VINN REISE FOR TO TIL SRI LANKA

Categories Reise

Reklame | I samarbeid med Lapoint

Jeg håper alle har hatt en fantastisk start på helgen, det har i alle fall jeg. Personlig synes jeg det er veldig viktig at helgen skal starte på best mulig vis, og det er akkurat derfor jeg velger å starte denne helgen med verdens beste og kuleste konkurranse til mine fantastiske følgere. 

KONKURRANSE ♥

Du kan vinne en ukes opphold for to på Lapoint surfcamp i SRI LANKA for å lære deg å surfe. Det eneste du trenger å gjøre for å vinne verdens kuleste konkurranse er å svare på to enkle spørsmål. 

1. Lapoint har to villaer på Sri Lanka, hvilke av villaene ønsker du å bo på? 
2. Hvilke level/pakke er det du ønsker for ditt opphold? 

Legg igjen svaret ditt i kommentarfeltet med e-post og navn, så er du med i trekningen om en ukes opphold i vakre Sri Lanka.  Vinneren trekkes om en måned, masse lykke til <3 

Som dere vet så har Morten og jeg vært på flere reiser sammen med Lapoint, og det er av god grunn. Du bor alltid bra, crewet som jobber der er helt fantastiske, de har dyktige surfelærere og plassene du kan reise til er så nydelige. Morten og jeg reiser selv til Sri Lanka i slutten av November, noe jeg virkelig gleder meg til. Jeg kan ikke vente til å oppleve et så vakker sted, møte alle de forskjellige dyreartene de har der (elefanter blant annet) og se den fantastiske solnedgangen hver eneste dag i to uker. 

Ikke minst så gleder jeg meg til å surfe igjen, det er så morsomt og utfordrende på en å samme tid. Kanskje vi sees? 😀 <3

415 kommentarer

415 thoughts on “VINN REISE FOR TO TIL SRI LANKA

  1. Åå dette vil jeg så gjerne vinne!! Alltid ønsket å lære meg å surfe, spesielt i så fine omgivelser som i Sri Lanka. Magisk! 😍
    Jeg ville gjerne ha bodd i Bech Villa og tatt surfelevel 1 <3

  2. Ååå så kjekt😍
    Beach villa❤️(Egentlig det samme) Level 1😅(til mine gode foreldre) Hadde vert så kjekt, dei har hatt så lyst og reise på sånn ferie👍

  3. Å det hadde vært utrolig gøy og ta med kjæresten min på det, begge står på snowboard så hadde vært gøy og prøve!🤙🏻
    jeg ville valgt beach villa og level 1.

  4. Jeg ville valgt å bo på beach villa 😍
    Level 1, har ikke prøvd å surfe før så det hadde vært heelt rått ☺️

  5. beach villa, level 1 😇 ville gjerne vunnet dette for venninna mi, og meg selv 🤪 da vi ikkje fekk vært med på surfekurs når vi var på tur i fjor..

  6. 1. Beach villa
    2. Level 1
    Sett på lapoint flere ganger og har sinnsykt lyst til å lære å surfe så håper virkelig på dette ♥️

  7. Du er bare jo aldri sammen med din hund, du sender henne altid bort hvorfor det? Jeg lurer på hvordan det blir når du får barn? Jeg er glad du ikke er min mamma. Men Morten kunne vært min daddy

  8. Så gøy! Ønsker å bo på Garden Villa, og tenker at det hadde vært smart å starte på level 1 🙂

  9. Beach villa og surfelevel 1🏄🏻‍♂️🏄🏽‍♀️Håper man ikke må kunne surfe for å bo der, for det kan vi ikke🤪

  10. 1. Lapoint har to villaer på Sri Lanka, hvilke av villaene ønsker du å bo på? – BEACH VILLA
    2. Hvilke level/pakke er det du ønsker for ditt opphold? – SURFELEVL 1
    KLEM

  11. Åå, hvor gøy hadde ikke dette vært!! Besch Villa og surfelevel 1 vil jeg si hadde vært perfekt for meg.

  12. Vi ønsker veldig gjerne å dra til Beach Villa og level 1 holder i massevis for oss😂👏🏼
    Kos dere på tur!

  13. Ønsker å bo på beach villa og få muligheten til å lære å surfe så level 1, ville dratt med min forlovede, noe som hadde hvert helt fanatisk for vi har ikke hvert bare oss siden vi fikk barn for 4 år siden ❤️

  14. Dette høres utrolig gøy ut!
    Vil gjerne bo på Garden Villa og ta surfelevel 1 😍
    Ha en god helg! <3

  15. Svar på spørsmål 1: æi ville ha bodd i en villa som ikke va ved stranden, men det va ikke så lang å gå til den og den måtte hatt fin utsikt.
    Svar på spørsmål 2: æi måtte nok tatt lever 1, men vennen min som æi ska ha med mæi tar lever 2. 😊

  16. Ååå så sykt spennende og lærerikt dette hørtes ut!! Skulle jeg være heldig ville jeg valgt surfelevel 1 og Beach Villa<3

  17. Ååå dette virker helt magisk😍 Sri Lanka er nummer 1 på reisemål jeg vil besøke!! Hadde jeg fått muligheten ville jeg dratt til Garden Villa og hatt level 1 på surfing❤️

  18. Meg og bestevenninna mi har drømt å lære å surfe kjempe lenge! 🌊 beach villa. Level 1😍

  19. Ser skikkelig gøy ut, har alltid hatt lyst til å prøve surfing! Ville valgt beach villa med nivå 1

  20. Jeg ville valgt å bo på Beach Villa, og måtte nok begynt på level 1. Har surfet noen ganger, men har ikke knekt koden helt enda🙈

  21. Åå det hadde vært drømmen 😍 Ville nok valgt beach villa og level 1, siden jeg ALDRI har surfet før😂 Men, gud for en opplevelse det hadde vært! Takk, for muligheten 💃🏽

  22. Jeg er helt noooobis på surfebrett, så må bli level 1 altså! Beach Villaen så helt magisk ut 🙂

  23. Omg dette er seriøst drømmen!🤩
    Beach Villa🧡
    Level 1🧡
    Digger bloggen btv:)

  24. Åh!! Har såå lyst til å oppleve Sri Lanka og lære å surfe. Beach Villa og level 1 hadde vært helt perfekt

  25. Hei,
    1. Lapoint har to villaer på Sri Lanka, hvilke av villaene ønsker du å bo på?
    – Ønsker å bo i Beach Villa Sri Lanka.
    2. Hvilke level/pakke er det du ønsker for ditt opphold?
    – Level 1
    🙂

  26. Det hadde vært så gøy! Dersom jeg skulle vært så heldig å vinne, ville jeg bodd på Beach Villa og hatt level/pakken 2 for oppholdet.
    Klem fra Ingfrid

  27. Det hadde vært en drøm og dratt til Sri Lanka!! Jeg ville valgt beach villa og level 1 <3

  28. Ønsker å reise til Beach villa og ha level 1på surfe kurset. Så moro med en slik konkurranse. Krysser fingrene !!!! 😀

  29. Det måtte nesten blitt Beach villaen selv om den andre også så veldig fin ut 😀 level 1, har surfet før men det er så lenge siden😂

  30. Beach Villa og level 1, plz ta meg bort fra studier og regn til sommer,cjill, sol og surfing!!!!

  31. Vært godt med en aktiv «ferie»! Kunne tenkt meg Beach villa og level 1 🏄🏽‍♀️🏝🤞🏻

  32. Ååå drømmen! Aldri vært der, men er virkelig en plass jeg vil til😍 Kunne tenkt meg til Beach Villa og hatt surfelevel 1!

  33. Hadde vært helt ubeskrivelig å vinne en tur!😍 hadde jeg vunnet så ville jeg bodd uansett hvor men om jeg måtte velge hadde jeg valgt beach villa med level 1❤️

  34. Surfing er kjempe gøy, prøvde det i Cape verde.
    Jeg hadde valgt level 1 og Beach Villa 😃

  35. Beach Villa er bare helt nydelig og surfelevel 1 for nybegynnere🏄🏼‍♀️❤️

  36. Så utrolig bra konkurranse!
    Personlig er det samme ang villaen( beach villa om jeg måtte velge) men definitivt level 1 på sufingen 😂

  37. Drømmer om BEACH GARDEN og surfepakke i LEVEL 1 🌴🏄‍♀️🏝🏖⛱

  38. Jeg kunne tatt hvilken som helst villa så lenge jeg kunne surfet, men beach villa skriker mest til meg!
    Har aldri surfet før, så level 1 måtte jeg ha hatt😋
    Ville selvsagt tatt med meg mi beste venninne og tror vi hadde hatt det utrolig koselig sammen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *