STIFTE FAMILIE, NYFORELSKET OG INFLUENCERE

Categories Personlig

NOEN TANKER OM ALT OG INGENTING

♥ I går brukte jeg godt over en time av dagen til å ligge i stillingen dere ser på bildet over, kun for å tenke og filosofere over livet. Det ble til slutt ganske kjedelig, så jeg bestemte meg for å ta noen meningsløse bilder av meg selv. PS; Ja, det var meningen å vise frem mitt nye speil ;Ppp

♥ Morten og jeg er inne i en så bra periode akkurat nå, HERREGUD SÅ LYKKELIG JEG ER. Jeg føler meg nesten litt nyforelska igjen, det er virkelig verdens deiligste følelse <3 i love you

♥ Det vil være mye reising på meg fremover, noe som stresser meg skikkelig.. Jeg skal til Trondheim to helger etter hverandre, så Kreta, Los Angeles, Tromsø, Sri Lanka, Oslo også Tromsø igjen. Selv om jeg har tidenes luksusproblem så blir man lei av å reise for mye også (tro meg). Jeg prøver derfor å få mamma og de til å komme å feire jul med meg i Oslo <3 

♥ Jeg er ganske sikker på at om 3 år (når jeg skal ta ut p-staven min) så er jeg klar for å begynne å stifte min egen familie. Det gir meg litt angst, men også masse lykke av å tenke på det. Jeg begynner virkelig å bli voksen, H J E LP. Tenk at dette kommer fra Sofie som for bare et år siden ALDRI hadde ønsket å få barn før. Kanskje det er nyforelskelsen som har tatt meg? 

♥ Er det bare meg, eller har det blitt en trend at influencere skal være ute etter å ta hverandre for hver minste ting? Jeg føler nesten ikke at man kan si noe som helst uten at noen skal kommentere eller påpeke at det du gjør er feil. Det er en ting å kritisere noe en gjør, men jeg synes det har blitt en skikkelig ugreie om hvordan vi snakker om hverandre. Vi viser jo på en måte at det er greit å være ufyselig over nett, noe jeg absolutt ikke liker. 

♥ I går var jeg hjemme en hel dag, utenom et møte og et event. Jeg tror ikke jeg har vært så effektiv som det jeg var på EN dag på en hel uke. Jeg har virkelig innsett at jeg må begynne å ha en dag fast i uken der jeg kun fokuserer på jobb, avtaler og enda mer jobb. Jeg føler meg SÅ bra i dag som har fått gjort unna så alt jeg hadde hengende over meg. Det eneste som gjenstår er to YouTube-videoer. 

♥ Jeg har endelig funnet ut hva jeg skal pranke Morten med, så alt jeg kan si er GLED DERE. Dette kommer til å bli forbanna sjuuuukt! Tusen takk til alle som har kommet med tips <3 Jeg skal svare alle sammen etterhvert. 

♥ Den siste tiden har jeg satt meg så mange mål, begynt å jobbe enda hardere og fokusert enda mer. Jeg skal få til ALT jeg ønsker her i livet, så da er det bare å jobbe på. Jeg krysser virkelig fingrene for at jeg klarer mitt første mål nå, da vil jeg virkelig dø lykkelig. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor kult, sykt og fantastisk det er. 

♥ Det er bare 20 dager til Morten og jeg reiser til Kreta, jeg gleder meg SÅ masse <3 

♥ Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal begynne å svare på på meldinger og mailer med ENGANG jeg får de, istedenfor å vente en hel uke. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten managmentet mitt som gjør store deler av jobben med å svare på alt av mailer og henvendelser, TAKK!! <3

17 kommentarer

17 thoughts on “STIFTE FAMILIE, NYFORELSKET OG INFLUENCERE

  1. Hørt fra flere av erfaring, at det kan ta opptil flere år etter at man tar ut p-stav, sprøyte og lignende prevensjonsmidler, å få til å bli gravid. At dette ikke skjer over natten eller etter kun noen måneder etter at man har sluttet. Spesielt i slutten av 20-årene når det bare går nedover i forhold til eggproduksjonene til jenter og at man komme i overgangsalderen allerede så tidlig som i slutten av 30-40 årene.. Er noe annet når man er i tenårene eller ungdomsårene, da man er veldig fruktbar. Syns dette er litt dumt, med tanke på at det da er veldig vanskelig å planlegge når man ønsker å bli gravid. Om man stresser med det, er det enda mindre sannsynlighet for at det skjer i tillegg. Pluss at noen bare aldri kan få til å bli det, heller. Det er ingen selvfølge, er flere som lever ufrivillig barnløs.
    Håper uansett at dette skjer for deg når du er klar (så godt det kan gjøres) og at du virkelig ønsker deg det!
    Livet avslutter ikke selvom, noe jeg alltid har tenkt, men åpner bare døren opp for enda mer lykke, glede og mening i livet. Ubeskrivelig.
    Stå på og gjør det du vil! Heier på dæ

  2. Seriøst ?! Hva da rumpehull? Haha ho viser jo ikke det. Skjer med verden, har ikke moren din lært deg. Hvis du ikke har noe pent å si , så lar vær å si noe:) Hadde jeg hatt den kroppen skulle jeg med glede vist frem det nye speilet mitt å🤩 ha en fin helg Sofie ! 😊 you rock!

  3. Ser sesongen deres nå. Skal være så ærlig å si at jeg ble sjokkert over å se hvor mye Morten og Isabelle flørtet etter du hadde sjekket ut. Hvordan reagerte du på det egentlig?

  4. Anonym: Jeg skrev faktisk et innlegg om det samme dagen som episoden ble vist på TV. Jeg visste ingenting om det, og ble selvfølgelig lei meg når jeg så det. Det er aldri kult å se den du liker ha en god tone med andre, men det er absolutt ikke noe jeg tenker på den dag i dag. Jeg var faktisk uærlig i blogginnlegget mitt å sa jeg ikke brydde meg, men det var ikke sannheten. Vi begge var uansett single på den tiden, så herregud det har ingenting å si nå 😀

  5. Hahs, føler at i hvert innlegg du poster så er det alltid noen som skal spre kvalme! Først er det «du og Morten er så fæle mot hverandre» så er det «jævla bestevennpar». Altså, blir dere noen gang fornøyd? Hvis Sofie og Morten er fornøyd, HVORFOR er ikke dere glad på deres vegne?! Blir så oppgitt over at det skal være så vanskelig å unne noen lykke, enten om det er kjærlighet eller penger.
    Og at «Bloggere tjener for mye penger» Okei, vil dere heller at Sofie skal bo på gata? Hadde det vært bedre? Nei, vær fuckings glad for andre!!
    Likte dette innlegget kjempe godt og jeg digger deg. Har alltid hatt sansen for både deg og bloggingen din, aldri stopp med den supre jobben du gjør! Håper du får en super fin kveld videre i den super fine leiligheten din! Stor klem ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *