festival omringet av fulle mennesker. Spesielt ikke når noen åpenbart går inn for å være ekkel med deg, slikt drama ble jeg ferdig med da jeg fylte 14 år. Det endte derfor med at jeg dro tidlig hjem i går, spiste en hel pose med potegull å så på Shrek, haha. Jeg hadde så ekstrem hodepine at jeg ikke hadde noen andre valg enn å gå å legge meg, oooog komme med rare tilbud til Morten. Se på dette, haha. 

Fra mac-lader til sex??? jeg kan ikke huske disse meldingene til mitt forsvar, haha. 

Nå skal jeg få blogget litt, så tenker jeg meg kanskje en tur innom festivalen senere. Det e jo SÅ fint vær i Bodø, så det ville faktisk vært en skam å vært inne i hele dag. Vi snakkes, dere <3

11 kommentarer

11 thoughts on “HAR JEG BEGYNT Å BLI GAMMEL?

  1. Håper du kommer på opptur senere,hadde vært så hyggelig å møte deg <3 Synes du er en fantastisk person som kun fortjener å ha det godt. Stor klem til deg<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *