VI HAR FLYTTET INN PÅ

Categories Reise

Reklame | sponset hotellopphold og annonselenker fra Nelly


Fineste bilde jeg har sett av Morten <3

Akkurat nå ligger Morten og jeg i hotellsengen etter en veldig fin dag i Trondheim. Vi bor som vanlig på Comfort Hotell Trondheim, som vi har har bodd fast på i godt over et år. Dette er virkelig Trondheim sitt beste hotell, både når det kommer til beliggenhet, service og frokost. Jeg kunne like gjerne tatt med meg Celine å flyttet inn her for alltid, det hadde vært så avslappende. 

Apropos flytting, det virker som Morten bare blir mer og mer positiv til Trondheim. KAANSKJE NESTE ÅR? Jeg vet allerede hvor jeg vil ha leilighet og hvordan bil vi skal ha, haha. Jeg kommer nok også til å skaffe meg en hund til når jeg flytter tilbake. Det er i alle fall helt uaktuelt med to hunder så lenge jeg bor i Oslo, det blir bare stress. Jeg har også bestemt meg for at min neste hund skal være en sjokoladebrun Pomeranian, noe som er veldig vanskelig å få tak i. Jeg har med andre ord veldig god tid til å finne en slik hund, så no stress.  


SÅÅÅ LITT… SHOPPING <3


Jakke. HER / Solbriller. HER / Jumpsuit. HER 


Blazer. HER / Sett. HER / Bukse. HER

Nelly har fått SÅ mye fint nå!! KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY <3

25 kommentarer

25 thoughts on “VI HAR FLYTTET INN PÅ

  1. anbefaler å sjekke ut rasen kleinspitz! har samme rasestandard som pomme, blir litt større. men det kommer egentlig an på individet, mi er fullt utvokst og 3kg. noe billigere enn pomme også, allsidig og hærlig rase som øker i popularitet her i Norge❤️🐕

  2. Hva skjedde med det lange håret ditt? Husker fra paradise at håret ditt var utrolig langt. Det så også ganske tykt og sunt ut med tanke på at det var bleket.

  3. Hei!! Kan du lage en prank på Morten der du tar plastfolie på doen?? Elsker deg!!❤️❤️

  4. Jeg hadde en pomeranien å han døde😭men de er VELDI fine når dt gjelde utsende, mn dt e litt stress for dem røyta sann, mn dt e den beste familie hunden da❤️(Bare et tips)

  5. Så utrolig vakker du er på de to siste bildene. Uten sminke og så vanvittig naturlig vakker er du! 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *