LEGEBESØK, SHOPPING OG MAT

Categories Reise


pena <3

Beklager for sen blogging, men som det har vært de siste ukene så er kreativiteten på bunn. Jeg har null inspirasjon eller ideer til hva jeg kan skrive om, så jeg bruker ca en halv dag på å finne noe jeg kan dele på denne bloggen. Jeg vet jo veldig godt at det har mye med hvordan livet er akkurat nå, så jeg kjenner jeg gleder meg veldig til alt er tilbake til normalen <3 

Morten og jeg har ikke gjort så mye annet i dag enn å spise, vært på legebesøk, shopping og enda mer mat. Jeg klarte forresten å presse Morten til å kjøpe en tight bukse og en skjorte i dag. Jeg er veldig stolt med andre ord da det er ikke hver dag det skjer. Jeg skal være så ærlig å si at han ikke har helt den klesstilen jeg liker hos gutter, så jeg var veldig fornøyd med å klare å få på han noe jeg ELSKER. Han skal absolutt få lov til å gå i hva han vil, men når han har det fine utseendet han har så MÅ han virkelig pynte seg litt mer. Jeg skal få tatt noen bilder av han i den nye outfiten snart så skal dere få se 😉 Han ble virkelig som en ny mann, det var veldig morsomt å se. Kanskje litt mer.. voksen? 

I og med at jeg først var hos legen bestemte jeg meg for å ta blodprøve, som btw er en av mine største frykter. Jeg vet ikke om jeg var ekstra redd denne gangen, eller om hun stakk feil, for det var faktisk noe av det vondeste jeg har gjort på lenge. Dere skulle sett den kulen jeg hadde på armen, haha. Jeg sliter også skikkelig med å bevege den, flere timer senere 🙁 i og med at det var så synd på meg måtte jeg innom City Lade for å kjøpe meg min favoritt-is <3 

Nå skal jeg komme meg på trening, vi snakkes senere <3

14 kommentarer

14 thoughts on “LEGEBESØK, SHOPPING OG MAT

  1. Shopping er gøy! Jeg prøver også å få kjæresten til å kle seg i stilen jeg liker, men er ikke alltid like lett 🙈 Forresten ang. blodprøven du tok, det ble sikkert stukket gjennom en nerve før hun traff åra, er ikke farlig og det går over etterhvert, men er sykt vondt! Ha en fin kveld ❤️

  2. Kan være hun stakk feil vis det gjør vondt å bevege den. Når vi skulle ta vaksine på skolen engang synes jeg det kilte så jeg begynte å le, da bevegde jeg armen og da klarte hun å treffe feil….. Så jeg hovnet litt opp på armen og klarte nesten ikke bevege den på en uke…..

  3. Blir dokker leng her i Trondheim? Møt nånn fans allerede?
    Vil møt dæ<3 Du e så pen og I love u<3

  4. Er ikke sikkert han elsker alle de joggebuksene du styler i hytt og pine heller. Ok at det var inn men ser jo helt tafatt ut til enkelte klær

  5. Jeg har et tips til en type YouTube q&a! Hvorfor kan ikke du få inn spm fra folk for å så ha en gang i uken en slags q&a video om seksualitet osv? Hadde vært sykt kult om du gjorde det!

  6. Har sett de to første episodene av deres sesong av paradise nå. Morsomt 😀 Rart å tenke på at det var sånn dere møttes 😀 <3 Fortell Morten at han ikke må finne på å ta skjegget igjen, okei? 😀

  7. Høres ut som hun som har stukket deg traff en nerve. For det skal ikke være sånn 🙂 Elsker bloggen din btw <3

  8. Grunnen til at det gjør så vondt er mest sannsynlig fordi hun har stukket nålen for langt inn i blodåren, så den treffer åreveggen. Gjør dritvondt:S

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *