RARE TING JEG GJORDE SOM UNG

Categories Personlig

👎Tok piercing i overleppa, ALTSÅ SOFIE????

👎Trodde jeg skulle bli kjempeslank av å bruke “slanketabeletter”. Trist at jeg engang følte for å bruke slike tabletter, heldigvis innså jeg til slutt at det bare er tull og lureri. 

👎Var i langvarig forhold. Jeg forstår virkelig ikke nå hvorfor jeg sløste bort ungdomstiden min på gutter, det er VELDIG trist å tenke på. 

👎Gikk rundt med Norges styggeste hårsveis?? se på dette

👎Stresset med å bli voksen. Det er så synd at jeg brukte så mye av tiden min som barn på å ville bli voksen. Jeg begynte tidlig med sminke, stringtruser, alkohol, sex and you name it. Alt jeg ønsket meg var å være voksen, noe som er utrolig synd når man skal være det for resten av livet. Du er bare barn i noen år (utenom de som aldri vokser opp), så hvorfor ikke nyte den lille delen av livet der man ikke har noe som helst ansvar? 

👎Åpnet øl med tennene for å være kul. Kjenner den dag i dag at det er veldig kult å gå rundt med “kutt” i tennene for at jeg skulle tøffe meg som ungdom. 

👎Bruke tid på falske venner kun for at jeg følte at jeg måtte. Uansett alder, vær så snill å ikke finn dere i å bli behandlet dårlig av andre mennesker. En venn skal ikke få deg til å føle deg dårlig, en ekte venn skal få deg til å føle deg helt fantastisk.

12 kommentarer

12 thoughts on “RARE TING JEG GJORDE SOM UNG

  1. Åå, kjenner meg veldig igjen, hahaha. Føler liksom de som er 2-3 år yngre enn oss slapp unna dårlig hårvalg etc da de så og si har vokst opp med sosiale medier (kanskje på godt og vondt?)🙈Kunne egentlig tenkt meg å høre ditt synspunkt på at aldersgrensen på Instagram bare er 13 år og hvordan du føler sosiale medier påvirker unge, om det er en sunn/ usunn greie? ☺ du virker så reflektert så hadde vært interessant å høre.💖

  2. Caroline: Helt ærlig så tenker jeg at uansett tid man vokser opp i, så blir man eksponert for ting som kan skape press. Hele rommet mitt var fylt med Britney, Christina og andre popstjerner som ofte fikk meg til å ikke føle meg bra. Det som har skjedd nå er bare at dette har blitt flyttet til en mer moderne verden. Jeg tror uansett ikke hvordan verden er så vil unge unngå å føle på press. Jeg kjente på masse press da jeg var ung og jeg vet jeg ikke var alene med det.

    <3 <3

  3. Huff, kjenner meg så altfor igjen… og jeg er fremdeles ung!! Noen ganger kan man stå midt i det, men ha komplikasjoner med å komme seg ut. Men livet skaper spillerom for både å feile og lykkes, og ettersom man vokser på seg selv og sin egen person, finner man ofte en styrke for å stå opp for seg selv. Ser frem til å følge deg videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *