DEN USUNNE HELGEHANDELEN

Categories Personlig

Siden det var godt over 500 stykker som ønsket å se min usunne helgehandel skal jeg selvfølgelig vise dere hva jeg shoppet på butikken i går. Etter at jeg tok disse bildene forsto jeg at det jeg handlet ikke var så usunt som jeg selv trodde, men det skal sies at jeg kjøpte smågodt til over 100 kroner. Jeg har så ekstreme cravings for tiden som jeg ikke orker å kjempe i mot. Jeg kjøper derfor det jeg har lyst på, enkelt og greit. Livet er for kort til å ikke unne seg noe godt i ny og ne, ikke sant? 😉 Jeg leste forresten en artikkel her om dagen som mente at nordmenn bruker mer penger på helgehandelen enn ukeshandelen. Jeg skal ikke snakke for andre, men vanligvis handler jeg for 4-600 kroner hver uke, mens denne gangen betalte jeg i underkant av 1000 kroner for EN handel. Det skal sies at jeg handlet på Meny som er hundre ganger dyrere enn Rema 1000 som jeg vanligvis handler på. 

Jeg så forresten at Martine Lunde skrev i et innlegg om at hun hadde fått et mye mer avslappende forhold til bloggen den siste tiden. Jeg måtte le litt da jeg leste det, for jeg tror ingen av dere kan forstå hvordan Martine og jeg holdt på for noen måneder tilbake. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi begge hadde et usunt forhold til bloggen og var helt besatt av lesertall i godt over et år. Vi ble kjempestressa om vi hadde under 20.000 lesere og kunne ringe hverandre hver eneste dag KUN for å høre hvor mange lesere vi har. “Hei, hvor mange lesere har du? jeg har ikke fått 20.000 enda“, HAHAH. Det høres kanskje ikke så ekstremt ut, men det var absolutt ikke bra for noen av oss å holde på slik. Heldigvis har begge klart å få et sunt forhold til det og forstått at det ikke er verdens undergang å ikke ha 20.000 lesere hver eneste dag. 

9 kommentarer

9 thoughts on “DEN USUNNE HELGEHANDELEN

  1. Hehe, ikke den mest usunne handlinga jeg har sett 😛
    Min derimot, uff! 200 g melkesjokolade med kvikklunsj og havsalt, smågodt, 2 pk ballerinakjeks og pizza:P Får skylde på amme cravings:P Har jo ikke graviditeten å skylde på mer, så da må man jo finne en annen unnskyldning 😛

  2. Nam! Masse digg.
    Men er du vegetarianer? Kan hende du har skrevet om det før, isåfall beklager jeg.
    Er bare jeg ser du bruker vanlig spice mix til taco, og det inneholder jo spor av kjøtt for smakens skyld… noe jeg ikke visste da jeg ble vegetarianer for to år siden!

  3. Vil ikke akkurat si det er en usunn handel når 4 av 25 ting er usunt? Det er jo et klart flertall av sunne produkter 🙂

  4. Du er definitivt den som legger ut flest innlegg ihvertfall. Selv om jeg ikke er enig i alt du legger ut(noe annet ville jo vært rart), så er du best uansett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *