MENINGEN BAK RUMPEBILDET

Categories Samfunn

Helt siden jeg var liten har jeg fått høre at jeg “arvet pappa-rumpa”. Det er nok få som forstår hva “pappa-rumpa” er, men jeg kan vel si så mye som at pappa hadde en rumpe som gikk innover, uten å overdrive. Jeg tok heldigvis aldri noe skade av å gjentatte ganger få høre at jeg hadde liten rumpe i barndommen. Jeg er og har alltid vært sterkt i mot at man skal kommentere utseendet til barn, om det er på en humoristisk måte eller ikke. Det plaget heldigvis aldri meg og det har heller aldri plaget meg i voksen alder. Jeg er klar over at jeg ikke har en kjempestor rumpe, men hva har egentlig det å si? Så lenge det ikke plager meg, hvorfor i alle dager skal det plage deg? 

Jeg redigerte rumpa mi større i går, for å så spørre om dere endelig ville akspetere den. For det er faktisk sånn at hver gang jeg legger ut et bilde der jeg viser bakdelen min så får jeg kommentarer om at den er flat, jeg må begynne å trene, operere og squatte mer. Jeg må ofte le av at vi bloggere blir kalt dobbeltmoralske, samtidig som vi lever i et samfunn der de som opererer seg blir latterliggjort, men vi som ikke har gjort det får beskjed om å gjøre det? Jeg må bare spørre, hva er det som egentlig er bra nok? 

Jeg har ikke behovet for en større rumpe, så hvorfor skal jeg få presset dette på meg hver gang jeg viser meg i bikini? Jeg er fornøyd med min egen rumpe, så kan du være så snill å fortelle meg hvorfor ikke det skal være bra nok? Jeg synes det er helt sykt å se hvilke holdninger som eksisterer i dagens samfunn. Jeg kommer aldri til å endre noe på kroppen min for at andre forteller meg det, og dette presset rundt en stor rumpe får meg bare til å ville vise frem min egen rumpe enda  mer.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan akseptere at alle er forskjellige? La de som ønsker å ha en stor rumpe få lov til det, og motsatt. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette hysteriet rundt rumper, som er egentlig er der slik at vi kan drite når vi måtte føle for det. Jeg tenker at så lenge vi kan bæsje på egenhånd og har noe å sitte på de alt for mange timene vi bruker på Netflix så skal vi være fornøyd. 

119 kommentarer

119 thoughts on “MENINGEN BAK RUMPEBILDET

  1. Anonym: Vil heller si at det er synd på deg som ikke har noe bedre å bruke livet ditt på enn å prøve å trykke ned andre mennesker. Vi får krysse fingrene for at du aldri får en kjæreste, for da kan vi begynne å diskutere stakkars.

  2. Du som retter fokus mot rumpa og puppene dine hele tida… Ellers noe som opptar deg her i verden da?

  3. Anonym: PS; selvfølgelig føler jeg også for å rette fokus mot rumpe når jeg ser hvor utrolig mye press VELDIG mange mennesker der ute legger på hvordan en rumpe skal se ut. Bry deg om din egen kropp og livet vil bli SÅ mye enklere 🙂

  4. Folk som de tidligere kommentarene her kan jo ikke være mer en rundt 13/14 år gammel? For det som blir skrevet er jo så latterlig at de ikke forstår hva de har skrevet selv engang. Og hvis det er folk som er 18+ og skriver slikt ute på nettet er det så tragisk at jeg ikke har ord for det..Og å dra morten med inn i det? Han hadde vel ikke vært sammen med sofie hvis han ikke likte henne slik som hun er. Jesus jeg blir kvalm av folk som holder på slik. (Beklager hvis det er skrivefeil, fra nord norge og ikke vant med bokmål skriving hehe) Stå på sofie! Rumpa di er super uansett så lenge du er fornøyd selv! <3<3

  5. Hei Sofie, det er din kropp å din rumpe. Etter min mening så kan folk få si så mye de bare vil om kroppen til andre men så lenge du er fornøyd med din kropp så er det abselutt det som er det viktigste 🙂 jeg personlig har aldri endret på noe med meg selv hvis andre har ment at jeg burde det.. det er min kropp å jeg som lever i den 🙂 er jeg fornøyd er det bare det som teller 🙂 du har veldig fin veltrent kropp å en rumpe som passer deg! Hverken liten eller stor men den passer kroppen din å det er det viktigste 🙂 elsker bloggen din ! ❤️

  6. Stemmer det at du var utro mot morten i USA?:))) Hvis du ikke vil ha han, kan godt jeg ta han ;)))) Bare be han sende sitt nummer til meg❤️

  7. Skjønner ikke hvorfor alle skal legge så mye press på en liten rumpestump? Altså rumpe er rumpe, der er den du skiter ut av.. Haha ler over alle de folkene der ute som sier man MÅ operere rumpa fordi den er liten? Like, de bestemmer ikke over deg hva DU skal gjøre! Gjør det du selv vil, Sofie og hvis du liker at den er liten så får de bare akseptere det. Og legg ut så mange bikini bilder av deg selv der du viser rumpe og pupper, for all kropp er PERFEKT.

  8. Jeg har noen år flere år på baken enn deg. Og jeg fikk alltid høre jeg hadde tante sin innover rumpe. Jeg skjønte ikke så mye av det før i tenårene. Jeg DF Fysiolog, deg DF arv. Og ingenging å gjøre med. Men det viser at du ikke har godtatt rumpa di, du leter etter pos kommentarer. Du legger den ut igjen og igjen, da har du ett problem.

  9. Du ser heeelt amazing ut uansett hva😍stå på! Vet at sommeren et en tøff tid for deg, sender deg mange gode tanker❤️ Stor klem

  10. Er så utrolig enig og glad for at du skrev dette❣️ Sliter med dårlig selvbilde pga rumpa mi fordi den er «flat» og for jeg ikke har «stor nok», hva nå enn det er.. folk må virkelig innse at eksisterer annet enn sprettrumpe her og der i verden, haha. 😆 alle er unike og fantastiske!

  11. Da jeg var yngre så fikk jeg hele tiden høre at jeg hadde stor rompe. Når du er 13 år så er ikke det et kompliment. Jeg følte meg rett og slett feit, og jeg var ikke den tynneste i klassen heller. Noen år senere fikk jeg stadig påpekt at jeg hadde flat rompe, fordi jeg gikk litt ned i vekt. Så begynte jeg å trene, fikk bygd opp gluteus maximus, og fikk en mye mer formfull rompe. Da fikk jeg kommentarer om at det så tacky ut når jeg brukte stramme jeans, og at lårene mine hadde blitt større (noe som er selvinnlysende da du ikke kan trene utnevnte kroppsdeler).
    Moral of the story? Folk kommer til å snakke shit uansett hva, jeg synes det er mer synd på de som har behov til å påpeke noe sånt. Jeg har en teori om at man studerer de tingene på andre, som man er misfornøyd med seg selv. Kommenterer noen rompa de har de komplekser med seg selv. Synes de det er synd på Morten er det fordi de føler det om sin egen kjæreste.
    Dobbeltmoral lenge leve. Raad sin rompe blir hengt ut av halve instragram-kjendis-norge fordi den veldig tydelig ser “fake” ut, og i hennes kommentarfelt hyller man det naturlige. Her shamer man det. Ahhhh bestem dere folkens.

  12. Måtte innom igjen for og se se svaret ditt, jeg skrev første kommentaren her, har til din store skuffelse en kjæreste, sammen i 2 år nå og har det helt perfekt :-)tro det eller ei, plager ikke meg hva du tror. forstår bare ikke hvorfor du antar jeg ikke har det på grunn av DEN KOMMENTAREN TIL DEG? det skrev jeg kun fordi du irriterer meg grønn av rumpe-innleggene dine. LA DEN RUMPA DI VÆRE.

  13. Du sier gang på gang at du ikke bryr deg og er så fornøyd med den.. hadde det vært sant, kjære Sofie, så hadde du vel ikke gjentatte ganger tatt det her opp igjen å påstått at du ikke bryr deg.. Altså, dine lesere gir fokus til det du publiserer.. og når du gang på gang skriver eller poster av rompa di, kan du vel ikke forvente annet. Jeg sier ikke det er greit med kommentarer om den, men jeg sier at du velger å sette den i rampelyset for så å sette spørsmål ved hvorfor det blir snakkis

  14. Anonym: Da misforstår du veldig. Jeg begynte ikke å snakke om dette gjentatte ganger før jeg fikk massivt hat for rumpa mi da Morten og jeg var på ferie i Bali. Jeg har gjentatte ganger etter det fått påpekt hvor flat og forferdelig rumpa mi er. Selvfølgelig vil jeg snakke om det når verden bare har blitt mer og mer crazy 🙂

  15. Bra skrevet! Syns du er et godt forbilde. Stå i mot det «perfekte» idealet. Du er fin nok akkurat som du er, og jeg kunne gjerne ha hatt rumpa di haha!

  16. Åå kjenner jeg blir veeldig oppgitt av visse kommentarer her! Du ser fantastisk ut Sofie, med liten eller stor rumpe, spiller uansett ingen rolle! Og det at du legger ut slike innlegg er en fantastisk hjelp til dem som ikke føler seg «god nok». Stå på videre! <3

  17. Å gud hva er det for mennesker som bruker så mye aggresjon og sinne på dette hysteriet om dagen.. her synes jeg faktisk du fikk fram ett godt poeng og folk kan enda ikke gi seg. Er dere 16 år og har fått deres første mens eller hva er greia? Jeg blir flau over alle disse små OG store jentene som er sjalu på dere bloggere. Stå på Sofie, du virker som en dritbra jente ;*

  18. Du har mer enn nok en stor og fin rompe! Kjempe fin akkurat slik den er og passer til deg og din kropp. Du er høy og slank. Den er stram og ordentlig lekker. (Ikke noe bestemor rompe, elefant rompe, hengete og ekkelstor. «Den tid – den sorg».
    Uansett hvordan fasong en har på rompa og ellers kropp, skal man ikke la andre sine kommentarer komme inn på seg og ødelegge. For de som prøver å trykke deg ned på grunn av deres usikkerhet er de som ofte har komplekser, er ekstremt usikre på seg selv og mest sannsynlig veldig sjalue. Veldig trist..
    LA ALDRI NOEN FORTELLE DEG AT DU IKKE ER BRA NOK. Du er mye mye mer enn bra nok, og en av de flotteste og peneste jentene jeg vet om! Virkelig.
    U go girl💕

  19. Er så lei av og lese om den rumpa di nå. Det er du selv som setter den i fokus hele tiden, og prøver og trekke oppmerksomhet mot den. Ser at du vil være en del av «rumpe» hysteriet, men i den kategorien hører du ikke hjemme i dessverre. Skriv om noe annet!

  20. Hva er egentlig definisjonen på en liten og stor rompe? Man kan spørre 100 ulike mennesker og man vil få 100 ulike svar. Spør man likedan om hva som er en såkalt «perfekt» rompe (som forøvrig ikke eksisterer en fasit på) vil man også få 100 ulike svar. Fordi vi ser alle med ulike øyne og vi har alle ulike meninger! Og takk for det, for hvor kjedelig hadde det ikke vært om det idelle skulle vært likt hos oss alle, hva man liker, ikke liker osv.
    Så en ting man må huske på oppi dette, er at det ikke finnes noe fasit svar.
    Man har den rumpen eller andre kroppsdeler fordi det passer den kroppen man har, og det er en del av den man er.
    Man er fin som man er!
    Og hvem har bestemt at du har en liten rumpe? Noen få som skal virke hyggelig på kommentar men slenger inn helt merkelig at du har en liten rumpe. Snakker de om sine egne komplekser? Kan de ikke passe på sin egen kropp? For du har absolutt ingen liten rompe, ei helle en for stor rompe. Den er absolutt perfekt for deg!!
    Og forresten, ingen kan definere en fasit på hva en liten eller stor rompe er. Men hva så om en jente du ser på gata har en «liten rumpe» i dine øyne? Hun er mest sannsynlig en slank og fin jente ellers. Hvem skal bestemme hva som er innenfor og ikke med en kropp? Det er så mye rare trender som uansett endrer seg hvert 5-10 år uansett, det samme med mote. Og veldig mange usikre personer som ønsker å rakke ned på andre siden de selv har komplekser for det de fokusere på seg selv, og dermed prøver å finne hos andre.
    Folk kan bli så provoserte de bare vil, for at du viser frem den flotte rumpa di, hvor fin du er og den den gode selvsikkerheten og styrken du har i deg! Mange føler seg truet av det. Men hvor mer du fokuserer på dette, hvor mer vil folk reagere men også etterhvert akseptere det at det er slik det er og at andre må finne seg i det. Forsett å vis den frem og vær solt av den! Ikke la andre ta makt over deg og bestemme hva du skal vise av deg og ikke.

  21. Syntes rumpa di er helt perfekt akkurat sånn som den er jeg🙈 er bare alle andre som er misunnelige på den

  22. Jeg forstår virkelig ikke . Jeg syntes du har en fin rumpe. Okei så er det ikke Kim k rumpe, men Herreli. Jeg syntes du har en fin rumpe og så lenge du er fornøyd så er det jo det som telles.

  23. Syntes du/alle er fin sånn de er, rart at folk forestiller seg hvordan man ??skal?? se ut! Det er ufattelig teit og jeg blir irritert! Du er super fin! Xoxo

  24. Hvorfor kan du ikke bare la være å fokusere på kropp hele tiden???? Har du ingenting annet å skrive om enn kropp, sex og ferier????

  25. Rompa di er helt perfekt som den er. Det finnes bare en av akkurat den i verden, så du er heldig. Du er unik, på lik linje med alle andre kropper i verden.

  26. Rumpa di er god damn nice!! Er bare ensomme ulver som kommenterer dritt fordi de har altfor lite å finne på.

  27. Jeg personlig syndes bilde som var uredigert var mye finere! Det er mye finere å ha et normalt bilde en å fake et bilde for at folk skal syndes rumpe til den persone er fin! Hva er vitsen med å legge ut et bilde da? Du bør være stolt av rumpa di og IKKE redigere den støre❤️ Du er et stort forbilde for meg ❤️Hilsen jente 12år

  28. Bra du setter fokus på de syke holdningene mange har.. kropp er kropp og kropp er topp, uansett form. Enig med deg<3

  29. Synes den ekte er best! Jeg synes det er veldig bra at du ikke bryr deg så mye om rumpe og pupper!❤️😘

  30. Du er like fin uansett, og BRA NOK uansett!! Du har rett i mye du sier, for er nok heller lesere som automatisk blir dobbelmoralske! Ikke ta deg nær av alt for du er så utrolig fin som du er, og morten er virkelig heldig!

  31. Syntes du er en fantastisk kropp og rumpa de er ikke flat. Syntes ikke du trenger å redigere den

  32. Hei! Elsker deg såååååå mye!!! Du må ikke høre på hva de sier for du er ikke flat!! Langt ifra og ingen har rett til å si sånt assa for når det kommer til kropp så er alle like perfekte.<3 love u

  33. Jeg er så lei av å lese om rompa di! Kan du plis begynne å skive om noe annet? Du skjønner jeg vil gjerne lese bloggen din, du virker som en super person:) Man burde ikke dømme andre etter utseende, men hvorfor er det så vanskelig og forstå?! Er man fornøyd med seg selv, skal man i hværtfall ikke behøve og gjøre noe med kroppen sin for at ANDRE skal bli fornøyde! Så bare stå på! Jeg digger deg<3

  34. Jeg synes ikke du skal redigere rompa de!!! Du er perfekt som du er, og ingen skal bestemme hvordan du skal ha bildene dine eller hva du skal legge ut. Vis de ikke har lyst til å se rumpa de eller hva nå enn du viser så får de nesten bare la være å lese det innlegget.

  35. Hahah skjønner ikke hvordan folk kan kommentere negativt på dette innlegget. Her legger du deg selv på linjen og forteller at du er fornøyd med hvordan du ser ut (her rompa) naturlig, også skal folk hakke da og? Synes det er flott at du viser at man kan være fornøyd med noe som etter dagens picture perfect-standard ikke er slik folk helst vil ha det (selv om jeg synes det ikke er noen galt eller «mindre perfekt» med rompa di overhodet!!). Bra tiltak, stå på!

  36. Det e ingenting som ikkje e bra nok(: For meg så sikter eg mot personligheten ikkje kordan du ser ut, men det er FORSATT viktig å passe på det også, du er utrolig nydelig så helst sett pris på det du har❤️

  37. men det skal sies at jeg ikke mente å hate på den gamle, jeg syntes egt ikke at rumpestrl skal ha noe å si. jeg digger rumpa di! men jeg bare syntes at du redigerte det veldig bra å at du også kledde den rumpa😂

  38. Hei! Jeg vil bare si at jeg ærlig syntes rompa på det uredigerte bildet var hundre ganger finere!

  39. Caroline: Jeg skal slutte å sette rumpa mi i fokus den dag folk kan akseptere at ikke alle har en Kim K rumpe 🙂 Hadde jeg ikke fått så mye negative kommentarer da jeg startet å legge ut bilder i bikini hadde dette aldri vært en case. Jeg er helt sjokkert over den utviklingen samfunnet har, og velger derfor å sette ned foten 🙂

  40. Elsker hvordan du svarer disse trolla Sofie! Nå leser jeg ikke blogger ofte, men når jeg leser den er det ofte pga kommentar feltene, kan ikke noe for å le av alle disse ubrukelige menneskene som prøver å ødelegge for dere. Stå på videre, alle disse taperne som kommenterer stygge ting er bare å le av, patetiske mennesker😁

  41. Synes det er utrolig dårlig gjort av deg å redigere bildet for å så legge ut på bloggen for å få masse visninger og deretter legge ut «før og etter» bilde av akkurat samme bildet vare en redigert og en ikke. Jeg fikk faktisk motivasjon til å trene etter å ha sett det redigerte bildet som jeg ikke visste var redigert. Utrolig dårlig gjort Sofie, jeg er utrolig skuffa av deg, men mest av meg selv som fant motivasjon ved et redigert bilde.

  42. Folk er så dobbeltmoralske! Det er ikke greit å ha liten rumpe ifølge visse personer. Men når den personen som har fått hørt gang på gang hvor stygg den er etc. og opererer rumpa på grunn av dette er det heller ikke greit. Folk er idioter, og kan vedde på at sikkert 90% av folkene som kommenterer at du har «stygg» «liten» rumpe, har verken noe finere eller større rumpe selv. Tenk å bry seg så mye om andres kropp kun fordi de er offentlige, det er helt utrolig! Du er nydelig Sofie stå på å kjemp dette presset! Digger deg <3

  43. Ikke bry deg om andre bry deg om deg selv da e alt som Telles så lenge du e fornøyd så e da bra nokk du e den som ska ha mening om deg selv ikke alle andre, jeg er 12 år og har liten rompe bryr meg ikke så lenge jeg kan sitte er jeg fornøyd

  44. Sofie Caroline Nilsen: Vil heller si det er synd på deg som må poste bilde av rompa di (av alle ting) på bloggen din for å få aksept for usikkerheten din. Grenser til trist, men er også ganske absurd.
    Kanskje du burde holde deg vekk fra internett viss du ikke greier å la være å flekke ut bilder av alt å ingenting med en gang du føler du ikke er fornøyd med noe.
    Sikker på pappaen din er fornøyd med den classye veldannede datteren sin.

  45. Du er bra nok, jeg er bra nok. Alle er forskjellige så hvorfor kan vi ikke akseptere dette og heller gi hverandre skryt? Jeg sliter veldig med eget selvbilde, og når folk rakker ned på deg, som for meg er så nært perfekt som du får det, blir det ikke akkurat bedre. Rumpa di er ikke for liten, vis den frem for alt det er hvert. Jeg personlig ser ikke hvorfor du må redigere bildene dine, dersom folk mener den ikke er bra nok så synd for dem. Det er din rumpe og så lenge du er fornøyd er det mer enn bra nok!
    (Sorry, en del innestengte følelser som måtte ut)

  46. diggerdiggerDIGGER at du normaliserer småe rumper, nå som presset er sinnsykt høyt om at alle skal ha store. så takk til deg<3
    folk som skriver du er usikker pga. at du viser frem rumpa di?? haha stakkars folk..

  47. Til anonym 30.7.2018 22:20: fy faen den der var drøy! Hvordan kan du si noe sånt? Hva går gjennom hodet ditt når du skriver noe sånt?! Du vet hva Sofie har vært gjennom, hun har vært gjennom noe av det værste et barn kan oppleve, å miste en forelder. Og at du da bruker det for å rakke ned på henne er helt sykt! Kan du ikke bare holde kjeft? Det koster så lite å holde det du tenker for deg selv, men kan gjøre så mye skade når du sier det. Tenk hvis du blir anmeldt nå da, Sofie kan lett kontakte foreldrene fine, hu. Har IP-adressen din, da blir nok foreldrene fine stole:)
    Og til alle dere andre som skriver at dere er lei av rompa hennes osv, SÅ IKKE SE PÅ DEN DA! Hvis dere er så lei av den så er det bare å gå ut av bloggen, og hvis dere hater henne så mye, så skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder å bruke tiden deres på HENNES blogg Hvor hun kan legge ut akkurat det hun vil. Neste gang dere ser rompa hennes, så bare gå ut av siden isteden for å skrive ekle kommentarer til en som absolutt ikke fortjener det. Stå på videre Sofie, heier på deg!

  48. Kan folk som ikke har noe fint å si spare seg for slike kommentarer? Det er ikke greit. Bare for du ikke liker Sofie eller ikke har det bra med deg selv, hvorfor da gidde å slenge dritt til andre? Og om du virkelig ikke liker henne så hvorfor lese bloggen da? Dette er bare barnselig og dårlig gjort… alle vet at det ikke er godt å høre slike lkommentarer hver eneste dag, det sårer faktisk! Kanskje bloggere ikke tar seg like nær av ting fordi de er vandt med det, men er det virkelig sånn det skal være? De er mennesker, akkurat som deg!❤️ Sofie stå på! Du har kommet så utrolig langt og jeg er stolt av deg!❤️ Heia deg, de som slenger med leppa er bare mesunelig ;))

  49. fuck deg anonym som dro inn pappaen til sofie!!! eier du faen ikke skam? du gjemmer deg bak anonymkommentar på bloggen her for å skrive så mye dritt, du kan faen ikke ha det godt med deg selv. tenk deg at du selv hadde mistet et familiemedlem og noen skrev noe sånt til deg, det hadde såra deg langt inn i hjerteroten din!! hvis du da eier et hjerte, me tanke på det du nettopp fikk deg selv til å skrive. S K A M D E G

  50. Jeg leste akkurat den stygge kommentaren på instastoryen din som blandet inn faren din. Jeg kjenner ikke deg eller din familie men jeg er bombesikker på at han hadde vært utrolig stolt over hvordan du står opp for deg selv, det menneske du har blitt og ikke minst hvor sterk du er! Du er sterk<3

  51. Tror ikke faren din kunne vært mer stolt over deg. Du har bygd et imperium med dine egne hender og du er så fin. Heia fine snille mennesker som støtter hverandre i kommentarfeltet! Slik vil vi fortsatt ha det❤️

  52. Kjære vene, du anonym. Makan til oppførsel! Der gikk du langt over grensen PUNKTUM
    Du har et valg, du velger helt selv hvilke blogger du klikker deg inn på. Gi blanke i å følge en blogger for å slenge dritt, jeg håper av hele mitt hjerte at du har et bedre liv – for din egen skyld!
    Finner du ikke inspirasjon, motivasjon, gleden eller interesser av å lese denne boggen – Ja, da har du én ting å gjøre. LA FUCKINGS VÆRE I Å KLIKKE DEG INN PÅ BLOGGEN HENNES.
    Og til deg Sofie; Jeg ber deg, jeg ber deg virkelig om å overse den kommentaren. Jeg er HELT sikker på at du gjør din far mer stolt enn noensinne. Se så mye du har vokst, tenk den personlige utviklingen du har hatt, DEN fremgangen – voila! Det er en grunn til at du er på topplisten, du eier og er kvalitet 🙂

  53. Sofie du er nydelig uansett hva folk som ikke har noe bedre å gjøre på, finner på å snakke drit om❤️❤️

  54. Fyf koffor e alle so slemme ho berre redigerte bilde litt! Og å snakke så stykt om ho og pappaen e berre heilt utrolig at dere e so kalde i hjerte! Sofie blir sikkert lei seg av berre ordet pappa og so skal dere skrive masse negative ting som ikkje er sant seriøst! Ein forelder pleier og elske barnet sitt for den ho er og at dere skal prøve og få Sofie til og ikkje tro på at faren elsket henne så kan dere tenke på deres egen pappa!😡 Sofie du er sterk og fortsett og bli det du er pen og det er du selv om du redigerte bilde litt stå på😘

  55. Har ganske liten rumpe jeg og, men er ikke noe for folk å henge seg opp i så lenge man selv er fornøyd. Var usikker på om kjæresten min syntes særlig om det men han mente den var perf og var glad jeg ikke hadde en “stor og hengete” rumpe. Rumpen din ser fin ut både med og uten bukse, ikke mange som kan si det.
    Liker måten du svarer folk på, og bra du ikke lar deg påvirke (håper ikke du gjør det iallefall.. ser noen er virkelig stygge i kommentarfeltet). Merkelig hvordan det er greit å “strut your stuff” hvis du har en stor rumpe, men hvis du har liten.. nei da må du gjemme den og aldri vise den fram.
    Bra det fins bloggere som tenker sånn som deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *