UNNSKYLD, MEN TYPEN DIN ER UTRO

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

TING SOM IRRITERER MEG..


DRESS LIKE ME / Jakke. HER / Kjole. HER

👎Mennesker som forteller andre hva de kan og ikke kan gjøre. “Du kan ikke bruke parykk, det ser forferdelig ut”. TROR DERE JEG HADDE BRUKT PARYKK OM JEG SYNES DET SÅ FORFERDELIG UT? Det er ikke sånn at jeg tar på meg en parykk, for å så spy av utseendet mitt to minutter senere. Jeg synes jeg er fin med parykk, so let the bitch live please. Sitat tatt av Isabel Raad ( no copyright) copycat ;PpPpp

👎De som lar seg provosere på andre sine vegne. “EHMMM hvorfor skriver du at du liker hunder bedre enn katter???? Jeg har en venninne som har en nabo som har en katt, hun kommer til å bli kjempelei seg, skjerp deg!!!!” Trenger jeg å si mer? Fokuser på deres eget liv folkens, det vil ta dere så mye lengre i livet. 

👎De som skal være politisk korrekt 24/7. Det finnes ikke et menneske på denne jord som ALLTID er politisk korrekt, så hvorfor skal du late som du er det? Skaff dine egne meninger, vær så snill. Du trenger ikke å være politisk korrekt hele tiden for å være et bra menneske. 

👎“Unnskyld, men typen din er utro”. Nå snakker jeg ikke bare om meg, men på alle andres vegne også. Hvorfor er det så mange der ute som er ute etter å ødelegge forhold? Har dere VIRKELIG ikke bedre ting å finne på? Hva med å få seg en hobby? Den gangen jeg faktisk får et bevis på at Morten har vært utro så skal jeg tro dere, men frem til det så anbefaler jeg dere å begynne på ridning eller noe som er mer givende. 

👎De som sitter seg ved siden av deg på trikken når den er helt ledig. Trenger jeg egentlig å si noe mer? #intimsone

👎Blogging er ikke en jobb. Neivel, jeg bare får penger for å ikke gjøre noe som helst. Jeg forstår ikke hvordan pengene kan komme inn på kontoen min hver måned, HVA ER DET JEG GJØR??? Lucky me <3

10 kommentarer

10 thoughts on “UNNSKYLD, MEN TYPEN DIN ER UTRO

  1. Det som er dumt med at folk sier at kjærester er utro hele tiden, er at hvis en kjæreste faktisk er det. Så tror ikke du på det..

  2. jeg relaterer sååå til det med utro! er ei som sier ho hadde sex 3 ganger med typen min, men hr absolutt 0 bevis, og kan ikke fortelle når/hvor eller noen ting…. og typen nekter jo selvfølgelig.. årghhhh hvorfor prøver de bare å ødelegge?

  3. Skjønner du er irritert, men denne innleggen skremte meg. Wow. Slapp av litt, dette er det haterene vil. At du skal reagere og bli påvirket som du nettopp ble og du viste ikke noe godt i dette innlegget for dine yngre lesere enn at alt er bare helt forferdelig. Det som var litt patetisk var det med trikken, hvordan kan du bli så irritert av noe så smått🤦🏽‍♀️ Sorry, men jeg håper jeg aldri møter på deg. For du virker helt forferdelig. Se hvordan Martine lunde skriver sine innlegger for eksempel, og deg. “Må jeg si noe mer?🙄”

  4. Hvis det stemmer at du er klar for barn vil jeg venlig påminne deg om at barnet ditt kommer til å finne videoer ect av deg naken på nett og fra ph, så vær litt med varsom med hva du legger ut fremover da:) når det er sagt, hvilke jobb kan man få hvis man har blogg på cv ‘n? Lurer på å lage blogg men mange sier man ødelegger livet etter 35, stemmer det?

  5. Du skrev akkurat at det irriterer deg med bloggere, men så fort du får kritikk og noen gir Martine ros for å være positiv så linker du f**** meg til et innlegg hun har skrevet for lenge siden for å dra henne med ned i dritten!! Hvordan kan du da skrive at du hater at bloggere snakker ned hverandre?? Plis svar så vi kan forstå

  6. Anonym: For å dra henne ned? hahahah. Jeg synes det var morsomt at personen ble sint på meg for at jeg irriterte meg over mennesker på trikken, og ba meg bli mer som Martine (når hun irriterer seg over akkurat det samme). Må begynne å se humoren i ting, så tror jeg livet vil bli litt lettere 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *